Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אנשים - תקראו על מה אתם חותמים!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4638 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
את חישוב הרווח השנתי 5833 ש"ח חישבתי באופן פשוט 350K 20% = 70000 / 12 = 5833, אך אן נחשב רווח מצטבר זה יצא קצת יותר.

 

הדוגמא עם 20% תשואה הייתה גסה לשם המחשה בלבד, למרות זאת, שתשואה של הרבה מעל ל 20% יכולת לקבל למשל אם רכשת דירה לפני חמש שנים (88%). ממוצע מעל ל20% תוכל למצוא גם בהשקעה במניות ספין-אוף.

 

בכל תיק השקעות המנוהל נכון תוכל למצוא לכל הפחות תשואה כפולה מאחוז הריבית שנגבית על ההלוואה.

 

בעסקים מסוימים בעיקר קטנים התשואה יכולה להגיע ליותר מ20% אחוזים.

אני בעלים של עסק קטן בתחום הדיגיטלי הקיים שנתיים, כולו מתבסס על כח אדם טהור, יש לי כ3 עובדים שכירים ומספר דומה של פרילאנסרים. אילו הייתי מחשב בגסות את התושאה על בסיס השקעתי היא תיהיה קרוב לוודאי 4 ספרות אחוזים.

 

עסק מצליח צריך לקבל תשואה של +20%, ואת זה למדתי ממשפחה וחברים שחלקם גם כן בעלי עסקים גדולים וקטנים.

 

מבין שעשרים אחוז זו דוגמא שרירותית.

הדירה אינה דוגמא טובה שכן, כפי שמישהו הרויח למעלה משמונים אחוז יכול היה להפסיד או סתם להרויח פחות[ענין של עתוי]

ממוצע מעל עשרים אחוז במניות ספין אוף? היכן? כיצד? באיזה שוק? למה לא כולם עושים זאת?

באשר לתשואה שלך, הרשה לי להגיד"ואוו". אני מבין שהעיקר הוא ההון האנושי בתחום הנכון. הסתיגויות: האם אפשרי לאורך זמן? אם השוק כה רווחי, יכנסו מתחרים ישיורידו רווחים. כמובן, יש מיתרונות לעתים לגודל ולעתים להיפך.

לעתים יש תשואה גדולה להון קטן, אבל... יש הרבה גופים גדולים שהיו "חותמים" על עשרים אחוז עקביים.

באשר לתיק השקעות נכון ותוצאותיו- מסתייג אושפשוט לא הבנתי.

 

אם תרצה , או מישהו אחר ירצה להסביר ולנמק דבריך, בשמחה.

  • תגובות 98
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לעתים יש תשואה גדולה להון קטן, אבל... יש הרבה גופים גדולים שהיו "חותמים" על עשרים אחוז עקביים.

 

היו חותמים על הרבה פחות.

מיידוף הבטיח רק 10% ובכל זאת הצליח לאסוף ים בלקוחות שרובם לא ממש פראיירים.

פורסם
אבל כבעלים של עסק קטן אתה בוודאי מודע לכך שלרוב העסקים יש פיק שממנו כל תוספת השקעה מובילה לירידה בתשואה.

מה שנקרא בפי, תשואה שולית פוחתת.

בשוק ההון התופעה הזאת נפוצה במיוחד.

(מצטער לאכזב, sronis :wink:)

 

אבל עקרונית אתה צודק.

 

צודק.

 

להפך, אני צריך לפתוח דוכן פלאפל חדשני פה בגולה. מי רוצה להיות השותף שלי?

 

ואגב, אני מעריך שמעטים מאוד מאוד מסוגלים לעשות 5K נטו בחודש מהון של 200K. אם מישהו יגלה לי איך עושים את זה, אני מסדר לו מחר בבוקר שני מיליון שקל ומצפה לראות 40K בחזרה כל חודש, כשאת ה-10K הנוספים הוא מוזמן לקחת לעצמו :wink:

 

להפך, אני צריך לפתוח דוכן פלאפל חדשני פה בגולה. מי רוצה להיות השותף שלי?

 

ואגב, אני מעריך שמעטים מאוד מאוד מסוגלים לעשות 5K נטו בחודש מהון של 200K. אם מישהו יגלה לי איך עושים את זה, אני מסדר לו מחר בבוקר שני מיליון שקל ומצפה לראות 40K בחזרה כל חודש, כשאת ה-10K הנוספים הוא מוזמן לקחת לעצמו :wink:

 

 

אני אוהב לאן שהדיון הזה הולך :razz:

תיאורטית: פתחת פלאפל בהשקעה של 600K.

השכירות החודשית היא 20K (זה הסכום שגובים במרכז מרכזה של ירושלים לגודל מתאים) ואותה נניח שתשלם שנה מראש = 240K.

