Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4111 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש המלצה למערכת טובה לרכב (מאזדה 2) שכוללת סאב, רמקולים קדמיים (לא יודע אם קומפוננט או לא, שמעתי אינפיניטי 6500CX ונקרעו לי האוזניים מהצליל הצורם)

רמקולים אחוריים (שיוטמעו במקום הרמקולים של הרכב בדלתות) ומגבר ומונובלוק

מגבר ומונובלוק כנראה אני אלך על הGTO-804EZGTO-501EZ של JBL וכל השאר לא יודע... אמרו לי הרמקולים של JBL והסאבים שלהם לא משהו אז למי שיש המלצות למערכת בתקציב הנ"ל אני אשמח לקבל חוות דעת

 

הHU שמותקן כרגע ברכב זה דאבל דין Kenwood DDX5025BT שנקנה לפני כחודשיים +-

 

תודה :)

ברק.

פורסם (נערך)

פתוח לציוד יד שניה?

איזה סוג מוזיקה שומע?

 

ממליץ לוותר על הרמקולים האחוריים ולפעול בצורה חצי אקטיבית/בי אמפ עם סט קומפוננט קדמי.

לגבי, קומפוננט, מומלץ מאוד לשמוע כמה אפשרויות לפני רכישה.

 

מה קרה למערכת מ-2013?! :wink:

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם
פתוח לציוד יד שניה?

איזה סוג מוזיקה שומע?

 

ממליץ לוותר על הרמקולים האחוריים ולפעול בצורה חצי אקטיבית/בי אמפ עם סט קומפוננט קדמי.

לגבי, קומפוננט, מומלץ מאוד לשמוע כמה אפשרויות לפני רכישה.

 

מה קרה למערכת מ-2013?! :wink:

 

שומע מיינסטרים בעיקר...

פופ, היפ-הופ, EDM, טראנסים וזהו..

 

לא פתוח לציוד יד שניה, ומה שקרה עם המערכת מ-2013 זה שפשוט לא קרה :)

עכשיו אני הרבה יותר רציני לגבי זה, ה-HU כבר מותקן ויאללה לעבודה!

פורסם

מציע להיפתח לרעיון של לפחות מגברים מיד שניה.

בנוסף, בדוק מה יש לספונסרים בדביק להציע.

 

בגדול נראה לי שכ-1000 ש"ח עבור כל רכיב (קומפוננט, מגבר 2X, סאבוופר) יהיה נכון.

אפשר לשקול גם רכישת מגבר 4 ערוצים חזק שיגביר את הסאב בגישור, ואז ניתן להעלות עבורו את התקציב ו/או לחלוק אותו עם הקומפוננט.

אני יוצא כאן גם מנקודת הנחה כלשהי שהתקציב אינו כולל התקנה והאביזרים הנדרשים עבורה.

פורסם

הבנתי, יש לך קומפוננט מומלץ לסוגי מוזיקה שאני שומע? וצריך גם סאבוופר טוב אני מעדיף 10", רק מהסיבה שהבאגז׳ יהיה פנוי יותר...

×
×
  • תוכן חדש...