Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4551 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, יש לי הונדה סיוויק האצבק שנת 98. מורכב בה מערכת Pioneer CD DEH-1000E.

מקדימה ומאחורה יש רמקולים אך הם כבר עשו את שלם.

מקדימה 6.5, אחורה 5/7 אך יש אפשרות ל6X9.

אני רוצה המלצה לאיזה רמקולים כדאי לחבר למערכת הנ"ל כדי לשמוע באיכות טובה וסטנדרטית.

משהו עם באס טוב, כי לפעמים אני שומע רמיקסים וטראנסים, ושיתאים גם לשירים שקטים (מזרחית וכו').

לא משהו שיעיר את כל השכונה אבל חחחח...

התקציב - עד 300 ש"ח +- ..

(הציעו לי רמקולים סטנדרטים של איזה חברה אמריקאית ברח לי השם שלה (אם אזכר ארשום) כולל הרכבה ב200 ש"ח ל4 רמקולים).

 

חשבתי אולי אפילו להזמין את הרמקולים מebay....

Honda Civic Hatchback 1998

פורסם
החלטת שאתה מחליף את כל ארבעת הרמקולים? אתה תצטרך למתוח ואף להכפיל את התקציב כדי לקבל רמקולים שישמעו טוב

 

יש לי כרגע 4 רמקולים מורכבים. אבל הם כבר עשו את שלם. למה להכפיל תקציב אם נתנו לי הצעה של 200 ש"ח?.

Honda Civic Hatchback 1998

פורסם

תנסה להזכר בשם של החברה כדי שנדע במה מדובר, אבל בכל מקרה ב200 ש''ח לא תמצא רמקולים נורמליים אלא סבירים מינוס. בטח ובטח כשאתה מדבר על ארבעה, אולי אם הם גנובים...

×
×
  • תוכן חדש...