Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4485 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אורן תודה אבל כבר ביררתי לפני אצל היבואן שאמר שאין כרגע במלאי. שיחת הפנצ׳ריות הגיעה מתוך יאוש וקצת ציפייה שאולי נשכחו כמה צמיגים שכאלה אצל אחת מהן.

אין צורך בחתימה....

פורסם

תודה שומאכר אבל היום כבר נרכשו צמיגי המקסיס. הצמיגים עם שכבת סיליקון עדינה שתרד עם הזמן אבל עדיין אתן התרשמות ראשונה מהם. קודם כל הצמיגים הקודמים היו קונטי פרמיום 2 שהיו כבר 3 וחצי שנים על האוטו, יחסית די גמורים. יציאה מהפנצ׳ריה ההרגשה טובה מאוד על רטוב. ה-ESP פשוט חדל מלעבוד גם ברטוב שביבש אין מה לדבר. הקונטי וה-ESP היו חברים מאוד טובים וכל פתיחה חזקה, פניה גררו את ההתערבות הבוטה של חברו של הקונטי, ה-ESP. נתקדם הלאה יוצא לכביש המהיר ההגה מתקשר טוב הפידבק מעולה האוטו מרגיש כחתול המטפס על עץ ואוחז בו בציפורניו כאילו אין מחר. יורד מהמהיר מנסה לצקוף כמה פניות שעם הקונטי הגיע חבר חדש בשם תת היגוי. עם המקסיס פשוט וואו זה לא קיים ולהזכירכם הכל מתבצע על כביש רטוב. מרשים. רמת ה-treadwear היא 280 ומפתיעה מאוד לצמיג אוחז שכזה. מבחינת לוק הצמיג פשוט נראה טוב. פרופיל v קיר קשיח, ומעטפת הגנה על הג׳אנט הופכת אותו די זהה לצמיגי הטויו r1r. הפרמטר האחרון שאותו השארתי לסוף הוא עניין הרעש. הדעות חלוקות, חלקם אומרים מרעיש חלקם אומרים יחסית שקט. אני אומר שזה מאוד תלוי באיכות האספלט. לדעתי הוא בסדר גמור לצמיג בעל מקדם חיכוך שכזה.

עלות הצמיג היא כ-1582₪ לרביעייה טרייה ואם יורשה לי אפרסם את העסק הנחמד והמקצועי שהזמין והתקין לי אותם.

u8yzaqyh.jpgra7yty6a.jpgmy9aqese.jpge4a5u9y4.jpg

אין צורך בחתימה....

פורסם

תתחדש! רק אל תשכח שאנחנו תמיד זוכרים את העת האחרונה ולא מה שהיה בהתחלה (כשאתה משווה בין הצמיגים החדשים למוחלפים). תהנה :)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

תודה שומאכר ואני אכן זוכר ואפילו אוסיף ואומר שהקונטי בכלל לא היו רעים עד נקודה מסויימת. (סוף חייהם כמובן) :wink:

אין צורך בחתימה....

פורסם

תתחדש ותהנה מהם כמה שיותר :)

כניראה שזה יהיה הסט הבא שלי,

לפני כ3 חודשים רכשתי T1R ואני עדין מאד מרוצה מהשיפור לעומת פירלי P6000.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

אם אתם מחליפים כל זמן קצר צמיגים, אני הייתי הולך דווקא על R1R.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

×
×
  • תוכן חדש...