Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4396 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מחפש משהו שמתעתד להביא רכב מארה"ב לישראל למטרת שותפות בהובלה.

או לחילופין הצעות לחברת שילוח ימית במחירים סבירים מארה"ב לארץ.

תודה

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכולם,

אני ממש נואש :-(, קניתי מספר חלקים בארה"ב ואני מחפש מישהו שמביא מכולה על מנת להשתתף איתו בעלויות, ולהביא את החלקים במחיר נורמלי.

כל עזרה תתקבל בברכה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

תדבר עם אריק מסוכנות DYNAMIC LA

הוא הבעלים של חברה לשילוח מארה"ב ושלח כבר עשרות רבות של כלי רכב אספנות מארה"ב לארץ.

 

מעבר לכך, הוא משלח קונטיינרים שלמים של ישראלים חוזרים ואולי ימצא לך איזה משהו לשיתוף על הדרך.

 

מדובר בבן אדם זהב מהיכרות אישית ( דובר עברית כמובן )

 

שווה לבדוק.

http://www.dynamicla.com/

ששי כהן

 

wheel

פורסם
תדבר עם אריק מסוכנות DYNAMIC LA

הוא הבעלים של חברה לשילוח מארה"ב ושלח כבר עשרות רבות של כלי רכב אספנות מארה"ב לארץ.

 

מעבר לכך, הוא משלח קונטיינרים שלמים של ישראלים חוזרים ואולי ימצא לך איזה משהו לשיתוף על הדרך.

 

מדובר בבן אדם זהב מהיכרות אישית ( דובר עברית כמובן )

 

שווה לבדוק.

http://www.dynamicla.com/

 

לי דווקא היה מקרה בעייתי איתם ,

עצרו לי מכולה בטענה של בדיקת מכס אמריקאי לפני ייצוא ! ודפקו לי חיובים שלא מהעולם הזה ....

העניין בבירור !!!

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

פורסם
לי דווקא היה מקרה בעייתי איתם ,

עצרו לי מכולה בטענה של בדיקת מכס אמריקאי לפני ייצוא ! ודפקו לי חיובים שלא מהעולם הזה ....

העניין בבירור !!!

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

חבר יקר,

העינין עדיין בבירור כתבת, ודבר ראשון התלוננת? למה לא חיכית לסיום הבירור? למה קודם כל להשמיץ וללכלך?

"עצרו לי" מי עצר לך???? דינמיק אל איי (חברת השילוח)? או המכס? ולמי שלמת עבור הבדיקה?? לדיינמיק אל איי? או למכס?

אז איפה בדיוק דינמיק אשמה? (בזה שיצגה אותך נאמנה מול הרשויות ללא תשלום נוסף?)

 

כל בדיקות המכס ועלויות הנמל שקשורות בה הינם באחריותו הישירה של הלקוח / השולח, היינו בעל המיטען.

אני בטוח שאם תבדוק את הצעת המחיר וניירת המישלוח שקיבלת, תוכל למצוא את המישפט הזה כתוב בלפחות בשלושה מקומות שונים, ובאותיות גדולות.

 

לקוח משלם עלויות אלו על סמך חשבוניות המונפקות ישירות ע"י הרשויות.

 

 

אם תזדהה אוכל להכנס לתיק המישלוח ולעדכן את הפורום במידע המדוייק.

 

חבל מאוד שלפני בדיקה יסודית החלטת קודם כל להוציא דיבה על חברה אשר לה מעל 19 שנות ותק בשילוח מיטענים לארץ,

מאות כלי רכב ואלפי לקוחות מרוצים, (אני בטוח שגם אתה הופנת עליינו בהמלצת חבר)

 

אשמח לענות לכל שאלה שתעלה בנושא על ידיך או על ידי כל חבר אחר בפורום

 

תודה ושנה טובה לכולם

אריק חצרוני

מנכ"ל דינמיק אל איי

פורסם

אריק שלום, לפי מיטב הבנתי, הרכב עוכב לבדיקה מכיוון שיש מטען נוסף במכולה למעט הרכב המדובר.

