Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4196 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי,

 

אני לא מבין ברכבים ולכן רוצה להתייעץ כאן עם חברי הפורום.

 

הרכב עבר קצת מעל 100k והומלץ לי לבצע לו טיפול של ניקוי פיח ושזה יתן לו "חיים חדשים".

 

 

אני רוצה לדעת עד כמה מומלץ לעשות את הטיפול הנ"ל ומה הן עלויות סבירות לטיפול כזה? אני חושב שדרשו ממני מחיר גבוה מדי.

 

מדובר ברכב אופל אסטרה שנת 2005

דגם מנוע Z16XEP

 

 

תודה

עריכה אחרונה על ידי duzap
פורסם
דיאליזה זה דיאליזה מכשיר זמזרים חומר דרך המרססים ומנקה אותם וגם את שסתטמי היניקה ותא השריפה.

כמה צריך לעלות טיפול כזה והאם זה באמת כדאי?

פורסם (נערך)

400 -250ש"ח

פעם הייתי משתמש בזה דיי הרבה ופידבק של הלקוחות היה חיובי .

זה המכשיר והחומר איתו הייתי עובד::

 

carbonClean.jpg

עריכה אחרונה על ידי Dan-idin
פורסם
400 -250ש"ח

פעם הייתי משתמש בזה דיי הרבה ופידבק של הלקוחות היה חיובי .

זה המכשיר והחומר איתו הייתי עובד::

 

[ATTACH=CONFIG]409302[/ATTACH]

 

היי דני דין, מכניסים אותו דרך המצערת נכון?

ןמה בעצם עוה החומר?

ממיס או משהו?

ותודה תמיד עניין אותי לדעת איך נראה המכשיר.

רועי

פורסם

לא!

זה מתחבר לחנוכיה במקום מיכל הדלק.

יש למכשיר משאבת דלק פנימית ואתה מכוון את תלחץ של המערכת, שם את החומר הניקוי יחד עם קצת דלק ונותן למנוע לעבוד בסרק איזה חצי שעה עד נגמר החומר ואז עושה נסיעה של כמה דקות לנקות את השאריות פיח.

פורסם
לא!

זה מתחבר לחנוכיה במקום מיכל הדלק.

יש למכשיר משאבת דלק פנימית ואתה מכוון את תלחץ של המערכת, שם את החומר הניקוי יחד עם קצת דלק ונותן למנוע לעבוד בסרק איזה חצי שעה עד נגמר החומר ואז עושה נסיעה של כמה דקות לנקות את השאריות פיח.

 

שוב תודה,

בעצם אתה מכניס את החומר עם דלק, במקום שיכנס דלק מהמיכל נכנס מהמכונה נכון?

עכשיו לגבי הזרקה ישירה איך זה מנקה את השסתומים אם אתה מחבר לחנוכיה?

ושוב תודה רבה.

רועי

×
×
  • תוכן חדש...