Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אני אחרי נסיעה לירושלים וחזרה הבחנתי בתופעה משונה.

מדובר ביונדאי לנטרה 1.8 אוטומט 1998.

התופעה היא: הגיר מסרב לרדת הילוך גם במאמץ פרט לפול גז שתמיד מובילה לקיקדאון, וכאשר המהירות היא נמוכה מידי להילוך(כלומר פחות מ1000 סלד בלי גז כאשר הוא משולב)

בעליה קיצונית כאשר הופתעתי ונאלצתי לבלום ירדתי ל45 קמש מ75 בהילוך שלישי הגיר לא יורד ל2, המנוע מתאמץ, הטורים 1500 המהירות לא משתנה אני כמעט פול גז ואין שום תגובה מצד הגיר.

אני פשוט הגברתי מודעות והשתמשתי במצבי O/D OFF ומצב2 בידית הילוכים לפי הצורך.

עכשיו אציין שהמפלס שמן גיר היה תקין(כנראה ירד קצת אחרי הנסיעה אני אבדוק, מה שכן אף פעם לא הייתי צריך להוסיף ואני נוסע על האוטו כ4-5 חודשים).

ושבהאצה הגיר יודע למשוך הילוכים לפי "הכבבדות שלי" על הדוושה.

אשמח לדעת אם זה נורמאלי וככה זה בתיבות ישנות או שכנראה יש איזו תקלה או כיוון שאפשר לבצע.

תחלס זה לא כזה נורא אבל אצל נהג לא מודע חבל על הדלק והמאמץ של המנוע.

תודה לעונים.

פורסם

קודם כל, כלל ברזל, ביונדאי שמן גיר רק מקורי של היצרן.

דבר שני, אני חושב שכדאי שתתייעץ עם מכון גירים. אולי ה"מעברים" של השמן בתוך הגיר סתומים מעט?

אולי הפילטר שמן סתום למחצה וזה משפיע גם על הלחץ שמן?

 

תלמד בהרחבה (אפילו תעשה חיפוש בגוגל) איך פועלת תיבה אוטומטית ותבין לבד עוד אפשרויות ראשוניות.

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

×
×
  • תוכן חדש...