Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: לידיעת הגולש אייל - מכוניות אירופאיות נתקעות יותר מיפאניות


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3406 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

...

הפיאסטה יפנית בחלקה, המנוע מקורו ביפן, פרי פיתוח של חברת ימאהה.

לא בדיוק- הפיתוח היה משותף לפורד וימאהה, ולמיטב זכרוני תרומתם של היפנים התמקדה בפיתוח ראש המנוע, שהיה מעניין ואפילו חדשני לזמנו כי הזכיר ראש מנוע של אופנוע.

 

אבל זה כבר לא קשור לשרשר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

יסלחו לי כל המגיבים , אבל מי שמפיק מסקנות נחרצות מהנתונים המעורפלים במקרה הטוב של שגריר והופך אותם לאמת מוצקה ועובדות בשטח , נו טוב חכם גדול הוא לא.

אין חלוקה ל מהות התקלות מול שנתון רכב, האם אימובוליזר מהתקנה מקומית אשר כשל נכנס תחת קטגוריה של אירופאית לא אמינה ?

בקיצור אסופת הנתונים הללו אינה אומרת דבר ובטח שלא ניתן להסיק ממנה דבר.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בזכותכם אפשר לקנות C4 מנוע 2000 בעל שנתון מתקדם בזול פיג'ו 206 בזול פיאט בארבו בזול וכדומה.

אז תודה לכם בעלי מזדה,טיוטה ויונדאי וסוזוקי.

 

הן זולות כי המחיר משקף את חוסר האמינות היחסי שלהן, גם אם לא באופן פרופורציונאלי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין חלוקה ל מהות התקלות מול שנתון רכב, האם אימובוליזר מהתקנה מקומית אשר כשל נכנס תחת קטגוריה של יפנית לא אמינה ?

בקיצור אסופת הנתונים הללו אינה אומרת דבר ובטח שלא ניתן להסיק ממנה דבר.

 

שיניתי לך קצת.

 

אף אחד לא טען שהנתונים מלאים. יש נתונים, שכל אחד יעשה איתם מה שהוא רוצה. לדעתי בהחלט אפשר להסיק מהם משהו, מאוד ספציפי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חסרים יותר מדי נתונים כדי שיהיה אפשר להתייחס לסיכום הזה באופן מדעי או להסיק ממנו משהו מדויק. בכל דו"ח, כל אחד רואה שם מה שהוא רוצה ומפרש את זה אחרת. אני יוצא מנקודת הנחה שמאחר ורוב המכוניות היפניות נמכרות לליסינג וציי רכב למיניהם, נתוני הגרירה שלהם לא בהכרח יופיעו בדו"ח כזה כי יש חברות שאם הנהג נתקע הוא מתקשר לקצין הרכב ושולחים לו נהג עם מכונית חלופית ואחרי זה הם פותרים את הבעיה בכוחות עצמם. חוץ מזה שכבר כתבו כאן לפני שהיפנים מפגרים אחרי הגרמנים בשנות אור ומתבססים על טכנולוגיות מיושנות רק אחרי שאלו כבר עברו את כל מחלות הילדות והפיתוח. זה כמו הוויכוח המיתולוגי של החקלאים - מה עדיף לקנות, טרקטור או חמור. הטרקטור יותר חזק אבל מתקלקל מדי פעם לעומת החמור שאמנם סוחב פחות אבל "מתקלקל" רק פעם אחת. אני בעד הטרקטור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיניתי לך קצת.

 

אף אחד לא טען שהנתונים מלאים. יש נתונים, שכל אחד יעשה איתם מה שהוא רוצה. לדעתי בהחלט אפשר להסיק מהם משהו, מאוד ספציפי.

 

כאשר אין נתונים מלאים לא ניתן להסיק מסקנות בעלות משמעות, ככה לימדו אותי בכל אופן.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הן זולות כי המחיר משקף את חוסר האמינות היחסי שלהן, גם אם לא באופן פרופורציונאלי.

אם המשוואה חוסר אמינות=מחירון נמוך אז היה אפשר לקנות גולף 2013 ב25K..

הן זולות אך ורק בגלל סטיגמות של הלבנטין המצוי,לא צריך להתמם.

הסקר הזה לא משקף כלום,לא לכאן ולא לשם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, יש פה כמה תגובות של אנשים שבאמת לא הבינו את הגרף - לא צריך לבצע שום נירמול לנתח השוק. לדוגמא, הרכבים האמריקאיים לא אחראים על 28% מקריאות השירות למרות שיש להן נתח שוק של 5%, אלא 28% מבעלי הרכבים האמריקאיים הזמינו שירות לפחות פעם אחת בשנה. קודם כל, זה כתוב בגוף הכתבה ושנית קל ראות שסכום האחוזים יוצא יותר מ100.

 

מסקנה מעניינת שעולה מהסקר שהרכבים הקוריאניים הכי פחות אמינים.

כ- 14.19% מהרכבים הם קוריאניים והם אחראיים ל- 23.40% מקריאות השירות,מה שאומר שממוצע קריאות השירות לפי קבוצה הוא 1.649,יותר מכל קבוצה אחרת.

 

רק אני שמתי לב שמכוניות אמריקאיות - עם נתח שוק של 5.6% בלבד- אחראיות ל-(פאקינג!!) 28.5% מהקריאות תופסות?

