Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב הסאב הוא ינפנטי קאפה פרפקט 12.1 350RMS וההוראות יצרן הם תיבא אטומה של 28.32 ליטר

תיכננתי תיבת טרפז דרך המחשבון באוטוסאונד וזה התיכנון אם המידות(בלי תוספת עובי הMDF עצמו):

-אני לא בטוח איך לחשב את הצלעות המסומנות ב-? אז תנסו לחשב לי?

אני ילך מחר או מחרתים לקנות את כל הדברים שאני צריך וילך לנגר:

-כמה אמור לעלות לי פלטת הMDF והחיתכים לפי המידות? ובאיזה עובי אני צריך?

-וכמה אמור לעלות לי הגריל והמקום הזה לחוטים לא זוכר איך קוראים לו?

 

ואחשיוו שאלות לבנייה עצמה:

-תקנו אותי אם אני טועה אני צריך קודם לחבר תפלטות אם דבק נגרים אחר כך ברגים, אחרי שמתיבש לאטום מבפנים אם סיליקון,לחכות שמתיבש לשים בד ואז תסאב?

-כמה זמן צריך לדבק נגרים ולסיליקון להתיבש?

-והסאב הולך להיות בצד הישר ולא אם השיפוע זה לא משנה נכון?

טוב אני מבקש שתענו לי אל כל השאלות(אם אתם יודעים)ולא להיתעסק רק בשאלה אחת!

והינה ההוראות יצרן של הסאב:

http://manuals.harman.com/INF/CAR/Boxes%20and%20Parameters/KAPPA%20PERFECT%2012-1%20Enclosure%20Sheet.pdf

box.GIF

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

1. זה יעלה לך משהו כמו 200 שקל כל העץ בעובי של 18 מ"מ אני קניתי.

2. קוראים לזה טרמינלים.

3. זה לא משנה איך הסאב ישב בשיפוע או לא.

4. דבק נגרים וסיליקון גג שעתיים בתנאים הכי על הפנים.

 

זהו זה התשובות שאני יודע לפחות...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

35.97

 

לפי המידות נראה לי שלא לקחת בחשבון את עובי החומר.

סתם בשביל משחק לקחתי מצב שבו עובי החומר 2 ס"מ וקיבלתי 23 ליטר...

פורסם

טוב, אשתדל לעזור..

1, פלטת MDF' יכולה לעלות בין 150-200 עם החיתוכים המבוקשים.

2, הגריל והטרמינל, תלוי מה אתה קונה זה יכול להסתכם ב50, וזה גם יכול להסתכם ב150.

3, אין צורך בדבק נגרים, חבל על הכסף, הוא אומנם חזק, וגם אוטם, אבל הוא מיותר בהחלט.

אין שום בעיה עם שימוש בברגים בשביל לחבר את הדפנות, ושימוש בסיליקון מבפנים בפינות.

4, זמני התייבשות ? מיסטר אודיו, שעתיים ?!?! דבק נגרים מינימום 5-6 שעות בשמש, הסיליקון גם כן, משהו כמו 4 שעות להתייבשות למ-ג-ע, אבל החומר עדיין "פעיל" ומפריש "ריח" שיכול לפגוע בממברנה של הסאב שלך,

ולכן מומלץ-מאוד, להכניס את הסאב לאחר יום, יש כאלה שמחכים אפילו 48 שעות, לאחר השימוש בסיליקון.

5, אין שום בעיה עם איזה דופן אתה הולך להתקין את הסאב , השאלה תהייה לאן הסאב הולך להיות מכוון,

הרוב הגדול של המשתמשים, שם אותו, או עם ה FACE, לתא הנוסעים, או עם ה "באק" , ולא בזוית של 90 מעלות.. אז זה שיקול שלך.. יכול להיות שהאפקט, טיפה יהיה פחות "מורגש"..

ויכול להיות שלא..

 

מקווה שעזרתי..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

*אם הרכב האצבק אז עדיף לכוון דלת הבגז או כלפי מעלה

*אם הרכב הוא סדאן אז עדיף לכוון תא נוסעים (ואם יש באפשרותך להרכיב את הסאב כך שפניו יופיעו במשענת יד כלומר לחתוך את המושב אז זאת גם אפשרות טובה)

פורסם

תשמע אפשר להתווכח על זה!

אבל זה הבסיס לכל התחלת בניית תיבה, בכל מקום שקראתי הדבר היה מוזכר כמובן שוב זה לא חוק או כלל שלפיו נוהגים.אבל מי שמתחיל בבניית תיבה שיקח את זה בחשבון.

פורסם
זה לא נכון אחי, אין העדפה..

fsound צודק...

לרוב, אלו הקונפיגורציות הנפוצות ביותר.

