Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4522 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פתרון מעולה לדעתי, תתחדש.

המכונת שטיפה היא ידנית לחלוטין בלי שום מקור אנרגיה?

יש משאבה למילוי לחץ אויר?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
פתרון מעולה לדעתי, תתחדש.

המכונת שטיפה היא ידנית לחלוטין בלי שום מקור אנרגיה?

יש משאבה למילוי לחץ אויר?

 

מכונת השטיפה (MOBI) פועלת על 12V ישירות מהרכב.

המתז (MAROLEX) נטול מקור אנרגיה, למעט דחיסת אוויר ידנית במשאבה המובנית - כלומר, לא סוללה, לא חשמל - כלום, מלבד שימוש בידיים.

The older you get, the better you used to be

פורסם

הי,

דבר ראשון- בתור מישהו שמתמודד עם בעיה דומה (אני משתמש בדלי שלישי וכפפה נוספת למים נקיים), זה נראה מגניב לאללה (יקר מידי בשבילי)

 

דבר שני- מכירים אופציות זולות יותר? יש אפשרות להשתמש בעוד מיכל Marolex לשטיפה עם מים נקיים (למלא אותו מספר פעמים כמובן...) או שהלחץ ומרחק ההתזה שלו ממש לא מספיקים?

 

3- עד כמה קריטי להשתמש בפיית ההקצפה? אני יודע שקצף זה חלק חשוב מהעניין, אבל אם אני שוטף עם כפפה שמלאה במים עם סבון (בלי קצף), זה עד כדי כך קריטי כדי שלא יהיו שריטות?מבחינתי פרי-ווש זה רק כדי להמיס לכלוך קשה (קקי של ציפורים, חרקים ופיח)

 

4- במקום בקבוקי 1.5 ליטר ממליץ להשתמש במיכל גלון של מים מזוקקים\ נוזל שטיפת שמשות וכאלה. אני בד"כ לוקח 3 דלאים לשטיפה ומיכל 4 ליטר בשביל מילוי של בקבוקון עם מרסס בשביל הפרי ווש

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם (נערך)
הי,

דבר ראשון- בתור מישהו שמתמודד עם בעיה דומה (אני משתמש בדלי שלישי וכפפה נוספת למים נקיים), זה נראה מגניב לאללה (יקר מידי בשבילי)

 

דבר שני- מכירים אופציות זולות יותר? יש אפשרות להשתמש בעוד מיכל Marolex לשטיפה עם מים נקיים (למלא אותו מספר פעמים כמובן...) או שהלחץ ומרחק ההתזה שלו ממש לא מספיקים?

 

3- עד כמה קריטי להשתמש בפיית ההקצפה? אני יודע שקצף זה חלק חשוב מהעניין, אבל אם אני שוטף עם כפפה שמלאה במים עם סבון (בלי קצף), זה עד כדי כך קריטי כדי שלא יהיו שריטות?מבחינתי פרי-ווש זה רק כדי להמיס לכלוך קשה (קקי של ציפורים, חרקים ופיח)

4- במקום בקבוקי 1.5 ליטר ממליץ להשתמש במיכל גלון של מים מזוקקים\ נוזל שטיפת שמשות וכאלה. אני בד"כ לוקח 3 דלאים לשטיפה ומיכל 4 ליטר בשביל מילוי של בקבוקון עם מרסס בשביל הפרי ווש

 

אין מספיק לחץ ב- MAROLEX כדי לשטוף. לחץ ומרחק טובים ל- PRE WASH בלבד.

לגבי פיית ההקצפה - לא קריטי, פשוט יותר נוח לבצע PRE WASH ככה. מבחינתי כל שטיפה חייבת קודם כל PRE WASH אחרת גם מיקרופייבר ייעשה שריטות. לפני ה-MAROLEX עשיתי PRE WASH עם סחיטה של כפפת הפייבר, אבל זה היה ללא ספק החלק הכי מבאס - שלא לדבר על הזמן שזה לוקח! - בכל תהליך השטיפה.

 

מיכל 4 ליטר? לא נשמע נוח מי יודע מה להתחיל להרים משקולות מעל הגג... עם ה-MOBI החלק הזה של השטיפה הפך למהנה, במקום סבל ובזבוז זמן.

עריכה אחרונה על ידי X9500

The older you get, the better you used to be

פורסם

אני משתמש במכשיר דומה - מולטי קלינר http://2all.co.il/ShowCardBIG.asp?ID=112364 נקנה בארץ בעלות של 500 שקל.

בהחלט פתרון טוב כשאין גישה לצינור מים אם כי כמו במכשיר של פותח השרשור, הלחץ חלש אבל מספיק בשביל לפנות סבון מהרכב.

 

צריך שמפו מיוחד בשביל לגרום להקצפה בmarolex או כל שמפו מתאים?