הוצאות העובדים וחומרי הגלם 60%.

ציוד, אין לי שמץ אבל נזרוק לזה 200K, ככה שיהיה מקום יפה :grin:

את הנותרים השקעת בפרסום לא חוקי וקרעו אותך בקנסות.

סגרת קופה יומית של 3000 ש"ח כפול 21 ימי עבודה.

אידה יאדה יאדה

17,640 לחודש אחרי מיסים, אבל אתה השקעת 2M אז 58,800

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם

ברני, כתבתי תגובה שתי דקות לפניך, כך שכנראה פיספסת. מוזמן לענות, אם תרצה.

 

בנוגע לדוכן של רוני, אין לי מושג אם המספרים שציינת סבירים ואני מניח שהמשקיע הוא גם העובד בחנות.

כמובן יש חשמל, ארנונה, חומרים, קצת הובלה, אחזקה.

אבל יש הרבה כסף, אז פתחנו שלושה סניפים, שם מעסיקים עובדים. מישהו צריך להשגיח עליהם. הלך עוד כסף.

 

מיום כיפור הזה אני יוצא עם עסק. או סתם תאווה לפאלאפל.

פורסם

תגובתי במודגש

מבין שעשרים אחוז זו דוגמא שרירותית.

הדירה אינה דוגמא טובה שכן, כפי שמישהו הרויח למעלה משמונים אחוז יכול היה להפסיד או סתם להרויח פחות[ענין של עתוי]

ממוצע מעל עשרים אחוז במניות ספין אוף? היכן? כיצד? באיזה שוק? למה לא כולם עושים זאת?

שמעתי על זה בעיקר משיחות ארוחת שבת, המקור אמין אך לא התעמקתי בנושא כך שאין לי מידע קונקרטי בשבילך. למה לא כולם עושים זאת? כי זה מתבסס בעיקר איכות השחקן.

באשר לתשואה שלך, הרשה לי להגיד"ואוו". אני מבין שהעיקר הוא ההון האנושי בתחום הנכון. הסתיגויות: האם אפשרי לאורך זמן? אם השוק כה רווחי, יכנסו מתחרים ישיורידו רווחים. כמובן, יש מיתרונות לעתים לגודל ולעתים להיפך.

השוק רווחי בגלל החשיבות שלו בעיני הלקוחות ומכך הם מוכנים לשלם בהתאם. ממתחרים אני לא ממש דואג כי יש כי הביקוש גדול בהרבה מההיצע, לכן אנו שוקלים התרחבות. ובנוסף השקעה במקורות נוספים שהייתה בתוכנית כבר מההתחלה.

באשר לתיק השקעות נכון ותוצאותיו- מסתייג או שפשוט לא הבנתי.

אמרתי שתיק השקעות המנוהל נכון צריך להניב לכל הפחות רווח כפול מריבית הפריים שהיא כמדומני 2.75 והסיכון בהתאם לתשואה המתבקשת. אם בבנק שלך לא מדברים במספרים האלה כנראה שאתה צריך לעבור לבנק אחר או פשוט לפנות למנהלי או בתי השקעות חיצוניים.

אם תרצה , או מישהו אחר ירצה להסביר ולנמק דבריך, בשמחה.

 

בנוגע לדוכן של רוני, אין לי מושג אם המספרים שציינת סבירים ואני מניח שהמשקיע הוא גם העובד בחנות.

כמובן יש חשמל, ארנונה, חומרים, קצת הובלה, אחזקה.

אבל יש הרבה כסף, אז פתחנו שלושה סניפים, שם מעסיקים עובדים. מישהו צריך להשגיח עליהם. הלך עוד כסף.

 

מיום כיפור הזה אני יוצא עם עסק. או סתם תאווה לפאלאפל.

אתה מוזמן לקרוא את זה ולחשב עבור רוני, אולי עוד יצא מזה משו. רק תביאו מנות חינם לכל החיים :)

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם

ברני,

אתה יודע מה האינדיקציה שלי למפולת בבורסה? כשבתור לקופה בסופר השכונתי אני שומע שיחות על מניות, והקופאית משתתפת בשיחה.

 

אתה זורק אמירות אבל אח"כ פתאום מתברר ש"שמעתי אותן ממקור אחר".

מכל מה שרשמת, הדבר היחיד שהוא נכון זה שריבית הפריים הי 2.75%.

כל היתר - סלח לי (בערב כיפור...) אין לך שמץ של מושג. אנא היזהר באמירות האלה, יש כאן אנשים שעלולים לקחת אותך ברצינות.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

הנתונים שלי מגובים ואתה מוזמן לבדוק ולתקן אותי, ולא לזרוק מילים גדולות לאוויר.

