Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4133 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, כפי שכתוב בכותרת, הציעו לי את הפאנטום גרסה 1.2.

אני מכיר קצת את הרחפן וקראתי קצת באינטרנט, אבל לא ממש הבנתי את ההבדלים בין הגרסאות והיתרונות של הגירסה הספציפית הזאת.

אשמח לעזרה

ניר

פורסם

קניתי רחפן בסיסי יד 2.מדגם f450 עם מנועים בקרי מנוע ובקר kk2.

אחרי שאני ילמד להטיס אני יתחיל בשידרוג.

עד כה ההשקעה 800 שקל כולל סוללה ומטען חכם.

עכשיו אני בחיפוש אחרי שלט.

לא חושב שכדאי להשקיע אלפי שקלים לפני שאני בטוח אוהב את התחביב ויודע להטיסת

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם
אני גם בדיוק בתהליכים לרחפן כזה

רק שהמחירים בשמיים , הגעתי כבר ל8 אלף שקל..

 

תלוי על איזה שודד אתה נופל. ב1200 דולר אפשר לקנות VISION+ עם מייצב שלושה צירים ומצלמה מובנית.

אם לא זה, אז קנו את הפנטום 2 עם מייצב H3-3D (שלושה צירים, לא שניים) שצריכים לעלות באיזור 900 דולר ביחד.

 

פנטום גרסת 1.2 הוא לא פנטום 2. אלו שני מוצרים שונים לגמרי. מדובר בפנטום 1.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

יש לי מצלמת גופרו אז אני מחפש את הדגם 2, הבעיה היא שבדגם הזה אין אפשרות ליראות את הטיסה/ צילום בלייב, צריך להוסיף לזה עוד בקרים ומסך, זה כבר מגיע ל5, עוד כמה בקרים והינה הגענו ל8 אלף

פורסם

פנטום 2 עם H3-3D עולה 900 דולר.

ציוד FPV מסביב עולה עוד 350 דולר.

אין כאן על מה להוציא 8000.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

רועי,

 

להבנתי הציר הנוסף במייצב החדש אמור לתת יכולת צידוד למצלמה, פיצ׳ר נחמד אבל מיותר שכן אפשר באותה מידה פשוט לצדד את הרחפן ואז גם המגלשיים של הרחפן לא יכנסו לפריים.

 

תקן אותי אם אני טועה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
פנטום 2 עם H3-3D עולה 900 דולר.

ציוד FPV מסביב עולה עוד 350 דולר.

אין כאן על מה להוציא 8000.

 

 

 

תביא לי מחיר כזה אני קונה עכשיו?

שאלה אחרת? יש לך אולי מחשבון מס/ מע״מ. אולי כדאי ליקנות יותר בחו״ל, השאלה היא כמה משלמים את המעמ, והמס

פורסם
רועי,

 

להבנתי הציר הנוסף במייצב החדש אמור לתת יכולת צידוד למצלמה, פיצ׳ר נחמד אבל מיותר שכן אפשר באותה מידה פשוט לצדד את הרחפן ואז גם המגלשיים של הרחפן לא יכנסו לפריים.

 

תקן אותי אם אני טועה.

 

אתה טועה. אין לגימבל שלושה צירים של הפנטום יכולת צידוד עצמאית. מה שהוא עושה זה לעקוב אחרי כיוון השילדה, אבל לייצב משהו כמו 10 מעלות של תנועה לכל צד, כך שמתקבלת תמונה חלקה לגמרי בלי המכות לימין\שמאל שאתה מקבל עם כל גימבל שני צירים. זו רמה אחרת של ביצועים. מה שכן, יש לו גם רמה אחרת של בעיות, עד עכשיו... אני מניח שהם יסדרו את זה בקרוב.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
תביא לי מחיר כזה אני קונה עכשיו?

שאלה אחרת? יש לך אולי מחשבון מס/ מע״מ. אולי כדאי ליקנות יותר בחו״ל, השאלה היא כמה משלמים את המעמ, והמס

 

http://www.bhphotovideo.com/c/product/1042318-REG/dji_p2h33d_phantom_2_quadcopter_with.html

 

על רחפנים אמור להיות מע"מ של 18% ומס נוסף של 12% אם אני לא טועה. יכול להיות שתשלם גם רק מע"מ, זה תלוי על מי אתה נופל במכס.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
אתה טועה. אין לגימבל שלושה צירים של הפנטום יכולת צידוד עצמאית. מה שהוא עושה זה לעקוב אחרי כיוון השילדה, אבל לייצב משהו כמו 10 מעלות של תנועה לכל צד, כך שמתקבלת תמונה חלקה לגמרי בלי המכות לימין\שמאל שאתה מקבל עם כל גימבל שני צירים. זו רמה אחרת של ביצועים. מה שכן, יש לו גם רמה אחרת של בעיות, עד עכשיו... אני מניח שהם יסדרו את זה בקרוב.

 

אם כך אז זה דווקא לא רע בכלל ואני משער שאת הבעיות הנוכחיות יפתרו בעדכון תוכנה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
תלוי על איזה שודד אתה נופל. ב1200 דולר אפשר לקנות VISION+ עם מייצב שלושה צירים ומצלמה מובנית.

אם לא זה, אז קנו את הפנטום 2 עם מייצב H3-3D (שלושה צירים, לא שניים) שצריכים לעלות באיזור 900 דולר ביחד.

 

פנטום גרסת 1.2 הוא לא פנטום 2. אלו שני מוצרים שונים לגמרי. מדובר בפנטום 1.

 

Vision+ עולה אצל באתר שלהם 1319 דולר.

שאלתי את המפיץ המקומי שלהם Lococopter, והם אמרו שהמחיר יהיה זהה בארץ אך + מע"מ, שזה הוגן יחסית.

 

איפה אפשר למצוא אותו ב 1200?

 

לגבי האיכות למי ששאל פה, לפי מה שקראתי, מצלמת GoPro איכותית יותר, ויש לה מספר ייתרונות שאני לא זוכר לחלוטין, מבחינת מחיר כולל, אתה תצטרך לקנות גם את המצלמה עצמה, גם את הגימבל, וגם ציוד FPV, אמנם יקר יותר, אך התוצאה מבחינת איכות צילום לפי מה שקראתי תהיה טובה יותר מבחינת איכות צילום.

 

מה שכן, ל-Vision+ יש את הייתרון שאתה יכול לשנות הגדרות צילום תוך כדי טיסה, למיטב ידיעתי עם GoPro תצטרך לנחות בשביל לשנות הגדרות ומחיר זול יותר אם אתה רוצה FPV.

×
×
  • תוכן חדש...