Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4684 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יש לי סיאט איביזה ספורט קופה שנת 2010 לבנה הצבע של האוטו במצב מצויין יש מעט srwils צבע בוהק ממש מצב מצויין!

אבל יש לי על הגג ואיפה שהבגאז' מאחורה כמה נקודות כזה שחורות ממש ממש קטנות שלא יורדות לי השאלה אם פלסטלינה תוריד אותם?

 

ביקרתי היום בקאר ווש בחיפה רציתי לקנות הוא רצה 180ש"ח רק על הפלסטלינה! והוא גם אמר לי שלא צריך חומר סיכוך אפשר גם רק עם מים.

אז חשבתי אולי להזמיו פלסטלינה סינית מאייבי ולעבוד עם מים, האם התוצאה תיהיה שונה בין הפלסטלינות ?

פורסם

מים הם לא חומר סיכוך מומלץ, צריך חומר או ייעודי או מעט סבון נוזלי עדין לידיים מדולל.

העיקר שהחומר לא יהיה אגרסיבי מדי.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם
מים הם לא חומר סיכוך מומלץ, צריך חומר או ייעודי או מעט סבון נוזלי עדין לידיים מדולל.

העיקר שהחומר לא יהיה אגרסיבי מדי.

 

תודה על התגובה המהירה אבל מה אתה אומר על הפלסטלינה הסינית

פורסם

״פלסטלינה סינית״ זו הגדרה להמון מוצרים שרובם נראים ומרגישים אותו דבר.

גם אני משתמש בפלסטלינה סינית ואין לי משהו רע להגיד עליה, מבחינתי הולך.

יחד עם זאת, גילוי נאות, מעולם לא התנסתי עם פלסטלינה לא סינית וזה משיקולי מחיר נטו, כך שלא יכול לחוות דיעה על אחרות.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

חומר סיכוך בתור מים , תתרחק מהמקום הזה ,

זה יכול לגרום לך לנזק , מה הבעיה להשים סבון ידיים עדין,

או סבון תינוקות,

פשוט קמצנות 180₪ שחיטה תקנה פלסטלינה סינית ושמפו ידיים יעלה לך 15₪ בגג

תראה כמה רווח הם רוצים.

ועוד ישאר לך עודף לעוד 2 רכבים שלא נדבר על סבון ידיים שהוא ישאר לך לעוד המון רחיצות ידיים

רק שתדע שאני דיטיילינגר

דיטיילינג + דיטיילר = דיטיילינגר :vamp:

פורסם
מה הבעיה להשים סבון ידיים עדין,

או סבון תינוקות,

וזה בהחלט יותר טוב ממים אני משער... NOT.

בסבון ידיים יש מלחים וחומרים שלא מומלץ שיבואו במגע עם הצבע. עדיף כבר ONR,או פשוט כבר קוייק דיטיילר. אם כבר את הפלסטלינה קנינו בדולר,אז לפחות נשקיע קצת מאמץ על קוויק דיטיילר. זול-זה אף פעם לא יצא.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
מאיפה אתה בארץ ?

 

 

נצרת עלית.

 

כן אני פשוט אשתמש בסבון ידיים, מישהו פה יכול לתת לי קישור לפלסטלינה שהוא רכש מהאייבי במחיר סביר?

פורסם

רכשתי מ ebay כמות פלסטלינה שמספיקה להמון זמן במחיר מצחיק.

פלסטלינה של 3M, בכמות של 5 יחידות שכל יחידה 180 גרם, עלה לי משהו כמו 70 שקל כולל משלוח.

עכשיו אני רואה שהוא העלה קצת את המחיר אבל עדיין זה משתלם כי בערך 50-60 גרם מספיק לך לכל האוטו.

להלן קישור מהיכן שאני רכשתי.

אני עבדתי עם שמפו ייעודי לרכב כחומר סיכוך וקיבלתי תוצאה טובה, המון כתמים שלא ירדו בשטיפה הוסרו ע"י הפלסטלינה.

 

לפני:

yjnyqhnt1ghe.jpg

 

אחרי:

bonzk1mijmdd.jpg

 

עוד תמונות ברכב אחר-

לפני:

nhmunym5ztji.jpg

אחרי:

mnuodzew0dt1.jpg

פורסם
וזה בהחלט יותר טוב ממים אני משער... NOT.

בסבון ידיים יש מלחים וחומרים שלא מומלץ שיבואו במגע עם הצבע. עדיף כבר ONR,או פשוט כבר קוייק דיטיילר. אם כבר את הפלסטלינה קנינו בדולר,אז לפחות נשקיע קצת מאמץ על קוויק דיטיילר. זול-זה אף פעם לא יצא.

 

גם במים יש מלחים וזה לא מפריע לאף אחד לדלל ONR עם המון מים....אז אני מניח שאם גם בסבון ידיים עדין יהיו מלחים, לא יקרה שום דבר נוראי, זו לא פעולה שנעשית כל יום.

 

נצרת עלית.

 

כן אני פשוט אשתמש בסבון ידיים, מישהו פה יכול לתת לי קישור לפלסטלינה שהוא רכש מהאייבי במחיר סביר?

 

הנה קיבלת תשובה טובה מהבחור מעלי, שמפו לרכב מדולל עם מים.

אני אישית משתמש ב ONR (סוג של חומר ניקי יבש לרכב) מדולל וזה יוצא משהו בסגנון QD.

אם אין לך ואתה מעדיף ממש לחסוך קח שמפו לרכב ותדלל עם מים.

 

תוספת: בקשר לקישור לפלסטלינה, אני הזמנתי כבר פעם שניה את אותה הפלסטלינה.

משלוח בזמן, שבועיים זה אצלי.

http://www.ebay.com/itm/290897299146?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם
הפלסטלינה הזו אמיתית או שהיט חיקוי של 3m

 

מה זה אמיתית? בוודאי, היא אצלי בבית אתה יכול לבוא לגעת בה (:

וברצינות, זה חיקוי וודאי, פלסטלינות מקוריות עולות הרבה כסף.

במקרה הזה זו לא השאלה מבחינתי, השאלה האם המוצר עושה את העבודה ולדעתי הוא שווה את ההשקעה למשתמש הפשוט שעובד מתחת לבית.

יש פה כמה אנשים שהשתמשו בסינית וגם בפלסטלינות "ממותגות", ההחלטה שלהם היתה לא חד משמעית.

היה מעניין באמת שמישהו פה ייפרסם התנסות מעמיקה יותר בפלסטלינה יקרה לעומת סינית.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

איתמר ושרקי תודה רבה על התגובות באמת שעזרתם לי!

איתמר אין לי מספיק הודעות לענות לך בפרטי אז תודה רבה אני מעריך את העזרה שלך.

 

אני אזמין את הקישור ששארקי הביא לי

פורסם

מחזק את מה שאמרו לפני - תשקיע 50 ש"ח בשמפו לרכב ועוד כמה שקלים בפלסטלינה סינית.

תדלל את השמפו בתור סיכוך לפלסטלינה, והוא גם ישמש אותך לשטיפות של הרכב

×
×
  • תוכן חדש...