כמובן שבסופו של דבר איך שנשמע הכי טוב, ובדרך כלל, הן נשמעות יותר טוב... ;)

פורסם

איך הוא יהיה צודק, אם אתה מסכים איתי, ש"בסופו של דבר איך שנשמע הכי טוב"

 

וכמובן שהוא לא צודק, אני לא מכיר בן אדם אחד שמכוון את הסאב שלו לכיוון תא הנוסעים, ובטח ובטח לא לכיוון למעלה,

 

אני לא טוען שלא יהיה שיפור, אני פשוט טוען שאין העדפה, וכל אחד מכוון לפי מה ש"נשמע" לעצמו.

 

ובטח ובטח שזה לא הנפוץ ביותר !

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
fsound צודק...

לרוב, אלו הקונפיגורציות הנפוצות ביותר.

כמובן שבסופו של דבר איך שנשמע הכי טוב, ובדרך כלל, הן (הקונפיגורציות הנפוצות) נשמעות יותר טוב... ;)

זה לא ששניכם צודקים, או שניכם טועים... אין חוקים ברורים.

אני רק מדגיש שאותן תצורות הן הנפוצות ביותר, וזה שלא ראית סאבים שמכוונים למעלה,

או לתוך הקבינה זה לא אומר שהם לא קיימים...

הם קיימים... ועוד איך קיימים.

(אצלי - מכוון פנימה) (ובקרוב כנראה למעלה... אני עדיין חושב על זה)

פורסם

שוב אתה סותר את עצמך.

אתה שוב אומר, "אין חוקים ברורים"

 

FSOUND, לפני 5 דקות, נתן משוואות ברורות !

אם הרכב האצבק של הונדה, הסאב למעלה, אם הרכב מרצדס S500, הפורט לכיוון המנעול.

 

מה שניסיתי להגיד, שכל אחד שם מה שנשמע לו הכי טוב, ויש כמה קונפיגורציות קבועות.

זה לא אומר שהן משתייכות לסוג רכב כזה או אחר,

 

ואיפה בדיוק כתבתי שהן לא קיימות !??!?@#!?!#!@##@!

אמרתי שאני לא מכיר, כניראה הן לא כאלה נפוצות!

 

אם תשים לב, לפי מה שאתם טוענים , אף אחד לא צריך לכוון את הסאב לכיוון הדלת של הבאגז,

 

ועכשיו תבוא ותגיד לי שאף אחד לא משתמש בקונפיגורציה הזאתי !?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

תשמע מאחורי כל דבר יש הגיון גם מבחינת מיקום של הסאב!

 

למשל נקח רכב סדאן ונרכיב את הסאב לכוון תא מטען .מה יצא מזה שהגל יכנס לתוך תא מטען ויעצר שם גם אם הגל יחזור הוא יאבד מהערך שלו(מבנה של תא מטען בסדאן הוא מבנה כזה שהגל נבלע עקב זויות חדות או קרובות ל90 או מוחזר לכוון הריצפה לכן מאבד מהערך שלו .הדבר שמחזיר בהכי יעילות ברכב זה זכוכית )עכשיו הגיון דומה בהצבק עקב זויות כהות הגל מוחזר ביתר יעילות ומתפזר בכל הרכב.

פורסם
שוב אתה סותר את עצמך.

אתה שוב אומר, "אין חוקים ברורים"

 

FSOUND, לפני 5 דקות, נתן משוואות ברורות !

אם הרכב האצבק של הונדה, הסאב למעלה, אם הרכב מרצדס S500, הפורט לכיוון המנעול.

 

מה שניסיתי להגיד, שכל אחד שם מה שנשמע לו הכי טוב, ויש כמה קונפיגורציות קבועות.

זה לא אומר שהן משתייכות לסוג רכב כזה או אחר,

 

ואיפה בדיוק כתבתי שהן לא קיימות !??!?@#!?!#!@##@!

אמרתי שאני לא מכיר, כניראה הן לא כאלה נפוצות!

 

אם תשים לב, לפי מה שאתם טוענים , אף אחד לא צריך לכוון את הסאב לכיוון הדלת של הבאגז,

 

ועכשיו תבוא ותגיד לי שאף אחד לא משתמש בקונפיגורציה הזאתי !?

תפסיק לקשקש, הוא לא נתן משוואות ברורות(!) אלא קווים מנחים ל"מתקין" המתחיל...

ואני לא טוען כלום, ולא מנסה להוכיח לך או לאף אחד שום דבר.

שורה תחתונה, זה מאוד נתון לויכוח, ובסופו של דבר, איך שזה נשמע, ככה זה יוצא.

ואם אני "טוען" שלא צריך לכוון את הסאב לדלת תא המטען?

ממש לא, להיפך דווקא כי רוב הפעמים אם נכוון הפוך אנו נשמע את ה port noise...

אבל גם זה תלוי היכן הפורט ממוקם... ;)


×
×
  • תוכן חדש...