Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7844 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש כמעט הסכמה גורפת...

 

אם כך... האם אפשר "להתלונן" בפני מישהו שאומר שהוא מיצה את -R1 החדש שלו ?

לא.

כי הכל עניין של פרספקטיבה.

מצד שני החבר שלך מבלבל את המוח.

 

לגבי גברת ג'יימסון הנפלאה שגידלה במו דדיה עשרות אלפי זכרים מזילי ריר :mm_tongue, אני בעד סקר חדש : אופנוע החלומות ל 2005 נגד גברת ג'יימסון , זה יהיה מעניין ..

כרובי ?

המהירות מהשטן ואנחנו חברים טובים

©

למכירה MV-AUGUSTA F4S , שנת 2002 .

©

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יש כמעט הסכמה גורפת...

 

אם כך... האם אפשר "להתלונן" בפני מישהו שאומר שהוא מיצה את -R1 החדש שלו ?

רק אם הוא נכנס להיי סייד ונחלץ בלי שריטה אחת ובלי שריטה על הפיירינג היפה של האופנוע. :p

אכן הדעה הרווחת היא שמי שמכריז שהוא מיצה את האופנוע פשוט משתעמם ממנו...

ואפשר להגיע לשם בשתי דרכים...

אחת, אם אתה רוכב משעמם. פה להרחיב אין לי. מומלץ לקרוא את "אגו" של סקורטמן ע"מ נהרחיב את דרך זו...

הדרך השנייה היא פשוט לבצע כל דבר שמכניס לך את האנדרנלין לדם כלכך הרבה פעמים באותם המקומות עד שזה יחליא אותך.

ברור, שהמהירות תרגש אותך, וההשכבה תרגש אותך. אבל כאשר אתה תעשה את זה כלכך הרבה פעמים עד כדי גועל אתה פשוט תרגיש שאם תלחץ את האופנוע יותר רחוק אתה תשכב בבית חולים.(הכוונה פה היא שאתה מאמין שאתה יכול ללחוץ את האופנוע יותר רחוק)

פורסם
לדעתי יש שתי דרכים למצות אופנוע.

1: במלוא מובן המילה למצות את היכולות של האופנוע.

היכולות של הרוכב גדולים על יכולות האופנוע. לדעתי המקרה הזה די נדיר אולי במקרה של רוכב מיומן ביותר עם אופנוע די נחות .אני ממש לא מאמין שזה המקרה עם הR1 החדש.

2: מיצוי האופנוע מבחינת הריגוש.

לפעמים לאופנוע יש עוד המון לתת לעומת מה שהרוכב יכול "לקחת" אבל הרוכב הפסיק להתרגש מהאופנוע או חושב שמאופנוע אחר וחדש הוא יתרגש ויהנה הרבה יותר.

גם את ה R1 אפשר למצות, כאשר הכוונה ל "טוב, אז אני משכיב, כיף לי, אבל עכשיו אני רוצה משהו אחר".

כמו שבן אדם ממצא כל דבר כמעט שיש לו. זה יותר רגשי וסיפוקי. כאשר האופנוע כבר לא נותן את הסיפוק שהוא נתן פעם, ואתה כבר מצפה ממנו למשהו אחר (טיול ארוך ואיטי עם R1), אז אתה מגיע למצב שאתה ממצא את האופנוע, וכבר מחפש משהו אחר שירגש אותך יותר. ולדעתי זה העניין.

 

הראשון שיבוא ויגיד שהוא מיצא את ה R6 כי הוא לא "כבר טוב מדי בשביל האופנוע" למשל, אז אולי חסר לו יותר כוח. האופנוע פשוט כבר לא עושה לו את זה.

פורסם
יש כמעט הסכמה גורפת...

 

אם כך... האם אפשר "להתלונן" בפני מישהו שאומר שהוא מיצה את -R1 החדש שלו ?

אפשר למצות אופנוע במובן שהאופנוע הוא הגורם יחיד (או כמעט יחיד) שמונע ממך לשפר זמני הקפה ואפשר לראות את המיצוי במובן שהוא לא עושה לך את זה.

