Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4287 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מבין.

נניח וברשותי רכב ישן שעבר לא מעט פולישים.

איך ניתן לדעת לאחר מדידה במכשיר ייעודי, מה העובי האמיתי של הלכה בלבד.

הרי גם לצבע שמתחתיו יש עובי מסויים, ולמכשיר אין יכולת לאבחן אך ורק לכה, אלא עד הבסיס כולל הצבע.

איך ניתן לעבוד בביטחה במצב כזה שבו לא יודעים במדויק כמה מהמיקרונים שייכים ללכה, וכמה לצבע?

יש בכלל דרך לאמוד את עובי הלכה עצמה?

מה פספסתי?

 

אשמח לחידוד.

 

(שאלה שעלתה לי בעקבות בואו של המשיח/החיפוש שלי אחרי פולישר לעצמי).

"יאללה בירי".

פורסם

יש מכשירים מקצועיים שיכולים למדוד שכבה שכבה,זאת אומרת הוא רושם לך מה עובי הלכה,מה עובי הצבע,הפריימר,וכו.

מכשירים זולים מודדים את כל הסיפור כשכבה אחת,אתה לא יכול לדעת בדיוק,אבל זה נותן לך הערכה די מדוייקת ומספיק טובה כדי לדעת אם אתה יכול לעבוד על אותו החלק,ואם כן אז באיזה צורה לעבוד{טכניקת עבודה,בחירת הפדים,סוג הפולישר,וכו.}.

מה שחשוב לציין שמי שרוצה קריאה מדוייקת שיקנה מכשיר ברמה כמו ELCOMETER,DEFELSKO,המכשירים הפשוטים מאד לא מדוייקים.

פורסם

מכשיר שמודד שכבות ועל הדרך גם מודד עובי צבע על פלסטיק, עולה מחיר מופקע של בערך 2500 דולר.

האמת היא שקשה לדעת כמה לכה וכמה צבע יש על הרכב, אבל אם זה רכב שלא עבר פוליש אז כמות הלכה היא קצת יותר משליש.

×
×
  • תוכן חדש...