Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4541 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבחינה כלכלית,פחחים היום מעדיפים לעבוד ארבע שעות בהחלפה וצביעה של פגוש רכב,

ולקבל את הכסף הקל מהביטוח,

מאשר לחייב אותך על אותו הסכום ולעבוד קשה

במשך 4 ימים על הרכב שלך.

לצערי זה המצב אבל אני יכול להבין אותם.

פורסם

תודה לכולכם נתתם לי תקווה להמשיך ולשפץ!

 

פניתי לקבלת הצעת מחיר ומאחר וזאת פעם ראשונה שאני פונה להצעת מחיר לרכב אספנות אני לא בקיא במחירים

ההצעה לפחחות וצבע היא 15000 ש"ח

 

לא כולל פירוק שמשות (אצטרך לשלם לזגג בנפרד)

לא כולל ניקוי חול לג'נטים

לא כולל פירוק והרכבה (את זה אעשה בעצמי ויוקצב לי מקום במוסך)

 

הפחח הגיע לראות את הרכב ויש מקום אחד שיאלצו לעשות חיתוך ריקבון ולרתך תלאי (בחיבור של הכנף לקורה שצמודה לשמשה)

 

מה אתם אומרים? מחיר סביר כי לי זה פשוט נשמע יקר בטירוף

פורסם

אני מאזור פתח תקווה אך ממש לאחרונה שיפצתי את הפיאט 127 שלי במוסך ממש ממש מקצועי ואמין מאד בסכום פעוט והוגן.

המוסך הוא מוסך גוונים ברחוב האשל"ג 33 , אזור תעשיה צפוני אשדוד (את הרכב הובלתי לשם על גרר שעלה 500 שקל )

הטלפון של המוסך : 050-7265201 ואני יכול להעיד שהם עשו עבודה יסודית ביותר מ א ועד ת כמו שאומרים והמחיר כמו שכבר ציינתי מאד נמוך ומאד מאד הוגן.

 

בהצלחה

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

לפי דעתי המחיר מאוד יקר במיוחד שזה לא כולל פירוק של השמשות, האם בדקת את הריצפה של תא הנוסעים ואת תא המטען ?

כי יכול מאוד להיות שגם שם תצטרך לטפל בחלודה.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

צביקה - תודה על ההמלצה! קיבלת פרטית

 

יניב - כן נבדקה הרצפה ותא המטען - לשמחתי אין רקבונות

 

15K זה עוד לא כולל מע"מ... ולא היה מוכן לרדת שקל מתחת למחיר הזה כנראה שענין המיקום משפיע וקרוב לבית - תל אביב משפיע על ענין המחיר.

פורסם

באיזור המרכז יש את קאר פיקס שיש להם המון סירטונים באינטרנט והבנתי שהם לא יקרנים מה שכן שווה לך לפחות

להתייעץ איתם.

 

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

15 K

בהחלט נשמע הרבה לא כולל פרוק והרכבת שמשות.

 

ממליץ לקבל כמה הצעות מחיר נוספות , אל תמהר

ההפרש יכול להיות אלפי שקלים .

 

תעזר במי שכבר עשה לרכבו פחחות וצבע וממליץ על מוסך שהתבצעה בו העבודה.

ראה עבודות קודמות.

 

בכללי , הרכב שלך נראה (לפי התמונות ) במצב די יפה

לפחחות וצבע , כלומר לא רקוב , הקווים יפים כך

לא נראה שעבודת הפחחות גדולה מידי .

 

קח עוד כמה הצעות .

 

המון הצלחה :-)

 

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

גם אני כמו צביקה ממליץ על מוסך גוונים באשדוד.

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

×
×
  • תוכן חדש...