בהקשר הראשון יש בודדים בלבד שיכולים לומר שהם מיצו R1

בהקשר השני כל רוכב קאסטום יכול להגיד את זה.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

אז בואו נצמצם את הדיון להקשר השני...

 

 

בואו נצמצם את הדיון למיצוי יכולת האופנוע...

האם מישהו יכול להגדיר מיצוי יכולת של אופנוע ?

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

פורסם
אז בואו נצמצם את הדיון להקשר השני...

 

 

בואו נצמצם את הדיון למיצוי יכולת האופנוע...

האם מישהו יכול להגדיר מיצוי יכולת של אופנוע ?

לדעתי כבוד הנשיא הגדיר את זה כי טוב...

למצות זה לא חייב להיות בקטע שהמכונה ניכנעה לאדם...

יכול להיות שהוא חושב שהוא מיצה את הכלי, אבל בעצם הוא לא...

 

הכרתי איזה אחד שאמר לי "מיציתי את האוטו הזה, אני מחפש משהו יותר חזק"

זה היה חבר שקנה קליאו RSI (שבתקופה ההיא לא היה משהו יותר טוב בטווח המחירים הזה) אחרי איזה שבועיים וחצי!

כוונתו היתה "סגרתי סופית, פעמיים", וחוץ מזה הוא אוכל דלק כמו משוגע...

 

מכל כלי אפשר להפיק הנאה (גם אם הרכב לא ממש נהנה :wink: ), תלוי באדם ועד כמה האוזניים שלו ערלות ונישמתו שפלה :roll:

אם מישהו מרגיש שהוא "מיצה" את כלי הרכב זה יכול להיות שפשוט נמאס לו ממנו, הוא רוצה להחליף ולהתנסות באחר... כולנו אוהבים עוגות, אבל לאכול את אותה עוגה כל יום זה הופך את זה לבאנאלי (ומשמין )

כמו לכל דבר בחיים יש תקופות, אחת ניגמרת אחת מתחילה...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
אז בואו נצמצם את הדיון להקשר השני...

 

 

בואו נצמצם את הדיון למיצוי יכולת האופנוע...

האם מישהו יכול להגדיר מיצוי יכולת של אופנוע ?

ככל שאני יותר חושב על זה,ככה אני יותר מתרחק מהגדרה של המושג.

 

נניח וניקח את רוסי בתור דוגמא,הוא יקח את אופנוע (אופנוע במצב סטוק ללא כיוונונים נוספים)X וירכב עליו מספיק זמן במסלול מסוים עד שהוא יגיע למצב תאורתי שבו את כל ההקפות הוא עושה באותו זמן בדיוק והוא מבחינתו ב100% יכולת.

אבל יבוא סטה,על אותו מסלול ועם אותו אופנוע ושוב ירכב מספיק זמן עד שהוא יגיע לאותם 100% מבחינתנו.

 

קרוב לוודאי שהם לא יגיעו לאותם זמנים.

 

כלומר,יכולת המיצוי בכלל טמונה ברוכב ובהתאמה של האופנוע אליו ולא בהכרח במיצוי מלוא הפונטנציאל של אופנוע.

אין כמו לגרף עלים!

פורסם

עוד משהו שמבחינתי אומר שמיצית את הכלי שלך(פחית או אופנוע)

אם הגעת לגבול. מיצית אותו. לכל כלי יש גבול. אם הגעת לגבול הזה, מיצית את הכלי. מבחינתי לפחות.

באופנוע הדבר יסתיים לרוב בביקור במיון ובמקרים מסויימים בפלטינות.

פורסם
אז בואו נצמצם את הדיון להקשר השני...

 

 

בואו נצמצם את הדיון למיצוי יכולת האופנוע...

האם מישהו יכול להגדיר מיצוי יכולת של אופנוע ?

מיצוי יכולת האופנוע לדעתי מוגדר כאשר האופנוע מעכב אותך. הדוגמה הטובה ביותר היא: שיפור זמני הקפה, ואז על אופנוע אחר תגלה שאתה מהיר יותר וזמני ההקפה שופרו פלאים.

