Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4680 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב עומד כבר כמה חודשים,המצבר כבר נגמר ומדי פעם אני מביא חבר עם כבלים להניע אותו.

היום רציתי להניע אותו אבל בלחיצה על דוושת הקלאצ אין קושי,ז"א הדוושה הולכת על ריק מרגיש כאילו במערכת לא נוצר לחץ.

כשלוחצים את הדוושה במשאבת קלאצ העליונה(שהוחלפה לפני שנה וחצי ע"י המוכר בעת קניית הרכב בגלל נזילה)מופיעות בועות,ניסית לפמפם כמה פעמים אבל אין שינוי.

ממה הדבר יכול לנבוע?

והאם פשוט צריך לנקז אויר מהמערכת?(הנושא מוכר לי ממערכת בלימה באופנועים)

 

בנוסף,החלפתי את האטם מכסה שסטומים היום,שני ברגים יצאו עם הליקויילים שבור עליהם.

ניקיתי את החתיכות כמה שאפשר וועכשיו הבורג מסתובב על ריק כמובן.

האם אני יכול להכניס הליקויל חדש אחרי שאני אנקה את ההברגה עם מברז או שצריך להבריז למידה יותר גדולה כי להברגה כבר "אין בשר"?

פורסם

שלום רב !

בנוגע למשאבת קלאץ, בסבירות גבוהה קיימת משאבת עזר נוספת , מלבד משאבה ראשית, ויתכן והיא גם נוזלת, ויש להחליפה.

בדוק תחילה מפלס נוזל בלמים ,במיכל נוזל בלמים של משאבת הקלאץ,הוסף במידת הצורך, חפש ניפל ניקוז והוצא אוויר,כמו שמוציאים אוויר בבלמים, על ידי פימפום, ובמידה התחושה בדוושה תשתפר, ותוכל להחליף הלוכים ללא חריקה, גש למוסך הקרוב, החלף משאבת קלאץ ראשית או עזר.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

יש לי סט כלים מלא של סיגנט,וחוש טכני טוב,כבר ביצעתי טיפולים,החלפתי אלטרנטור,בלמים וכו',אני בטוח שאני אוכל לעשות את העבודה לבד.

אפשר רק כמה טיפים שיעזרו לי להחליף?

להחליף רק את המשאבה הנוזלת,או את שתיהן?

פורסם
הרכב עומד כבר כמה חודשים,המצבר כבר נגמר ומדי פעם אני מביא חבר עם כבלים להניע אותו.

היום רציתי להניע אותו אבל בלחיצה על דוושת הקלאצ אין קושי,ז"א הדוושה הולכת על ריק מרגיש כאילו במערכת לא נוצר לחץ.

כשלוחצים את הדוושה במשאבת קלאצ העליונה(שהוחלפה לפני שנה וחצי ע"י המוכר בעת קניית הרכב בגלל נזילה)מופיעות בועות,ניסית לפמפם כמה פעמים אבל אין שינוי.

ממה הדבר יכול לנבוע?

והאם פשוט צריך לנקז אויר מהמערכת?(הנושא מוכר לי ממערכת בלימה באופנועים)

 

בנוסף,החלפתי את האטם מכסה שסטומים היום,שני ברגים יצאו עם הליקויילים שבור עליהם.

ניקיתי את החתיכות כמה שאפשר וועכשיו הבורג מסתובב על ריק כמובן.

האם אני יכול להכניס הליקויל חדש אחרי שאני אנקה את ההברגה עם מברז או שצריך להבריז למידה יותר גדולה כי להברגה כבר "אין בשר"?[/quote]

 

יש לי סט כלים מלא של סיגנט,וחוש טכני טוב,כבר ביצעתי טיפולים,החלפתי אלטרנטור,בלמים וכו',אני בטוח שאני אוכל לעשות את העבודה לבד.

אפשר רק כמה טיפים שיעזרו לי להחליף?

להחליף רק את המשאבה הנוזלת,או את שתיהן?

 

ראשית אין טעם להחליף את המשאבה שלא נוזלת, אך לא ברור לי האם בדקת תחילה מפלס נוזל בלמים

במיכל, לפני שתקבע האם המשאבת עזר נוזלת.

לאחר בדיקת המפלס, בדוק האם אכן המשאבה רטובה מנוזל בלמים, ומהיכן?

במידה ויתברר לך שאכן חסר נוזל בלמים, הוסף נוזל, ונסה לנקז אוויר , וודא תחילה שקיים ניפל ניקוז והיכן?!

לאחר שתגיע למסקנה שאכן המשאבת עזר נוזלת, מומלץ שתצלם אותה בעזרת מצלמת האייפון או כל מצלמה דיגטלית אחרת, ותגיע עם התמונות לחנות חלקי החילוף.

ספק פרטים רבים ככל האפשר, לחנות על סוג הרכב שנת היצור הדגם, וגודל המנוע.

לאחר שתקנה את המשאבה, וכשהמשאבה החדשה ביד, בדוק בבית האם המשאבה זהה לגמרי, למשאבה המקורית, לפני שאתה מפרק אותה.

סימנתי באדום והדגשתי, מה שנראה לי , כקו אדום, בגלל חוסר ידע וניסיון קודם, ובעקבות הנזק שגרמת, עם שליפת הברגים עם הליקוויל.

מצד שני אתה מעיד על עצמך שאתה בעל חוש טכני,ובצעתי מספר עבודות ברכבך לבד, ואתה בעל ביטחון עצמי שתוכל לעשות זאת לבד, לכן מי אני שיערער לך את הביטחון !

ולכן סיפקתי לך מעט טיפים, הסיכון עלייך, ומה שנשאר לאחל לך בהצלחה, וחזור לדווח בהמשך.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

בכל זאת,חוש טכני זה לא טכנאי רכב,לומדים גם מטעויות,אני מעדיף לטעות ולבזבז כמה שקלים,ואז לדעת לבצע את העבודה.

גם זה יוצא לי זול יותר ממוסך,וגם זה חוסך לי המון כסף לפעם הבאה,מה גם,שרכשתי ידע,בכל זאת,חייל,כל שקל חשוב.

המפלס היה עלMAX.

ומה בקשר לליקויל?

לא נתקלתי בזה מעולם,לכן אין לי ניסיון איתו,פשוט הברגתי החוצה את המכסה,והדבר הזה התגלה לעיניי,בדיוק יום לפני קראתי עליו.:-)

תודה רבה איתמר!

×
×
  • תוכן חדש...