במידה והמכולה עוקבה לבדיקה מקיפה ולא בגלל הרכב המדובר, לא הגון לפנות לבעל הרכב ולדרוש תשלום נוסף על עיכוב המכולה, יש לפנות למי שחולק איתו את המכולה, שלחתי יותר מ50 רכבים מארה"ב, במידה ומדובר במכולות שמכילות רכבים בלבד, תהליך הבדיקה הינו קצר וקולע. בדיקה אם הרכב גנוב נעשית על ידי רשות הנמלים המקומית במהירות די מפתיעה.

 

אני לא בא חלילה להתערב סתם, אך לאמר ללקוח - זה מה רשום בחוזה במקום לנסות ולהבין את התסכול שלו - זה שירות לקוי.

haters will hate

פורסם
-----------------------------------------------------------------------------------------------

חבר יקר,

העינין עדיין בבירור כתבת, ודבר ראשון התלוננת? למה לא חיכית לסיום הבירור? למה קודם כל להשמיץ וללכלך?

"עצרו לי" מי עצר לך???? דינמיק אל איי (חברת השילוח)? או המכס? ולמי שלמת עבור הבדיקה?? לדיינמיק אל איי? או למכס?

אז איפה בדיוק דינמיק אשמה? (בזה שיצגה אותך נאמנה מול הרשויות ללא תשלום נוסף?)

 

כל בדיקות המכס ועלויות הנמל שקשורות בה הינם באחריותו הישירה של הלקוח / השולח, היינו בעל המיטען.

אני בטוח שאם תבדוק את הצעת המחיר וניירת המישלוח שקיבלת, תוכל למצוא את המישפט הזה כתוב בלפחות בשלושה מקומות שונים, ובאותיות גדולות.

 

לקוח משלם עלויות אלו על סמך חשבוניות המונפקות ישירות ע"י הרשויות.

 

 

אם תזדהה אוכל להכנס לתיק המישלוח ולעדכן את הפורום במידע המדוייק.

 

חבל מאוד שלפני בדיקה יסודית החלטת קודם כל להוציא דיבה על חברה אשר לה מעל 19 שנות ותק בשילוח מיטענים לארץ,

מאות כלי רכב ואלפי לקוחות מרוצים, (אני בטוח שגם אתה הופנת עליינו בהמלצת חבר)

 

אשמח לענות לכל שאלה שתעלה בנושא על ידיך או על ידי כל חבר אחר בפורום

 

תודה ושנה טובה לכולם

אריק חצרוני

מנכ"ל דינמיק אל איי

כנראה שיש לך בעיה בהבנת הנקרא!

קודם כל אני לא לקוח ישיר שלך וביצעתי את המשלוח ע"י חברה ששכרה את שרותך,

פשוט מאוד העלתי את הנושא והדגשתי שהעניין בברור! ורשמתי רק עובדות נכונות ,

ומהסיבה שכתבתי עובדות נכונות ושהעניין בברור אין כל הצדקה לטענתך כי יש פה עניין של הוצאת דיבה ,

אני לא מתכוון להתווכח איתך על גבי הפורום!!!

כרגע המצב הוא שהרכב עוקב יותר משבועיים בנמל בארצות הברית בטענה שלכם ,כן של דינאמיק !!! כי המכולה עוקבה בשל בדיקת המכס האמריקאי והדרישה לתשלום היא מדינמיק!!! ולא מהמכס ויש שם חיובים ותוספות מצחיקים שאני כרגע לא יפרט,

העניין יבדק לעומק וכל שקל שאני אדרש לשלם אני אבדוק טוב טוב למה אני צריך לשלם אם בכלל !

ואני אדרוש הוכחות ומסמכים ,ואם צריך אני גם יטוס

ללוס אנג'לס,

בינתיים הדרישה שלכם לתשלום נגבתה מהחברה ששכרתי כך שהסכמתם לשחרר את הרכב לדרכו לישראל !!!

והמצאתם לי ניירת שהייתה בדיקה אבל לא קיבלתי שום ניירת מהמכס האמריקאי עם מספר מכולה!

ושהעניין יסתיים אני מבטיח להעלות את התוצאות על גבי הפורום לטובה או לרעה .

