Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אירוע לקוחות אבארט'


amiger
שימו לב! השרשור הזה בן 3203 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אבל כמה מהם ידעו לגעת בנקודות האלה?

נקודה טובה.

 

ועוד משהו שחשבתי עליו - מה יקרה אם אותו מנהל אולם אבארת', זה שעומד מאחורי הדבר הזה, יקודם בסמל"ת לתפקיד בכיר יותר?

מה הסיכוי שמי שיחליף אותו, במידה ולא יהיה "מהתחום", ישמור על גאוות היחידה הזו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 343
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זו הסיבה שאנחנו תמיד מטרפדים את הקידום שלו...

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל הכבוד המאוד רב לעומר, מנהל התחום, זה מי שמעליו שמאשר את ההוצאה.

 

לראיה, שנים עשה עבודה מעולה בצמפיון, לא זכור לי שהיה אי פעם כזה ארוע בצמפיון.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כמה שנים חברת מאיר התחילה מסורת להזמין את בעלי S2000 ו סיויק ואקורד TYPE R . היה יום מסלול בנחשונים+ מסעדה ,ולאחר מכן יום בכוכב יאיר.ועוד איזה אירוע בפתח תקוה. אבל לא היה לזה המשך ,לדעתי עקב סיום מחירת הS2000 וחסר הצלחה במכירת הTYPE R עקב המחירים המוגזמים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין למה השרשור הזה התדרדר לצרות עין, קשקושי שכל והרבה מעבר לזה...

 

סמל"ת עושה פלאים עם המותג הזה, וי בו אנשים שבהחלט נהנים מעבודתם ונהדרים בה - עומר, למשל.

 

אכתוב זאת שוב: ה-500 אבארת' אינה מבריקה במיוחד ויש טובות ממנה (ST /GTI, שגם זולות ממנה). את ה-500 קונים מסיבה אחרת. היא מדליקה, יש בה שובבות משלה, היא אופנתית (בעיקר בוורסיות עם ה-בי קולור [טו טון...]), רועשת (בפן החיובי) ויודעת לספק פאן וחיוכים כשרוצים. צרפו לכך את העובדה שמאחורי המותג יש יבואן שנותן שירות נהדר ומשקיע המון בלקוחותיו - ונותן הרגשה של "משפחה".

עריכה אחרונה על ידי RS

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

 

המוצר במקרה הזה הוא יותר מאשר נתוני הברושור. המוצר הוא העיצוב של המכונית, הסגנון שלה והצליל שלה, המורשת שלה וכן גם הביצועים הסבירים פלוס שלה.

 

מסכים ומחזק. בלי קשר לרכבי אברת', רכב שמספק חוויה ומשאיר טעם של עוד - זו עסקה מצויינת. אף אחד לא נהנה מנתונים יבשים של תאוצה, כ"ס, מס' הילוכים בתיבה ומחירון. אולי רק אנשים יבשים נהנים מנתונים יבשים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל שאפו ליבואן, שאפו לעומר ושאפו לכל אלו שלקחו חלק, כיף לראות מעט תרבות מוטורית צומחת בישראל ואין לומר יותר מכן ירבו.

כיף לראות מותג ספורט פורח בארץ הקודש.

נ.ב

״מהקנאה באה השנאה״

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי רק אנשים יבשים נהנים מנתונים יבשים.

 

אפשר לאמץ לחתימה?

 

תכלס זה המשך לא רע בכלל ל"אלפא רומיאו. קח בחשבון שאנשים ידברו", "זה שאתה נושם לא אומר שאתה חי" ו-"Not the sound of silence".

 

סלואורייד, נראה לי שמצאנו לך מקצוע חדש.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"הוא שוב אכל נתונים יבשים!"

 

בואו נראה כמה קשישים יש פה שזוכרים מאיפה זה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גבי עמרני?

 

היה לי רס"ר בבה"ד גלים, 2 טיפות מי ים, גבי עמרני.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדהים איך בכל מקום שנראה הנאה של אנשים מסויימים, נראה גם קנאה (לא מהסוג הטוב) וכמובן השמצות ואגו מיותר.

 

אירוע מדהים. לא חובב גדול של המותג והספיקו לי 20 דקות בסוכנות כדי להבין שהאבארט' לא בשבילי, אבל באמת שאפו ענק לאנשים וקנאה חיובית מאוד כלפי בעלי הרכבים. כן ירבו.

הימים הקשים חלפו :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו, פשוט וואו!

קראתי את כל 11 העמודים של השרשור והגעתי למסקנה אחת - סמל"ת גאונים.

לא נותר אלא לקנא ולפרגן לבעלי העקרבים, לא מבין למה יבואנים אחרים לא מאמצים את הגישה הזו בהשקעה ושימור הלקוח.

שאלה אחת שעדיין מסקרנת אותי - איך מחליטים איזה 100 לקוחות מזמינים לאירוע?

מן הסתם יש בעלי אבארט שלא השתתפו, השאלה אם זה מרצון או כי לא הוזמנו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3203 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...