Jump to content

DYNAMIC L.A

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי DYNAMIC L.A

  1. ----------------------------------------------------------------------------------------------- חבר יקר, העינין עדיין בבירור כתבת, ודבר ראשון התלוננת? למה לא חיכית לסיום הבירור? למה קודם כל להשמיץ וללכלך? "עצרו לי" מי עצר לך???? דינמיק אל איי (חברת השילוח)? או המכס? ולמי שלמת עבור הבדיקה?? לדיינמיק אל איי? או למכס? אז איפה בדיוק דינמיק אשמה? (בזה שיצגה אותך נאמנה מול הרשויות ללא תשלום נוסף?) כל בדיקות המכס ועלויות הנמל שקשורות בה הינם באחריותו הישירה של הלקוח / השולח, היינו בעל המיטען. אני בטוח שאם תבדוק את הצעת המחיר וניירת המישלוח שקיבלת, תוכל למצוא את המישפט הזה כתוב בלפחות בשלושה מקומות שונים, ובאותיות גדולות. לקוח משלם עלויות אלו על סמך חשבוניות המונפקות ישירות ע"י הרשויות. אם תזדהה אוכל להכנס לתיק המישלוח ולעדכן את הפורום במידע המדוייק. חבל מאוד שלפני בדיקה יסודית החלטת קודם כל להוציא דיבה על חברה אשר לה מעל 19 שנות ותק בשילוח מיטענים לארץ, מאות כלי רכב ואלפי לקוחות מרוצים, (אני בטוח שגם אתה הופנת עליינו בהמלצת חבר) אשמח לענות לכל שאלה שתעלה בנושא על ידיך או על ידי כל חבר אחר בפורום תודה ושנה טובה לכולם אריק חצרוני מנכ"ל דינמיק אל איי
×
×
  • תוכן חדש...