Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם כדאי לרכוש היום סוזוקי SX4? מי יודע, מי מכיר, מעלות? חסרונות? מוצעת במחיר אטרקטיבי 101000.

אפשרות שניה טויוטה ספייס וורסו ב-108000 מי עדיפה?

פורסם

מחזיק ב-SX4 מזה כ-3 שנים. מרומה מאד - מתאימה לצרכים שלי ומחיר הרכישה נוח מאד. אבל מדובר בדגם שנמצא לקראת סוף חיי השיווק שלו.

לפני מספר חודשים בחנתי את הספייס ורסו. במבט ראשון נראתה מושכת מאד, אבל תג המחיר פסל אותה. בסופו של דבר נרכש סויפט (כרכב שני), בזכות תג מחיר נמוך מזה של הטויוטה ב-16,000 ש"ח (לגרסת הבסיס האוטומטית). נכון שהטויוטה הרבה יותר מאובזרת, אבל בשלב של החלפת דירה השיקול הכספי הוא הקובע.

כמובן שהשאלה הראשונה שצריכה להשאל היא מה רכיך וכמה זמן אתה מתכנן להחזיק ברכב. רק עם מידע זה יהיה אפשר לייעץ לך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לדעתי כדאי לשקול להתאמץ עוד טיפה לכוון סוזוקי קרוסאובר - לדעתי התמורה למחיר (120k ש"ח) מצויינת.

http://www.mako.co.il/cars-cars-news/local/Article-d68ac94bf8b6141006.htm

 

לגבי ה SX4 - רכשתי עבור חמותי את גרסת הסדאן מבציר 2008 מיד1 לפני מס' חודשים.היא מאוד מרוצה.

רכשתי סדאן כי גרסת ה5 דלתות נחטפת במהירות מסחררת ...

אם הרמת גבה לגבי צריכת הדלק של הקרוסאובר בכתבה שהוספתי מעלה - אני יכול לומר שבאחות הSx4 צריכת דלק ממוצעת נעה סביב 15 ק"מ לליטר, בנסועה ממושכת מחוץ לעיר השיא עומד כרגע על 18.9 וזה כשחמי נוהג :) השיא שלו עם הקורולה 2006 שברשותו עומד על 13.6 ק"מ לליטר - הSX4 ניפצה את זה בקלות.

מבחינת תחזוקה - הטיפולים בחברה די זולים - ובעניין הזה ראוי לציין כי לרכב יש יש שרשרת טיימנינג ולא רצועה, יש להשתמש בשמן מנוע 5w30 טיפל'ה יקר - בטח לא כמו agip10w60 :wink:

 

בהצלחה

 

-אבי

Alfa GT 2.0 JTS Blackline,  Alfa 159 1.8 Turbo TBI Sportwagon Elegante

אקסיות: Alfa 164 TS, Alfa 156 V6 QSystem, Alfa 166 V6,  Alfa 166 V6 Super Q2, Alfa Giulietta QV,  Renault EDC RS CUP

פורסם
מחזיק ב-SX4 מזה כ-3 שנים. מרומה מאד - מתאימה לצרכים שלי ומחיר הרכישה נוח מאד. אבל מדובר בדגם שנמצא לקראת סוף חיי השיווק שלו.

לפני מספר חודשים בחנתי את הספייס ורסו. במבט ראשון נראתה מושכת מאד, אבל תג המחיר פסל אותה. בסופו של דבר נרכש סויפט (כרכב שני), בזכות תג מחיר נמוך מזה של הטויוטה ב-16,000 ש"ח (לגרסת הבסיס האוטומטית). נכון שהטויוטה הרבה יותר מאובזרת, אבל בשלב של החלפת דירה השיקול הכספי הוא הקובע.

כמובן שהשאלה הראשונה שצריכה להשאל היא מה רכיך וכמה זמן אתה מתכנן להחזיק ברכב. רק עם מידע זה יהיה אפשר לייעץ לך.

 

תודה על תשובתך.

אני מתכוונת לרכוש את הרכב ולהחזיק בו לאורך שנים. האחרון שלי מאזדה 323 אצלי משנת 1997 ואני עדיין מאוד מרוצה ממנה, לא ראתה מוסך אלא בטיפולים השנתיים לפני טסט. לכן חשובה לי אמינות ויציבות הרכב. הצגתי את שתי האפשרויות האלו רק מכוון שאותן בחנתי והמחירים בגבול אפשרויותי. אז לאור מידע נוסף זה ובנוסף הצורך במכונית מעט גבוהה על איזו מהן היית ממליץ?

פורסם

כמובן שאני מרוצה ולא מרומה.

