Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הראש מנוע פורק יחד עם הסעפת והוחזר עם הסעפת. הטיימינג מדוייק . אחרי הרכבת ראש המנוע בחזרה, הרכב מניע אבל אין אפשרות להעלות טורים.

 

כל הקונקטורים והצנרות מחוברים במקום.

 

כשפותחים מצערת אין עלייה בטורים, יש ירידה קלה בטורים ורעש עמום כאילו המנוע נחנק.

 

מה יכולה להיות הבעיה?

G-D will give me justice

פורסם

תודה ליאור.

הבעייה הייתה בטיימינג. טעות של שן אחת.

 

עכשיו המנוע עובד יפה רק שהטורים עולים ויורדים עולים עד 3k ויורדים..

 

יש קונקטור אחד משוחרר ליד המפלג שאני לא מוצא למה הוא שייך.

 

3 חיישני חום מחוברים

מצב מצערת, מאפ, מנוע צעדים - מחוברים

חמצן מחובר

מפלג מחובר

חוץ מהקונקטור של החיישן שעל פילטר האוויר, והקונקטור שאני לא מוצא למה הוא שייך

G-D will give me justice

פורסם

יש את הצינור של הpcv שנקרע. הוא מחבר בין הברידר קייס לסעפת היניקה. ככה שכרגע יש פתח פתוח בסעפת היניקה.......

 

אתה צודק.....

G-D will give me justice

×
×
  • תוכן חדש...