פורסם

צריך שמפו מיוחד להקצפה כגון CG HONEYDEW .

למען האמת , אני משתמש בשמפו מקציף הזה ^ במרסס הקצפה ידני גלוריה , ופשוט עושה את עבודתו מצויין !!!

פורסם
אין מספיק לחץ ב- MAROLEX כדי לשטוף. לחץ ומרחק טובים ל- PRE WASH בלבד.

לגבי פיית ההקצפה - לא קריטי, פשוט יותר נוח לבצע PRE WASH ככה. מבחינתי כל שטיפה חייבת קודם כל PRE WASH אחרת גם מיקרופייבר ייעשה שריטות. לפני ה-MAROLEX עשיתי PRE WASH עם סחיטה של כפפת הפייבר, אבל זה היה ללא ספק החלק הכי מבאס - שלא לדבר על הזמן שזה לוקח! - בכל תהליך השטיפה.

 

מיכל 4 ליטר? לא נשמע נוח מי יודע מה להתחיל להרים משקולות מעל הגג... עם ה-MOBI החלק הזה של השטיפה הפך למהנה, במקום סבל ובזבוז זמן.

התכונתי שעם המיכל 4 ליטר אפשר למלא כמה פעמים שפריצר קטן בשביל כל חלק ששוטפים (אני שוטף כל חלק בנפרד מPW ועד לניגוב כדי שלא יתייבש לי סבון על הרכב). בד"כ 2 ליטר מספיקים לי כדי להרטיב טוב את כל הרכב. אני ממלא שפריצר של 250 מ"ל במים, שם טיפה סבון (CG Wash & gloss), נותן ניעור ומשפריץ ב"זרם" (בניגוד לספריי\ פיזור)

 

צריך בכלל לחץ חזק כדי לשטוף את הסבון? כמו שכתבתי- אני שוטף עם כפפה בכלל, מנגב את הסבון עם הרבה מים ובד"כ דלי שלם מספיק לי בשביל לשטוף את הסבון מכל הרכב. אני חושב שאני צריך פשוט שיטה יעילה יותר מכפפה כדי להביא את המים לאזור שאני צריך לשטוף.

 

מישהו מכיר אם יש\ איפה בארץ מוכרים מיכל כמו המארולקס (אבל משהו ששווה את הקניה)?

 

rsm130d- אפשר בבקשה קישור למרסס?

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

200 ש"ח זה טיפה יקר?!

כולא אקדח מים עם פייה משודרגת. אולי זה ממש עוזר, אבל לא נראה לי שאני אוציא יותר מ-70~100 ש"ח על משהו כזה. בראשון אני קופץ לויקס, נראה מה יש להם

 

יש לי אקונומיקה בשפריצר עם רשת שעושה קצף- אני מחכה שיגמר החומר ואני אבדוק איך זה עובד עם סבון לרכב. ואז יהייה לי מקציף בחינם :silly:

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

WOW, דוקטורט בריסוס שמפו לרכב!! כל הכבוד על ההשקעה, קיבלתי כמה תובנות להמשך...

 

ברור של-MAROLEX שלי יש לאן להשתפר עם כמה מהתובנות האלה שיבחנו בהמשך.

The older you get, the better you used to be

פורסם

אגב אתה מכיר שיש אקדחים שמתחברים לצינורות מים, שיש להם מיכל לסבון והם מיועדים להקצפה, נכון? במקרה שלך (עם המובי) כנראה שזה יהייה פיתרון פשוט וזול יותר (פשוט תצתרך להחליף את האקדח שבקצה ולמלא שוב מים בשטיפה)

 

רק צריך לברר אם הלחץ במובי מספיק בשביל האקדחי הקצפה

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם
אגב אתה מכיר שיש אקדחים שמתחברים לצינורות מים, שיש להם מיכל לסבון והם מיועדים להקצפה, נכון? במקרה שלך (עם המובי) כנראה שזה יהייה פיתרון פשוט וזול יותר (פשוט תצתרך להחליף את האקדח שבקצה ולמלא שוב מים בשטיפה)

 

רק צריך לברר אם הלחץ במובי מספיק בשביל האקדחי הקצפה

 

מכיר, אבל אפילו לא חשבתי בכיוון... האמת שאני גם לא יודע איפה לבדוק אם זה פועל טוב.

The older you get, the better you used to be

פורסם

המיכל והפיה ניראים ממש נחמד !

 

תגידו מישהו נתקל במיכל כזה , אבל שיש לו אפשרות לחבר לצינור של הגינה , או אולי ללחץ אויר ?

חיפשתי באייבי , אבל לא ידעתי ממש מה לחפש , אז נורא התקשתי למצוא משהו כזה .


×
×
  • תוכן חדש...