Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4579 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום שמי עמית אני בן 20

והגשמתי חלום קניתי פורד סיירה שנת 88

הרכב סטנדרטי מנוע פינטו 1.6 במצב מצוין גיר 4 הילוכים סורר

קלץ שמפריד בירח ודריפנציל מרותך שהבעלים הקודמים עשה

דבר ראשון ניקנה פורד סיירה לחלקים והוחלף הדריפנציל לאחד פתוח

בתוספת שמן גיר של רד לין טרי וחדש ובזמן חיפוש חלקים התחלתי לטפל בקבינה של הרכב

מערכת סאונד ריפוד הגג בזמש שחור החלפת הכיסא נהג לכיסא יותר אוחז והגה קטן יותר

עכשיו נישאר הסוגיה של מכניקה אני רוצה להחליף את החמור העייף הפינטו העצלן שלי

הרצון הוא אוטו נהיגה לא מפלצת כוח קצת דריפטים טיולי נהיגה

הרכב הוא יום יומי וגם הדלק זה חלק מי השיקול שלי לכן חשבתי על

החלפת המנוע למנוע זטק מוזרק ויותר מתקדם גרסת ה1.6 וגיר 5 הילוכים

רוצה את היועץ שלכם בנושא שיפור הרכב הספציפי זה טיפים ומדריכים לשיפורים

בתודה עמית

פורסם

עמית שלום רב, וברוך בואך לפורום!

למרות ובגלל שאתה צעיר, מומלץ שתקרא את כללי הפורום, והתמקד בעיקר, על כליי כתיבה נכונה, עם סימני פיסוק, כמו פסיק, נקודה, סימן שאלה, וסימן קריאה !

שנית אומנם הרכב לא צעיר, אך מומלץ שתעביר את שאלתך לפורום שפורים. לסיום פרגון על הניסוח ועל סגנון הכתיבה הצעיר הדינמי, והמלא אנרגיה של צעירים.

בהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום צביקה דבר ראשון תודה .

דבר שני הכתיבה זה נושא רגיש בוא נגיד שהדיסלקציה שלי לא לצידי.

דבר שלישי אני מחפש יעוץ מבחינה מכנית ולא טורבו וניטרוס זה גם אני יודע 8)

איזה מנוע יכול לתת לי את מבוקשי אם פתח לשדרוג

בעתיד:twisted: ,וגיר איפה ניתן להשיג את הגיר החמקמק הזה ?

נ.ב כול העבודה אני עושה בבית לבד :lol:

פורסם

ראשית תתחדש גם אצלי בקורטינה יש את אותו המנוע כמו אצלך רק עם שידרוגים מסויימים שגרמו לו להיות נמרץ הרבה יותר מבמקור.

אם אני לא טועה לא יאשרו לך להחליף את המנוע לזיטק אבל מה שכן ישנם כמה אופציות והם:

1) החלפת המנוע למנוע פינטו 2.0 שמתאים בדיוק ולא מצריך התאמות ושינויים אך גם פה ישנה בעיה של חוקיות.

2) האופציה השניה היא ישור קו מלא למנוע הקיים והוספת רכיבים שיעירו אותו לחיים והם:

קרבורטור 32/36 weber dgav עם סעפת יניקה יעודית (הם הגיעו על הפינטו 2.0).

קאמשפט חם,צנרת פליטה 4,2,1 פורטינג לראש ויש עוד.

מה שכן הרשימה הזו לא זולה אבל היא תוציא את המקסימום מהמנוע העצל כמובן שאין לצפות למפלצת דרג.

אה וכמעט שכחתי לא יזיקו כמה תמונות.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

שלום יניב אני ידאג לתמונות .

חשבתי על לשפר ולפתוח את המנוע ,אבל העלות הכספית לאומת

התוצאה שהיא כוח לא תהייה מספקים עם קמשפט צנרת וקרבורטור

את צריך להוריד יחס דחיסה ופורטינג לראש ואז זה גם שסטומים גדולים

וקרבורטורים קפולים ואז אתה מגיע ל 130 כוחות סוס מנוע מגמגם בסרק

ויש לך צורך בבער דלק מי חוץ לבית שאתה חייל וזה האוטו היחיד שלך לצבא ולעבודה

זה לא שווה .(צביקה יש נקודה )

פינטו 2.0 הוא פשרה נחמדה אפשר להתנהל איתו מבחינת דלק וכוח , אבל

נדיר יותר מי גיר 5 הילוכים שאותו אני מחפש למי שיש וגם לא ״חוקי״,

אני חשבתי על הכיוון של זטק 1.6 שהוא מנוע יותר מודרני בעל צריכה שפויה

והוא לא קרבורטור אם הספק של 90 כוחות סוס על רכב ששוקל טון

ועוד ניתן לפלפל אותו והוא יגיע לאותם כוחות סוס של פינטו משופר בחצי מהעלות הכספית

וחצי מי צריכת הדלק

אשמח לחוות דעת נוספת בתודה עמית

פורסם

יש לי חבר שמוכר סירה גיאה

אני מאמין שזה יענה על הבקשות שלך .