אני משער שאתה בנקאי ומשום מה קצת קשה לך לראות דברים שהם קצת שונים מהקוביה שאתה נמצא בה, זה בסדר.

בנוגע לדוכן פלאפל, זה היה ברצינות :?

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם

1. אם היית קורא את כל השרשור היית מבין שאני עובד בבנק.

2. כשמישהו מבטיח לי תשואה* על תיק השקעות הוא או נוכל או שקרן או אידיוט או הכל יחד. אין דרך אחרת.

 

 

 

 

 

 

* לא משנה מה התשואה המובטחת. 1% לשנה או 15% לשנה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
1. אם היית קורא את כל השרשור היית מבין שאני עובד בבנק.

2. כשמישהו מבטיח לי תשואה* על תיק השקעות הוא או נוכל או שקרן או אידיוט או הכל יחד. אין דרך אחרת.

 

 

 

 

 

 

* לא משנה מה התשואה המובטחת. 1% לשנה או 15% לשנה.

 

וכעובד בנק, איך אתה קורא למישהו שמעניק 1% על חסכונות וגובה 8% על הלוואות (במינוף)?

נוכל, או סתם גנב?

 

 

הוא לא הבטיח שום דבר.

פורסם
וכעובד בנק, איך אתה קורא למישהו שמעניק 1% על חסכונות וגובה 8% על הלוואות (במינוף)?

נוכל, או סתם גנב?

 

 

הוא לא הבטיח שום דבר.

 

 

 

  • בפנסיה אני מקבל תשואה מובטחת.
  • בכל חסכון מובטחת לך תשואה, אמנם זעירה אך מובטחת.
  • בנקים מסוימים מבטיחים תשואות גבוהות מאוד בהשקעות ארוכות טווח.
  • מנהלי תיקים עצמאיים ובתי השקעות מספיק מבוססים מבטיחים תשואות לעיתים קרובות.

אלו מבטיחים.

אני לא הבטחתי לאף אחד שום דבר, ולא אמרתי שהתשואה מובטחת. אלא התשואה המצופה והממוצעת.

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם

1

וכעובד בנק, איך אתה קורא למישהו שמעניק 1% על חסכונות וגובה 8% על הלוואות (במינוף)?

נוכל, או סתם גנב?

הוא קורא לו בנק. הוא סוחר בכסף. בדיוק כמו אותו מוכר פלאפל שקונה חומרים ב-4 ש"ח ומוכר מנה ב-15.

 

  • בפנסיה אני מקבל תשואה מובטחת.
  • בכל חסכון מובטחת לך תשואה, אמנם זעירה אך מובטחת.
  • בנקים מסוימים מבטיחים תשואות גבוהות מאוד בהשקעות ארוכות טווח.
  • מנהלי תיקים עצמאיים ובתי השקעות מספיק מבוססים מבטיחים תשואות לעיתים קרובות.

אלו מבטיחים.

אני לא הבטחתי לאף אחד שום דבר, ולא אמרתי שהתשואה מובטחת. אלא התשואה המצופה והממוצעת.

 

אם יש לך תשואה מובטחת מישהו אחר לוקח על עצמו את הסיכון, לפחות בחלקו. בפנסיה זו המדינה (לפחות בחלק המגובה באגרות חוב מובטחות). יש בכך בעיה קשה, למד מה קרה לכללי הפנסיה במהלך השנים האחרונות כאשר המדינה גילתה את הקושי לעמוד בהתחייבויות בעניין זה. בחסכון בבנק זה הבנק. בבית השקעות זה הבית. ואם השקעותיו נכשלות הוא יפורק ואתה תאבד את השקעותיך, כלומר חלק מהסיכון נותר אצלך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
הוא קורא לו בנק. הוא סוחר בכסף. בדיוק כמו אותו מוכר פלאפל שקונה חומרים ב-4 ש"ח ומוכר מנה ב-15.

 

העניין הוא שאותו מוכר פלאפל עובד.

הבנק לוקח הלוואה ממיסטר X ב1% ונתון Y ב8% אחוז.

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם
אמרתי שתיק השקעות המנוהל נכון צריך להניב לכל הפחות רווח כפול מריבית הפריים שהיא כמדומני 2.75 והסיכון בהתאם לתשואה המתבקשת. אם בבנק שלך לא מדברים במספרים האלה כנראה שאתה צריך לעבור לבנק אחר או פשוט לפנות למנהלי או בתי השקעות חיצוניים.

 

 

מקווה שזה מספיק ברור.

כשתשואת אג"ח ממשלתית צמודה לטווח קצר היא אפסית במקרה הטוב או שלילית במקרה הנפוץ, להשיג 5.5% על תיק מחייב סיכונים.

סיכון / סיכוי.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 


×
×
  • תוכן חדש...