 

כדי להבין את הנתונים, צריך להוסיף שכמות היפניות בשוק גבוהה בכ 60% מה אירופאיות, בעוד במספר אבסולוטי

כמות התקיעות של רכב אירופאי גבוהה בכ75% מהגרירות של רכב יפני.

מי שעשה מבוא לסטטיסטיקה מבין שמדובר פה בשכיחות של פי כמה וכמה תקיעות של רכב אירופאי מול רכב יפני.

וכל הסיפורים של חובבי האירופאיות לא יכולים להסביר את הפער האדיר הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם המשוואה חוסר אמינות=מחירון נמוך אז היה אפשר לקנות גולף 2013 ב25K..

הן זולות אך ורק בגלל סטיגמות של הלבנטין המצוי,לא צריך להתמם.

הסקר הזה לא משקף כלום,לא לכאן ולא לשם.

 

הן זולות כי יש להן פחות ביקוש.

יש להן פחות ביקוש, כי הן נתפסות כפחות אמינות.

 

ובצדק נתפסות.

האם בצדק הביקוש יותר נמוך... שאלה אחרת, שמחוץ להקשר של דגם כזה או אחר - לא מעניינת (אלא לשם דיון אינטלקטואלי).

 

ומשפט הפתיחה של ההודעה שלך הוא דווקא המייצג את הלבנטין המצוי, הקצנת מסקנות מוגזמת עד מופרכות.

 

כמו בדוגמא הבאה:

 

זה כמו הוויכוח המיתולוגי של החקלאים - מה עדיף לקנות' date=' טרקטור או חמור. הטרקטור יותר חזק אבל מתקלקל מדי פעם לעומת החמור שאמנם סוחב פחות אבל "מתקלקל" רק פעם אחת. אני בעד הטרקטור.[/quote']

 

אתה באמת חושב שהפער בין קורולה לגולף, לדוגמא, שווה לפער בין חמור לטרקטור?!

להביא אנלוגיה לא רלוונטית, דופק את הטיעון.

 

אני יוצא מנקודת הנחה שמאחר ורוב המכוניות היפניות נמכרות לליסינג וציי רכב למיניהם' date=' נתוני הגרירה שלהם לא בהכרח יופיעו בדו"ח כזה כי יש חברות שאם הנהג נתקע הוא מתקשר לקצין הרכב ושולחים לו נהג עם מכונית חלופית ואחרי זה הם פותרים את הבעיה בכוחות עצמם. [/quote']

 

1. לנקודת ההנחה דרוש ביסוס (קרי, שאחוז הרכב היפני בליסינג לציי רכב הוא גדול יותר מחלקם בשאר האוכלוסיה).

2. מה זה משנה, אם אנחנו עוסקים באחוזים מאוכלוסיה נמדדת (% בעלי הרכב היפני שבדגימה וכו'), אלא אם גודל הדגימה לא מאפשר מדידה.

 

השאלה היותר מעניינת היא דווקא מה מהות התקלות המשביתות.

בעבר קראתי שכ-40% מהתקיעות הן בשל האזעקה/אימובולייזר, מה שלעיתים אולי תלוי בהתקנה מקומית?

_______

 

אי אפשר להתחמק מהעובדה שרכבים יפנים אמינים יותר, בהכללה.

זה היה נכון וזה עדיין נכון, אפילו אם פחות נכון.

השורש של היתרון הזה לא טמון בפיגור טכנולוגי יפני, אלא בשיטות ייצור שכמה שלא מנסים ולומדים, קשה לחקות אותן מחוץ לעולם הרכב היפני.

 

אבל כצרכן מה שמעניין הוא, עד כמה הם אמינים יותר?

כלומר, מה מספר הביקורים הנוספים במוסך לשנה (ועלותם!) שיש לרכב אירופאי?

אם מדובר בעוד ביקור, שעולה אלפייה, אבל הרכב עולה 10K ש"ח פחות?!

משתלם, לא?!

 

ולמעשה, גם זה לא מעניין...

 

מה שמשנה לצרכן זה דגם ספיציפי כשאתה הולך לבצע קנייה (בעיות מוכרות וכו'), כי גם היו קורולות שהיו צריכות החלפת מנוע (טופל ע"י היבואן באופן מושלם, למיטב זכרוני, גם מחוץ לתקופת האחריות), היו B4 עם בעיות בגיר, היו WRX ששפכו מנועים... קורה.

 

כבני אדם אנחנו אוהבים לצמצם את קבלת ההחלטות שלנו לידי הכללות.

זה נכון, זה רציונאלי, כי זה חוסך זמן.

אבל.

אבל!

 

כשאתה כבר עושה הוצאה משמעותית כמו קניית רכב, קח את הזמן ולמד מה שאתה יכול על המועמדות הספיציפיות לרכישה. תעשה את החשבון של מחיר רכישה, מחיר ביטוח, צריכת דלק, הוצאות תיקון על בעיות מוכרות... ואפשר לקבל החלטה שהיא לא כללית אלא מושכלת.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, יש פה כמה תגובות של אנשים שבאמת לא הבינו את הגרף

צודק.

קראתי עכשיו את הסקר במלואו ואכן מדובר על % הנהגים שביצעו קריאת שירות לכל קבוצת שיוך ולא האחוז מסהכ קריאות השירות לקבוצת שיוך.

אז האירופאיות הכי לא אמינות.

באסה...

אני נוסע על מגאן כבר כמה שנים ולא הזמנתי גרר,

מעניין מתי הסטטיסטיקה תתיישר ותתקוף...

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3406 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...