לדעתי ביכולות האופנועים של היום כנראה שרק רוכבים מקצועיים מסוגלים למצות אותם, בכביש הציבורי אינך יכול אפילו למצות את כל פוטנציאל האופנוע כי על הכביש הציבורי יש הפרעות מהפרעות שונות.

פורסם

אין כזה דבר, "מיצוי אבסולוטי של יכולת". לא על ידי אדם, בכל אופן - אף אחד לא מספיק קונסיסטנטי ומחושב בשביל להיות ב100 אחוז של הכלי כל הזמן.

 

מיצוי מבחינת יכולת, בעולם האמיתי, קורה כשהכלי מגביל אותך, או, בדרך כלל, פשוט כשאתה מסוגל להתמודד עם משהו יותר רציני והכלי הנוכחי משעמם אותך (למשל, אפשר לומר שמיצית אופנוע 600 כשאתה יכול להתמודד עם תוספת הכוח של אופנוע 1000 בצורה בטוחה, גם אם אתה רחוק שנות אור ממה שרוכב מקצועי יכול להפיק על ה600).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
אז בואו נצמצם את הדיון להקשר השני...

 

 

בואו נצמצם את הדיון למיצוי יכולת האופנוע...

האם מישהו יכול להגדיר מיצוי יכולת של אופנוע ?

לאן אתה חוטר, שדוני? אונס כלים תמימים?

 

ולדיון שפתחת:

למצות יכולות של אופנוע, זה לאנוס את כל המכלולים שלו ללא פחד.

לעקם לו את עצר המצערת, לשרוף לו את הברקסים, לקפל לו את השלדה, למעוך לו את הבולמים, לדפוק לו את הרגליות, לקפל אותן, ללחוך לו את השלדה שבבסיס הרגליות, להבין שאי אפשר יותר ולהניח לו לנפשו מתוך רחמים.

עד היום, אני יכול להגיד שעשיתי את זה רק על כלי אחד: DR350 סופרמוטו במגרש. ובכדי לסבר את האוזן, אני מדבר רק על מגרש. לא בכביש ובטח ובטח שלא בשטח - שם אני עדיין רחוק ממיצוי של טייפון. הסיבה היחידה להתעללות המאסיבית בDR המסכן, היא אימונים אינטנסיביים על LC4 סופרמוטו. לגבי המיצוי של כלי כמו ה-KTM... או שאתה שמבון, או שאתה מתאבד, או שאתה משקר לעצמך.

 

FUNGAS

אם אתה עדיין מפחד, לא מיצית

פורסם
לאן אתה חוטר, שדוני? אונס כלים תמימים?

אני ?

לא חוטר לשום מקום... וגם לא חותר לא שום מקום...

:-P

 

סתם רוצה לשמוע דיעות לכאן ולכאן...

רוב השרשור מציג דיעות לכאן... והנה אתה בא ומציג דיעה לכאן...

(אגב... מסכים יותר אם ה"לכאן" שלך)

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

פורסם
אני ?

לא חוטר לשום מקום... וגם לא חותר לא שום מקום...

:-P

 

אני מממש את זכותי לשגיאות כתיב פה ושם, ואני מבקש ממך לא לתפוס על זה טרמפ.

אגב, גם לחטור אפשר, אבל זה קצת ברוטאלי, לא?

פורסם
אגב, גם לחטור אפשר, אבל זה קצת ברוטאלי, לא?

תלוי... אם יש חומרי סיכה או לא...

חוצמזה... בשביל למצות פוטנציאל לעיתים יש צורך בברוטאליות...

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

פורסם

לדעתי R1 או וואט אוור אפשר למצות. (הידעתם: אוכלים את זה בפסח.)

 

בעצם למה לא ? כי הרוכב לא מגיע לקצה היכולות של הכלי ? אז 97% מנהגים לא יכולים למצות (הידעתם: אוכלים את זה בפסח.) את הכלי שלהם.

 

אני חושב שמיצוי זה סוג של מאיסה בדבר, כמו שאמרו קודמי רצון עז להשתין או לירוק עליה. למרות שלא הייתי מתנגד לעשות את זה לג'יימסון :| .

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.


×
×
  • תוכן חדש...