ואני מבטיח לך שזה יהיה זול יותר מלהתעסק עם מה שיש לך .

בנוסף תמכור את שלך ותמזער עלויות .

 

אם זה מעניין אותך שלח הודעה בפרטי ואני יעביר לך טלפון

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

אם כבר פותחים מנוע אז כדאי להעלות מעט את יחס הדחיסה במנוע כי היחס דחיסה בפינטו נמוך.

אל תישכח שגם המנוע 2.0 לא כל כך חזק וגם אם תמצא אחד אני מאמין שהוא יצטרך שיפוץ ותוסיף את עלות הקניה ואתה מגיע לסכומים דיי גבוהים עוד לפני שידרוגים ושיפורים.

לכן אני ממליץ לך לבצע ישור קו מלא כמובן אם לא בוצע שכולל: שמנים,פילטרים,מצתים,כבלי הצתה,כיוון וניקוי קרבורטור,כיוון הצתה,

טיימינג,כיוון שסתומים וכו׳

ואני מאמין שהמנוע יגיב הרבה יותר טוב כמובן באופן יחסי.

 

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם
יש לי חבר שמוכר סירה גיאה

אני מאמין שזה יענה על הבקשות שלך .

ואני מבטיח לך שזה יהיה זול יותר מלהתעסק עם מה שיש לך .

בנוסף תמכור את שלך ותמזער עלויות .

 

אם זה מעניין אותך שלח הודעה בפרטי ואני יעביר לך טלפון

אן באפשרותי לשלוח הודעה פרטית אבל אשמח למיספר

אתה יכול לשלוח לי

0544949141

פורסם

הגיר הזה (Type 9 - יש אצלי בסיירה) לא כזה נדיר, גיר זהה היה אאל"ט בטרנזיט ובעוד מקומות. תרים טלפון למאירמן (03-9306714), הבחור מתמחה בשיפוצים של חלפים לרכבי אספנות והוא מחזיק סטוק מרשים של חלקי חילוף לפורד (הוא אומר שבזמנו הם עבדו עבור היבואן, ונשאר להם מלאי מאז...). יהיה יותר יקר מפירוק, אבל כנראה במצב טוב משמעותית (במיוחד עדיף על טרנזיט שחוטה...).

 

לא יודע אם שווה לך להשקיע בשדרוג לפינטו 2.0 רגיל (בהנחה שהמנוע הקיים במצב טוב ושאין לך מציאה טובה בפתח...), השדרוג לא יהיה בשמיים. אם כבר אז לפינטו 2.0 מוזרק, אבל אני לא חושב שיש הרבה כאלה בארץ, אם בכלל. אולי מהסקורפיו. אגב, צריכת הדלק של פינטו במצב טוב ממש לא נוראית, שלי עושה 9-10 ק"מ לליטר ואני לא חושב שאתה תקבל משהו משמעותית יותר טוב.

פורסם

שלום לך -בשנת 90 שידרגתי סיירה 1600 5 הילוכים ,הוחלף המנוע ל- 2000 סמ"ק כולל קמשפט ומאייד.הכל היה מצויין חוץ מתיצרוכת הדלק בעיר 3 ק"מ לליטר ומחוץ לעיר 5 ק"מ לליטר,מחיר הדלק בשנת 90 היה2 שקלים לליטר רכב כזה לשימוש יום יומי????????????? תחשוב לפני מעשה

פורסם

התקציב הוא 5000 ש״ח

למנוע גיר ושידרוג בלמים

ולעופר הקרבורטור שלך היה לא תקין

או שהיה לך 2 וואבר 45 קמשפט רותח ולפינטו שלך היה180 כוחות סוס :twisted:

אשמח להצעות לגבי שידרוג מכלולי המנוע ,אולי אפילו הצעות שידרוג למנוע הקיים פינטו 1.6קרבורטור

פורסם

עמית אני נוטה לחזור על דיבריי JEP

מה התקציב ומה המטרה?

 

ובקשר להשוואה שלך בין זטק 1.6 ״מפולפל״ לביין פינטו אני רוצה להגיד לך שאתה מדבר שטויות.

 

הרבה אנשים שלא מכירים טוב את המנוע מדברים עליו כמוך.

 

לעיניין. אתה רוצה ייעוץ טוב ומדוייק יותר מכל מה שנרשם פה עד כו? תגיד לנו מה התקציב והמטרה שאתה מציב ונוכל לעזור לך.

 

Eli3

Only RWD

פורסם

אם התקציב שלך נמוך יחסית, יש לי חבר שמוכר קרבורטורים כפולים וסעפת למנוע בגרושים!

אם אתה מעוניין פנה בה''פ.

 

JEP.

×
×
  • תוכן חדש...