Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

 

מה אתם מציעים בתור Fuel management לסיוויק 1.4 מוגדשת ?

1)ללכת לגיא פרילינג שיכין לי צ'יפ וזהו או:

 

2)apexi afc + מזרקים מוגדלים + MSD BTM6.

 

3) FMU 10:1 וזהו?

 

4)מזרקים סטנדרטיים (240cc) + משאבה חזקה + ווסת לחץ דלק.

 

5) הצעות אחרות יתקבלו בברכה...:-)

 

 

בברכה מושיק גלימידי

קו---------------------------------------

פורסם

אני הייתי הולך על בחירה מ"ס 2 ומוסיף גם משאבת דלק ללחץ גבוהה +ווסת+ חוטי הצתה נולוגי ופלאגים אירדיום או פלטיניום, ובעתיד הייתי מוסיף גם ציפ בלי שום קשר.

 

הכל תלוי בתקציב.

פורסם

תלוי לכמה כוחות סוס אתה מצפה

 

בעיקרון אם אתה נישאר עם המזרקים הסטנדרטיים אז תשים רק צ'יפ שהמנוע יעבוד מכוון ועגול ורק תעלה לחץ דלק כמה שצריך

 

אם אתה הולך על יותר מזה אז באמת שים מחשב גדישה ..כמו אפקסי..

 

לא מאמין שבקשר למחשב גדישה האפקסי לא יענה על הדרישות אבל תמיד אפשר ליסגור את העניין בהאלטק..

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
תלוי לכמה כוחות סוס אתה מצפה

 

בעיקרון אם אתה נישאר עם המזרקים הסטנדרטיים אז תשים רק צ'יפ שהמנוע יעבוד מכוון ועגול ורק תעלה לחץ דלק כמה שצריך

 

אם אתה הולך על יותר מזה אז באמת שים מחשב גדישה ..כמו אפקסי..

 

לא מאמין שבקשר למחשב גדישה האפקסי לא יענה על הדרישות אבל תמיד אפשר ליסגור את העניין בהאלטק..

אני לא מצפה להרבה כ"ס. אני צריך setup שיהיה אמין.

 

ת'אמת לפי מה שאני יודע מה שאתה כותב פה לא נשמע הגיוני.

אתה אומר שהאפקסי יותר טוב מצ'פ ?:?

האפקסי לא נוגע במפות הטיימינג ויש לו רק 12 או 16 מפות דלק לפי סל"ד !

בניגוד שלצ'יפ יש מפות דלק וטיימינג מסודרות לכל אורך העקומה...

 

מה זה האלטק ?. ומי מתעסק בזה בארץ ?

 

מה אתם אומרים בקשר ל FMU (מעלה לחץ דלק 10:1 בגדישה) + לפגר את הטיימינג באיזה 16 מעלות?

קו---------------------------------------

פורסם

האלקטק E6K.

זה אחד המחשבים לרכב היותר משכוללים שיש היום.

עם חיבור ללפטופ כמובן .

שיושב לך בתוך הרכב.

ואתה שולט על הכול בזמן נסיעה.

יש לו מפות של הכול.

 

אבל שמעו זה עסק ממש יקר.

אפשר להזמין את זה רק מחו"ל

במחירים של בערך 5000 שקל למחשב משומש.

ובערך 7800 למחשב חדש.

 

אבל כמו שאומרים זה Top Of The Line.

הונדה האצב'ק ZC :)

פורסם
האלקטק E6K.

זה אחד המחשבים לרכב היותר משכוללים שיש היום.

עם חיבור ללפטופ כמובן .

שיושב לך בתוך הרכב.

ואתה שולט על הכול בזמן נסיעה.

יש לו מפות של הכול.

 

אבל שמעו זה עסק ממש יקר.

אפשר להזמין את זה רק מחו"ל

במחירים של בערך 5000 שקל למחשב משומש.

ובערך 7800 למחשב חדש.

 

אבל כמו שאומרים זה Top Of The Line.

אוקיי ידרנו מהלטק... אני מחפש את הפתרון הכי זול והכי אמין...

קו---------------------------------------

×
×
  • תוכן חדש...