Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4317 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

(נא לערוך כותרת לדיטיילינג) טוב, אחי הגדול ואני לא חולקים את התשוקה לאוטו נקי, ולכן האוטו שלו נשטף אחת לחצי שנה בערך בשטיפה.

החלטתי ליום הולדתו לתת לאוטו שלו פינוק קטן.

האוטו נשטף בבוקר במכונה, הנה מצב הצבע והפלסטיקה לאחר השטיפה

IMG_3517.jpgIMG_3518.jpg

kun2tozztjmg.jpg

 

נעבור לתמונות של פנים הרכב:

IMG_3508.jpgIMG_3509.jpgIMG_3510.jpgIMG_3511.jpg

 

לגבי המצב החיצוני, אני חייב לציין שכל פעם מחדש, הלקה של הגרמניות מפתיעה אותי לטובה, זה רכב מאוד מוזנח שסה''כ ניראה בסדר גמור חיצונית.

 

המשך בההודעה הבאה

עריכה אחרונה על ידי shandor
פורסם

בגלל שזה הרכב של אחי המזניח ואני יודע שמהר מאוד הוא יחזור למצבו הקודם, החלטתי ללכת על פוליש חד שלבי FG400, עם פד חיתוך צהוב, ומעט שלייף במקומות הבעייתים.

תיקון שריטה על המכסה מנוע:

IMG_3523.jpg

 

השריטה בתאורה טובה נראת הרבה יותר גרוע, לכן עשיתי שלייף עם נייר 3000:

IMG_3524.jpg

לאחר הפוליש עם פד פרווה סגול של LC:

IMG_3525.jpg

 

 

תיקון נוסף לפני\אחרי:

IMG_3528.jpgIMG_3529.jpg

 

ועוד אחת עמוקה לפני\ אחרי שלייף 2000-3000\אחרי פוליש

IMG_3533.jpgIMG_3534.jpgIMG_3537.jpg

המשך בהודעה הבאה

פורסם

נעבור פנימה:

מושב לפני\אחרי

IMG_3540.jpg

IMG_3541.jpg

 

בצעתי ניקוי פנימי דיי בסיסי שכן מחר המצב יחזור לקדמותו...

IMG_3542.jpg

 

נחזור למצב החיצוני- לאחר הפוליש יישמתי מוצר AIO ALL IN ONE של אוטו פיינס.

ועברתי על הגאנטים שהיו במצב נוראי..

IMG_3544.jpgIMG_3546.jpg

קצת תוצאות

IMG_3547.jpgIMG_3548.jpgIMG_3550.jpg

rnntlnmdhmmz.jpg

פורסם

אחלה תוצאות, מקווה שאחרי שעמלת עליו רבות זה ידרבן אותו לשמור קצת יותר.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

אוהב את המכונית הזו - סופר מוצלחת. מגיע לה שיפנקו אותה...

נראה שעשית חסד עימה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
ואו שינוי ענק , כל הכבוד אהבתי

 

אם תוכל להסביר לי על הפוליש שלייף .. תודה ! :)

שלייף, זה בעצם נייר שיוף עדין, להוריד סימנים קשים, אחרי הוא מותיר את הצבע חלבי, וחייבים לבצע פוליש על מנת להחזיר את הברק.

בעצם מורידים את השכבות בלקה שהסריטה עברה בהן.

גם אני מאוד אוהב את הגולף, היא 1.6 ידנית, אמינה, חסכונית ונוחה בטרוף!

העברתי על האוטו חודשיים לפני שנתיים אוטו מעולה, זה הסיבות שהאוטו כזה סחיר והמחירון שלה נשאר גבוה.

פורסם

עבודה מדהימה ויופי של תיעוד!

באיזה חומר השתמשת לניקוי של הג'אנטים?

גם בי יש טיפה של אופטימיות אולי אחיך בכל זאת יתלהב מהרגשה של "רכב חדש" וישמור עליו קצת יותר.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

פשוט מתפעל מחדש בכל פרוייקט נוסף שאתה מפרסם.

תענוג לראות פרוייקטים שלך רז! ;) תמשיך להיות מקצוען כמו שאתה. רק באיזה חומר השתמשת לג'אנטים לא אמרת.

Seat Leon 1.8T 248Hp//2017

Stage 1 // Revo

פורסם

תודה על התגובות, אני גם מקווה שהוא ישמור עליו עכשיו.

לגבי החומר iron out של af.

מדולל במים בערך 1:4.. חומר נוראי מת לגמור אותו לקנות סונקס

×
×
  • תוכן חדש...