Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7853 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב, אז ככה:

אני מתלבט בין שני סוגים של מגברים, שניהם תוצרת לאנזר ושניהם יד שנייה.

 

1. vibe 420 עם 800W במחיר של 900 ש"ח

 

2. 424 עם 1000W במחיר של 800 ש"ח

 

ההבדל בינהם שה424 הוא סידרה ישנה יותר מה420

 

אז מה אתם אומרים?

 

תודה מראש :wink:

VIBE420.jpg

pic_4362.jpg

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

יש ברשותך אפשרות לרכוש מוצר אשר נמצא בדיוטיפרי ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

יש מוצר עם תמורה טובה, ומבית טוב.

קוראים למגבר JBL 75.4.

לפי דעתי וניסיוני, הלאנזרים אוהבים לשקר בהצהרות שלהם.

ולכן התמורה שהמגברים שלהם מפיקים, לא שווה את העלות שלהם.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
יש מוצר עם תמורה טובה, ומבית טוב.

קוראים למגבר JBL 75.4.

לפי דעתי וניסיוני, הלאנזרים אוהבים לשקר בהצהרות שלהם.

ולכן התמורה שהמגברים שלהם מפיקים, לא שווה את העלות שלהם.

עוד פעם ה"לאנזרים" שי?!

לא נמאס לך להכליל את כל המוצרים?

חלאס, תפסיק עם זה, כי בהחלט אפשר להכליל כך הרבה, הרבה חברות, גם את JBL לצורך העניין.

באמת, תיקח את זה כביקורת מאוד ספציפית ותפסיק להכליל.

 

גל

פורסם

גל, בגלל שמוצר אחד או שניים, מתוך כל המגברים שלהם.

הוא אכן אמין, או מוצלח.

עדיין -רובם- עם הצהרות בשמיים.

 

אם מתוך 12-15 מגברים, 2 יצאו אמינים, זה מעיד על החברה הרבה דברים, אחד מהם , חוסר הערכה בוטה כלפי שוק הייעד שלהם...

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

מדובר ביותר משניים, אבל לא משנה, כבר היינו שם ולא אכנס לזה שוב - אני לא סוכן שלהם...

גם מספיק הודעות "מתלכלכות" בקישקושים האלו.

מתוך השניים - נתתי את הבחירה שלי.

מתוך כל המגברים שיש בשוק - תמיד יבלוט אחד קצת יותר, וטוב שכך.

 

גל

פורסם

היה לחבר שלי פעם את ה420 והוא היה אחלה של מגבר....

עבד כמו שצריך אף פעם לא עשה לו בעיות לא התחמם יותר מדיי ולא כלום גם שהוא הריץ אותו לאיזה שהיא תקופה על 2 אוהם....

 

את ה424 לא יצא לי לראות אף פעם אז אני לא יכול לתת לך דענ אבל נראה לי שטעית בהודעה שלך רשמת ש424 יותר ישן ואם אני לא טועה הוא סידרה יותר חדשה...

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם

את ה424 לא יצא לי לראות אף פעם אז אני לא יכול לתת לך דענ אבל נראה לי שטעית בהודעה שלך רשמת ש424 יותר ישן ואם אני לא טועה הוא סידרה יותר חדשה...

מישהו אולי יודע? איזה סידרה חדשה יותר?

 

תודה מראש :wink:

שי אסרף - Team Kobi-Racing

×
×
  • תוכן חדש...