Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מערכת שמע פולו 1997


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כרגע יש לי מערכת של סוני ישנה מ98 בערך ,עם רק דיסק , אבל עובדת מצוין.

מה שאני רוצה זה בעיקר aux , וכל השאר זה רק תוספת.

איך המערכת הזאת?

Boss Audio 758DBI

http://www.amazon.com/dp/B004MA4T9W/ref=wl_it_dp_o_pC_nS_ttl?_encoding=UTF8&colid=963AOR5I1D7V&coliid=I1611GRW9TIITI

מכיוון שהמחיר מתחת ל75 דולר והדולר נמוך מאד היום , אז המחיר יוצא בערך 400 שקל עד הבית דרך buy2usa.

 

האם מתאים לפולקסווגן פולו 1997?

האם מתאים לארץ? (אני חושב שכן)

האם אפשר לחבר אליו מגבר?

האם אפשר לחבר אליו סאב?

איך הדיבורית שלו?

האם אפשר לחבר אליו מכשיר אנדרואיד גלקסי 3?

אין לו דיסקים! אתם חושבים שאפשר להסתדר בלי היום?

האם הוא טוב כשלעצמו?

האם יש משהו יותר טוב ממנו בטווח מחיר שלו? ואולי נמכר בארץ?

אפשר לוותר על הבלוטוס?

מה היתרון לעומת Premier RU525MP שעולה הרבה פחות , חוץ מבלוטוס והגברה חזקה יותר?

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=818375

או לעומת זה :

http://www.wallashops.co.il/a/ap.aspx?pi=1PI45709

או זה:

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=813275

או זה:

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=799479

או זה:

http://www.amazon.com/dp/B004S55EJU

או זה:

http://www.amazon.com/dp/B004S50WPG/ref=wl_it_dp_o_pC_nS_ttl?_encoding=UTF8&colid=963AOR5I1D7V&coliid=I3AI6QT6RFN03K

ללא שם.png

פורסם
אין למישהו דעה על מה כדאי לקנות?

 

עדיף שתקנה משהו פשוט בארץ מאשר חתול בשק שמוכרים בחול מחיר נמוך ואתה לא יודע מה תקבל חוץ מתמונה יפה באתר.

peugeot 206 xs 2003

פורסם
אין למישהו דעה על מה כדאי לקנות?

 

עדיף שתקנה משהו פשוט בארץ מאשר חתול בשק שמוכרים בחול מחיר נמוך ואתה לא יודע מה תקבל חוץ מתמונה יפה באתר.

peugeot 206 xs 2003

פורסם

אני קניתי את הדאבל דין שלי באמאזון, קיבלתי בדיוק את מה שראיתי והזמנתי,

אז אני לא חושב שאתה צריך לפחד להזמין מח"ול.

פורסם

אם אתה קרוב לאשדוד, דבר איתי בפרטי אני יביא לך מספר של בחור שהוא עובד עם יבואנים... עדיף תקנה בארץ ב200 ש''ח יותר (אם לא פחות) אבל יהיה לך אחריות לשנה מינימום. עדיף לקחת פיונר, קלריון... (כל רדיו דיסק מתאים לאוטו שלך). בהצלחה

CAR: HONDA CIVIC HATCHBACK SPORT 1.5T STAGE 1

פורסם

אז למה באמזון הוא רושם למעלה שהוא לא מתאים לרכבים מסוימים? בהפרש המחיר אני יכול לקנות עוד אחד , אז האחריות פחות חשובה לי , וגם אני מעדיף משהו טוב שימשיך איתי לרכב הבא.

×
×
  • תוכן חדש...