בשביל זה קיים הפורום ,

אני רוצה לציין שזו לא פעם ראשונה שאני מייבא רכב מארצות הברית ,

אם יש לך שאלות על המקרה אתה מוזמן ליצור איתי קשר בהודעה פרטית

ושיהיה לך חג שמח :-D

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

פורסם
אריק שלום, לפי מיטב הבנתי, הרכב עוכב לבדיקה מכיוון שיש מטען נוסף במכולה למעט הרכב המדובר.

במידה והמכולה עוקבה לבדיקה מקיפה ולא בגלל הרכב המדובר, לא הגון לפנות לבעל הרכב ולדרוש תשלום נוסף על עיכוב המכולה, יש לפנות למי שחולק איתו את המכולה, שלחתי יותר מ50 רכבים מארה"ב, במידה ומדובר במכולות שמכילות רכבים בלבד, תהליך הבדיקה הינו קצר וקולע. בדיקה אם הרכב גנוב נעשית על ידי רשות הנמלים המקומית במהירות די מפתיעה.

 

אני לא בא חלילה להתערב סתם, אך לאמר ללקוח - זה מה רשום בחוזה במקום לנסות ולהבין את התסכול שלו - זה שירות לקוי.

 

 

100% true

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

:mm_yeah:

כנראה שיש לך בעיה בהבנת הנקרא!

קודם כל אני לא לקוח ישיר שלך וביצעתי את המשלוח ע"י חברה ששכרה את שרותך,

פשוט מאוד העלתי את הנושא והדגשתי שהעניין בברור! ורשמתי רק עובדות נכונות ,

ומהסיבה שכתבתי עובדות נכונות ושהעניין בברור אין כל הצדקה לטענתך כי יש פה עניין של הוצאת דיבה ,

אני לא מתכוון להתווכח איתך על גבי הפורום!!!

כרגע המצב הוא שהרכב עוקב יותר משבועיים בנמל בארצות הברית בטענה שלכם ,כן של דינאמיק !!! כי המכולה עוקבה בשל בדיקת המכס האמריקאי והדרישה לתשלום היא מדינמיק!!! ולא מהמכס ויש שם חיובים ותוספות מצחיקים שאני כרגע לא יפרט,

העניין יבדק לעומק וכל שקל שאני אדרש לשלם אני אבדוק טוב טוב למה אני צריך לשלם אם בכלל !

ואני אדרוש הוכחות ומסמכים ,ואם צריך אני גם יטוס

ללוס אנג'לס,

בינתיים הדרישה שלכם לתשלום נגבתה מהחברה ששכרתי כך שהסכמתם לשחרר את הרכב לדרכו לישראל !!!

והמצאתם לי ניירת שהייתה בדיקה אבל לא קיבלתי שום ניירת מהמכס האמריקאי עם מספר מכולה!

ושהעניין יסתיים אני מבטיח להעלות את התוצאות על גבי הפורום לטובה או לרעה .

בשביל זה קיים הפורום ,

אני רוצה לציין שזו לא פעם ראשונה שאני מייבא רכב מארצות הברית ,

אם יש לך שאלות על המקרה אתה מוזמן ליצור איתי קשר בהודעה פרטית

ושיהיה לך חג שמח :-D

 

:mm_yeah:

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
לי דווקא היה מקרה בעייתי איתם ,

עצרו לי מכולה בטענה של בדיקת מכס אמריקאי לפני ייצוא ! ודפקו לי חיובים שלא מהעולם הזה ....

העניין בבירור !!!

 

יש לי סיפור דומה, גם אני הבאתי רכב דרכם ויצאתי מאוד מאוכזב.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
יש לי סיפור דומה, גם אני הבאתי רכב דרכם ויצאתי מאוד מאוכזב.

 

אני מקווה שזה רק מקרי ולא מגמתי אצלהם,

כי אם זה יתברר כמגמתי ודומה לסיפור של ג׳קי ליין אני הולך לתבוע אותם ככה שהם לא ידעו מאיפה זה בא להם

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

פורסם

שלום לכולם,

השרשור קצת הוסט מהנושא, אולי בכל אופן יש משהו שמייבא רכב מארה"ב בזמן הקרוב ורוצה ליצור איתי קשר בפרטי?????

×
×
  • תוכן חדש...