Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4470 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

רכשתי היום רכב יונדאי I20 מיד שניה וישנה בעיה לא ברורה

 

הרכב נוסע ישר וללא רעידות, כאשר אני נוגע בהגה ומסובב ממש טיפה ימינה, לאחר עזיבה וחזרה של ההגה, ההגה והרכב מושכים שמאלה חזק.

 

חשוב לציין לשבמידה ואני מחזיק אותו כמה שניות ישר ועוזב, ההגה מתיישר והרכב נוסע כפי שצריך

 

זה קורה כמעט בכל פעם שאני נוגע בהגה קלות לכיוון ימין

 

למישהו יש רעיון מהיא הבעיה ?

פורסם

יש לבדוק את תפוחי ההגה .כנראה אחד התפוחים שחוק ויש חיכוך בתוכו .דבר הגורם לנעילתו ולמשיכת ההגה

פורסם

בוקר טוב הבעיה ביונדאי מוכרת .העניין הוא שההגה חשמלי .

ולכן הוא מאוד רגיש .אין מה לעשות בנושא..

הבעיה נפתרת כאשר עוברים את ה-60 קמש

פורסם

תבדוק לחץ אוויר תקין בכל הגלגלים, בצע כיוון פרונט + איזון גלגלים.... אלה הדברים העיקריים שעלולים להשפיע על תופעות משיכה כאלו ואחרות.

Subaru Impreza 1.6 04

פורסם

לא נשמע לי הגיוני שרכב שמושך שמאלה חזק מוגדר תקין.

תכנס דחוף למוסך לבדוק את זה.

יתכן ויש לך חופשים גדולים במערכת המתלה, שגורמים לזויות גלגל לא רצויות ולמשיכת ההגה.

×
×
  • תוכן חדש...