צריכת הדלק של ה-SX4 נעה בין 10-14 ק"מ\ליטר בהתאם לתנאי הנהיגה (10 קמ"ל בנהיגה בתוך חיפה עם עליות ופקקים, 12 קמ"ל בשימוש מעורב, 14 קמ"ל בנסיעה בין עירונית טהורה ולא עצלה, עם 4 נוסעים).

avizi מציין שביעות צון מדגם 2008 - שימי לב שמדובר בדגם שונה, עם המנוע שהניע את הגרסה האחרונה של הליאנה. בדגם 2010 (הופיע במחצית 2009) המנוע שודרג ומפיק 13 כ"ס נוספים (לא זוכר את השינוי במומנט) שמורגשים היטב בנהיגה.

ל-avizi - אתה משקיע בשמני מנוע יקרים. אני נוהג לתת תמוסך להכניס את השמן הסטנדרטי שלו, בינתיים לא נתקלתי בשום בעיון. אלא שלי מחזיק בליאנה שעברה את גיל 12 (אם כי עם נסועה נמוכה), אני מכרתי לפני מספר שנים קורולה בת 12 עם 160,000 ק"מ, וגןם בעבר החזקתי מכוניות עד גיל 7-10 שנים, וחעולם לא נתקלתי בבעיות שנבעו משימוש בשמן ישראלי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לגבי ה323 שלך - רכב מדהים -למיטב הידוע לי מאזדה לא הצליחה לחזור על רמת איכות שכזו בדגמים שלאחריה, בסוף שנות ה90 שמעתי על אגדה אורבנית שמאזדה הורידה אותה מפס הייצור כי הייתה לא כלכלית עבורם :-)

*לדעתי* הsx4 תתאים לך יותר מכל הבחינות, היא נראית גם גבוהה יותר - תצטרכי לאמת / לבדוק את זה עם אולמי המכירות.

במרכב ה 5 דלתות הSX4 בכלל נראית כמו ג'יפון קטן - הוורסו מכוערת *לטעמי*

תוסיפי על זה *גיר רציף* שעלול לעצבן בטויוטה לעומת הסוזוקי שכל המכניקה אצלה סטנדרטית לגמרי - קראי כאן מבחן קצר של הטויוטה

http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.607377

 

שורה תחתונה

-------------

כדאי / חובה תמיד לבצע נסיעת מבחן של שעה לפחות בכל אחת מהן ולבדוק למה את מתחברת.

מבחינת עלויות התחזוקה - ניתן לקבל היום מהיבואן עלות ממוצעת של כל הטיפולים - כך שתוכלי להשוות גם את העלויות האלה.

לגבי אמינות / תחזוקה גיר רציף - אינני יודע - *אני* תמיד אעדיף גיר אוטומטי סטנדרטי, בטח אם אני מתכנן להחזיק את הרכב לאורך שנים.

 

-אבי

Alfa GT 2.0 JTS Blackline,  Alfa 159 1.8 Turbo TBI Sportwagon Elegante

אקסיות: Alfa 164 TS, Alfa 156 V6 QSystem, Alfa 166 V6,  Alfa 166 V6 Super Q2, Alfa Giulietta QV,  Renault EDC RS CUP

פורסם
כמובן שאני מרוצה ולא מרומה.

צריכת הדלק של ה-SX4 נעה בין 10-14 ק"מ\ליטר בהתאם לתנאי הנהיגה (10 קמ"ל בנהיגה בתוך חיפה עם עליות ופקקים, 12 קמ"ל בשימוש מעורב, 14 קמ"ל בנסיעה בין עירונית טהורה ולא עצלה, עם 4 נוסעים).

avizi מציין שביעות צון מדגם 2008 - שימי לב שמדובר בדגם שונה, עם המנוע שהניע את הגרסה האחרונה של הליאנה. בדגם 2010 (הופיע במחצית 2009) המנוע שודרג ומפיק 13 כ"ס נוספים (לא זוכר את השינוי במומנט) שמורגשים היטב בנהיגה.

ל-avizi - אתה משקיע בשמני מנוע יקרים. אני נוהג לתת תמוסך להכניס את השמן הסטנדרטי שלו, בינתיים לא נתקלתי בשום בעיון. אלא שלי מחזיק בליאנה שעברה את גיל 12 (אם כי עם נסועה נמוכה), אני מכרתי לפני מספר שנים קורולה בת 12 עם 160,000 ק"מ, וגןם בעבר החזקתי מכוניות עד גיל 7-10 שנים, וחעולם לא נתקלתי בבעיות שנבעו משימוש בשמן ישראלי.

 

תיקון / הבהרה לגבי שמן המנוע - הרכב המדובר מטופל בחברה ברציפות במוסך באיזור השפלה - ו5w30 זה השמן המומלץ לרכב זה לפי הוראות היצרן ולכן בו משתמש המוסך - כלומר את השמן בחר המוסך לא היד ה1 אשר ממנה קנינו את הרכב.

 

-אבי

Alfa GT 2.0 JTS Blackline,  Alfa 159 1.8 Turbo TBI Sportwagon Elegante

אקסיות: Alfa 164 TS, Alfa 156 V6 QSystem, Alfa 166 V6,  Alfa 166 V6 Super Q2, Alfa Giulietta QV,  Renault EDC RS CUP

×
×
  • תוכן חדש...