Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

רציתי לשתף אותכם בטיפול שעשיתי לרכב שלי, במוסך כללי בראשון לציון (לא מוסך מורשה),

ולשמוע את דעתכם על המחיר (יקר, סביר, זול).

קילומטרז' : 68000 ק"מ

 

שמן מנוע 10W/40 חצי סינטטי 120 שח

מסנן שמן (סאני) 25 שח

מסנן אויר (סאני) 48 שח

פלגים (סאני) z.f.r 120 שח

אטם מיכסה שסתומים (סאני) 135 שח

סט צלחות בלם קדמי (סאני) 180 שח

סט דיסקיות בלם קדמי (סאני) 130 שח

 

עבודה: 410 שח

סהכ חלקים: 758 שח

מעמ: 210 שח

 

סהכ תשלום 1378 שח

 

אני מאוד מרוצה מהמוסך מבחינה מקצועית והאמינות שלו.

רק מעניין אותי האם מחיר הטיפול הינו סביר

עריכה אחרונה על ידי shahar1977
פורסם

איזה סוג שמן השתמשו? סינטטי? חצי סינטטי? מינראלי? באיזו צמיגות? יכול להיות שמילאו לך שמן בצמיגות לא נכונה. מסנן שמן עדיף מקורי/חברה טובה ולא חברה עלומת שם.

בחיים לא שמעתי על החברה הזו סאני, זה מה שהיה רשום בקבלה או מה שנאמר לך מהמוסך?.

פורסם

לדעתי מחיר העבודה סביר, מחיר החלפים לא כל כך. מה גם שהרכיבו לפי דברייך חלפים מחברות עלומות שם, ולמיטב זכרוני השמן שיש למלא בהונדה הזו הוא סינטטי מלא 5w40 (הייתה לי הונדה כזו בעבר).

חבל שרפידות בלמים הרכיבו מחברה עלומת שם, יכולת להוסיף עוד כמה שקלים ולקנות רפידות של SAMKO שהן לא יקרות כמו LUCAS אבל עושות עבודה טובה.

פורסם

לפותח השרשור - מה בדיוק אתה רוצה לשמוע? ששילמת קצת? אז כן, המחיר לא גבוה.

 

א ב ל

כדאי שבטיפול ישימו פילטרים מקוריים או תחליפיים איכותיים. אני לא יודע מה זה סאני, אולי שם קוד לסיני, אבל במחירים של החלפים האלה זה בטח לא טוב.

 

אני בטוח שאם תגיד למוסך שזה מה שאמרו לך בפורום באינטרנט - הוא יגיד לך שזה הכל אותו הדבר.

 

אני אגיד לך במפורש, כאן ועכשיו - פילטרים לא מקוריים ושמן לא בהתאם להמלצת היצרן לא שומרים על המנוע כמו שצריך.

 

אם אתה רוצה המלצה - תגיד למוסך שבטיפול הבא אתה רוצה פילטרים ושמנים איכותיים בהתאם ליצרן הרכב.

פורסם
לפותח השרשור - מה בדיוק אתה רוצה לשמוע? ששילמת קצת? אז כן, המחיר לא גבוה.

 

א ב ל

כדאי שבטיפול ישימו פילטרים מקוריים או תחליפיים איכותיים. אני לא יודע מה זה סאני, אולי שם קוד לסיני, אבל במחירים של החלפים האלה זה בטח לא טוב.

 

אני בטוח שאם תגיד למוסך שזה מה שאמרו לך בפורום באינטרנט - הוא יגיד לך שזה הכל אותו הדבר.

 

אני אגיד לך במפורש, כאן ועכשיו - פילטרים לא מקוריים ושמן לא בהתאם להמלצת היצרן לא שומרים על המנוע כמו שצריך.

 

אם אתה רוצה המלצה - תגיד למוסך שבטיפול הבא אתה רוצה פילטרים ושמנים איכותיים בהתאם ליצרן הרכב.

 

 

אוקיי,

לקחתי לתשומת ליבי, אלה הדברים שרציתי לשמוע

בכמה מייקר בפילטר והשמן המקורי?

פורסם

מסנן שמן מקורי או של חברה טובה כמו MANN לא אמור לעלות יותר מ 100-120 ש"ח.

שמן סינטטי מלא 5W40 איכותי לא יקר בהרבה ממה ששילמת:

http://www.autostore.co.il/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-Castrol-Magnatec-5W40-C3.html

 

http://www.autostore.co.il/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-Eurol-Turbo-DI-5W40-5L.html

×
×
  • תוכן חדש...