Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן פולו GTI, גולף GTI וגולף R, ובכלל ירידת מחירים בצ'מפיון


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2966 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מסתכל על המחירים האחרונים של הפולו ולמעט ה GTI לא רואה ממש אטרקציות. אבל- אם נניח ויביאו גיר רגיל נוכל לקזז 15k מהמחיר, לפחות לפי הפער שקיים בגרסאות ה 1.2 בין ידני לאוטומט. נוריד עוד 5k על שלוש דלתות ומה נקבל? אוטו ׳לא רע׳ עם 190 כ״ס ב 135k. אני משאיר את ההתלבטויות לגבי מידת הספורטיביות לאחרים. לי ולהרבה אחרים הספורטיביות של הפולו הזו מספיקה די והותר. איפה יש עוד רכב ספוטיבי עם ביצועים כאלה במחיר של משפחתית ועוד כמה גרושים?

יאללה, שירימו את הכפפה פעם אחת ויחזירו לנו מכוניות כיפיות במחירים שפויים. אין ספק שזה ימשוך מטה גם את הדגמים המתחרים.

מגיע לנו סוף סוף להגשים חלומות מוטוריים (כן, לחלקינו הגדול אלה עדיין מכוניות שלא קלות להשגה כי דורשות בכל זאת כמה פשרות) במחירים נורמאליים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 818
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

עיון מדוקדק במפרט מראה שבין הדגם הידני לאוטומט כולל גם אבזור נוסף ולכן אני מסכים שההורדה לא תהיה 15k אבל כן באזור ה 10k. בכל זאת 140k הוא מחיר אטרקטיבי לרכב כזה.

נקווה ונראה....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלא תגידו שאנחנו לא דואגים לכם.

קבלו את מחירון דגמי פולקסווגן המלא והחדש קולקציית אביב-קיץ 2015.

 

כמה דברים מעניינים.

 

-מוזר שהגולף 1.2 יקרה יותר מה-1.4, חבילת אנג'וי שהיתה ב-1.2 היא היתה למעשה כל האבזור שהיה ב-1.4 הבסיסית ולא היה ב-1.2 הבסיסית.

-מנוע ה-1.8 של הפאסאט שודרג ל-180 כ"ס ויחד איתו התחיל גם ייבוא של מנוע 1.4 החדש במחיר זול יותר, מעניין אם ההוזלה הזאת תהיה גם בדור החדש של הסופרב.

-ירידת מחיר מרשימה לטיגואן, הפרש של 10,000 שקלים בלבד בין גרסת ה-2 ליטר עם ההנעה הכפולה לעומת ה-1.4 והנעה קדמית בלבד.

-מוזר שאת הטוראן לא הוזילו והמחיר הגוב שלו נשאר.

-הג'טה המתוחת פנים לא אמורה לקבל את המנועים בתקן יורו 6? קרי 110 כ"ס ל-1.2 ו-125 כ"ס ל-1.4.

-התמחור החדש של ה-GTI מראה שצ'מפיון היא עדין בין היבואנים היחידים שמשווקת היצע נרחב של דגמים ספורטיביים במחיר תחרותי, מעניין מה יהיה המחיר של השירוקו החדשה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריך להפריז.

דלק מוטורס הביאה את הפוקוס, (ולא את הפיאסטה).

אופל מיבאים את הקורסה.

סמל"ת דווקא נתנו תמחור טוב לתלתנים הירוקים, ומשווקים את שני הדגמים בנוסף לאבארט'.

פג'ו מוכרים גם מה שיש, 208, המחיר בחלק מהזמן היה אפילו סביב ה140K.

רנו גם מייבאים מה שיש.

מסכים שהתמחור הנוכחי של הVW למיניהם טוב יותר ממה שהורגלנו, והאופציות הפכו לאטרקטיביות יותר. מעניין מה זה יעשה לתמחור של האוקטביה RS.

 

מה שמשחק לטובת ולזכות צ'מפיון זה שיש להם מגוון דגמים ספורטביים מ-3 מותגים, והם מייבאים את כולם.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
עיון מדוקדק במפרט מראה שבין הדגם הידני לאוטומט כולל גם אבזור נוסף ולכן אני מסכים שההורדה לא תהיה 15k אבל כן באזור ה 10k. בכל זאת 140k הוא מחיר אטרקטיבי לרכב כזה.

נקווה ונראה....

 

איפה רואים את האיבזור של הפולו gti?

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

5 דלתות בצ'מפיון = 5K ש"ח

DSG בצ'מפיון = 10K ש"ח

 

140K ש"ח, אם וכאשר. לפני מיקוח.

לרכב שבאירופה הוא בין היקרים בקרב מתחריו. (וגם לראשונה, עפ"י הביקורות, מרגיש כמו גולף GTI בזעיר אנפין ולא כמו סתם פולו מאוד מהירה).

מה זה אומר על המחירים של האבארת', ה-208, הפיאסטה, הקליאו ואפילו הקורסה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר׳ה, אתם רותמים את המרכבה לפני הסוסים, אין gti ידניות, ואף אחד לא מבטיח הורדה של 10k במקרה ותבחרו בידנית...

 

אז בתיאוריה יש פולו gti 3 דלתות ידנית ב140. במציאות יש dsg ב150-155, תלוי מספר דלתות, לא כולל תבע מטאלי ותוספות כאלו ואחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גירסת ה-150 מתומחרת לא רע. כמו פסאט מודל 2004 גם אני לא מיהרתי להחליף את ה-160 שלי, אבל עכשיו אני בהחלט מתחיל לשקול רכישה של הגירסה הזו.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

hat’s right: unlike last time there’s a choice of manual or automatic gearboxes. However, since the seven-speed twin-clutch DSG isn’t capable of withstanding as much torque as the six-speed self-shifter, Volkswagen had to re-map the torque delivery so you get less twist, but for longer. In this case the manual car has 236lb ft between 1450 and 4500rpm, whereas the DSG has 184lb ft available between 1250 and 5300rpm.

מה שאומר אם הבנתי נכון ,פחות מומנט בdsg אבל שנמשך יותר זמן,או שמתחיל יותר מוקדם:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2966 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...