Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: יונדאי i20 החדשה - תמונות רשמיות ראשונות


Tzvika-Pick
שימו לב! השרשור הזה בן 3511 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה בדיוק (מיושן)כמו הקליאו? - יש את מנוע ה -0.9T החדש וכן את ה- 1.2T החדש.

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מה בדיוק (מיושן)כמו הקליאו? - יש את מנוע ה -0.9T החדש וכן את ה- 1.2T החדש.

בן.

 

מתחת יש את ה-1.2 הותיק על מנת לשמור על מחיר זול.

 

אל תשכח איך כל עניין הסופר מיני הידניות הזולות התחיל, רנו הביאה את הקליאו 1.2 לקראת סוף חיי הדגם, סקודה הפסיקה עם שיווק ה-1.2TSI86 והחזירה את ה-1.4 הותיק להיצע בתור תגובה, אחרי זה הצמידו לאיביזה מחיר מבצע (כבר 3 שנים שהיא נמכרת במחיר מבצע) ואחרי זה המתחרות התחילו לטפטף עם גרסאות ידניות מוזלות (פיאסטה, i20, סויפט, ריו).

עריכה אחרונה על ידי itsik170
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין לראות כיצד הקוריאנים ממש מאמצים אל חיקם בחום את הפילוסופיה ההנדסית של האירופאים: מנועי טורבו, גיר רובוטי כפול מצמד ואיכות חומרים גבוהה. לעומת זאת, היפנים מדירים רגליהם מכל אלו.. יש למישהו הסבר משכנע ממה נובע השוני המדובר בין שני העמים האסיאתיים הללו? זה קשור לתרבות, בוודאי.

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה אם גיר רובוטי כפול מצמדים קוריאני עובד כמו קוריאני או יעמדו בתור במוסך לתקן אותו כמו האירופאים.

וכמה יעלה להחליף מצמדים קוריאנים כי אם זה יעלה כמו אירופאי יונדאי בן שנתיים שצריך להחליף מצמדים לא שווה כלכלית להחליף אותם.

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה אם גיר רובוטי כפול מצמדים קוריאני עובד כמו קוריאני או יעמדו בתור במוסך לתקן אותו כמו האירופאים.

וכמה יעלה להחליף מצמדים קוריאנים כי אם זה יעלה כמו אירופאי יונדאי בן שנתיים שצריך להחליף מצמדים לא שווה כלכלית להחליף אותם.

בנתיים יש גיר רובוטי DCT כפול מצמדים בוולוסטר, הוא מציג אמינות גבוהה.

כמו שהקוראנים עושים תמיד - נותנים לאירופאים לדפוק את הראש בקיר ולסבול, לוקחים את הרעיונות שלהם ויוצרים מהם איכשהו משהו אמין שעובד.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

זה מה שהיפנים עשו עד היום, במגוון תחומים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעניין יונדאי העבר מראה שאסור להתלהב מהמספרים על הנייר ,בעבר מנועים מודרניים וצנומים הביאו צריכת דלק מזעזעת ומנועים שהוצמד להם הספק של 140 סוסים הרגישו חלשים מאוד וגם המנוע הגודש בוולוסטאר נמצא מאכזב בביצועיו...לכן אמירות לחוד ומעשים לחוד

בעניין היפנים העניין מתחלק יש כאלו שטוענים שהטכנולוגיה לא מושלמת מבחינת אמינות ולכן לא ירוצו לאמץ אותה ומצד שני אם מסתכלים בראיה רחבה כבר למעלה משני עשורים שהיפנים דוחפים שבלולים לרכבים בכל הגדלים רבים מהם מיועדים לשוק המקומי שלהם כגרסאות חמות. או שהם חושבים שהעניין לא דרוש או שישנה בעיה אמיתית לפתח מנוע כזה (גודש) מבחינת עלות תועלת.

המאזדה 3 החדשה היא דוגמא מצויינת למכונית מצויינת שסובלת ממנוע שלא מיישר קו עם המתחרות ואולי זה אחד הגורמים לדשדוש היחסי במכירות היום

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המאזדה 3 החדשה היא דוגמא מצויינת למכונית מצויינת שסובלת ממנוע שלא מיישר קו עם המתחרות ואולי זה אחד הגורמים לדשדוש היחסי במכירות היום

למזדה יש את השנה הכי טובה שהייתי לחברה אי פעם.

אף פעם הם לא מכרו כלכך הרבה מכוניות ולא היו כלכך ריווחיים.

הבעיה בארץ שהם לא יכולים לתת לליסינג מחירים של הקוריאנים אז כל הליסינג הולכים על קוריאנים והציבור קונה מה שיש לחברות הליסינג.

 

בקשר ליפנים הם כבר עברו את השלב של ההעתקה.

למכוניות יפניות יש גיר רציף CVT ,דבר שלא אוהבים באירופה אבל הוא יעיל ואמין.

צריכת דלק של מצמד כפול והרבה יותר זול לטיפול.

רק שזה לא נותן את התאוצה של מצמד כפול עם launch control

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני התייחסתי בהקשר של מאזדה רק לשוק הישראלי שם היא לא מצליחה לחזור לראש טבלת המכירות, מאזדה העולמית זה סיפור קצת שונה (הסי איקס 5 היא הצלחה אדירה) בכל מקרה אני לא חושב שמדובר רק במחיר. יש למאזדה בעיה רצינית עם המנועים מול המתחרות אם זה הנפח שהוא לא בדיוק 1600 כמו שרגילים לקבל כאן ובסוף גם הביצועים שפשוט לא יכולים לעמוד בסטנדרט של מנוע צנום וגודש.

אני יכול להעיד על עצמי אישית שמאז שאני עברתי לרכב עם מנוע טורבו אין שום סיכוי שאחזור לנהוג במנוע אטמוספרי וכך תוך שנה גם כל הרכבים בחברה שלנו כשהוחלפה הוחלפו בכאלו עם טורבו כי החיסכון בדלק והשיפור בביצועים הם דרמטיים מהבחינה הזאת מאזדה לא ממש יכולה ליישר קו עם המנועים המתקדמים שיש לקונצרנים הגדולים וזה חסרון

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל זה בדיוק העניין.. למה היפנים, בניגוד לקוריאנים, הם סרבני טורבו ומצמד כפול?

 

יכול באמת להיות שחשוב להם מאד להיתפס כמקוריים וזה מכתיב את המדיניות, כאשר בסתר ליבם היו מאמצים את הדרך שהאירופאים התוו. ברצינות, צריך מומחה לתרבות הנדסית, כדי לקבל תשובה..

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצמד כפול למכונית משפחתית זה אידיוטי.

עלויות אחזקה גבוהות מדי וגם הם נמכרים רק באירופה, כמעט כל מכונית עם מצמד כפול נמכרת בשווקים אחרים עם אוטומט רגיל.

לניסן יש מצמד כפול ב GTR אבל ברכבים אחרים CVT.

תחשוב יונדאי i20 החדשה תוך פחות מ 5 שנים המחיר יורד לפחות מ 30000 ש"ח, להחליף מצמדים יעלה מעל 10000.

סה"כ טיפול באותו יום יהיה בסביבות ה 15000.

לא שווה לטפל באוטו.

בזמן שרכב יפני עם CVT מחליפים רצוע, סה"כ טיפול לא יגיע ל 5000 ש"ח

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3511 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...