Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת על בעלי מקצוע בענף הרכב - שרשור כללי


שימו לב! השרשור הזה בן 2187 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המלצה ראשונה שלי בשרשור -

 

גרר אילן, 0505281647.

איזור יוקנעם-קריות.

 

הייתי צריך לגרור את הרכב מהפחח לרפד, צלצלתי אליו והשוותי מחירים וראיתי שהמחיר שלו זהה לשל אחרים.

הזמנתיו בגלל המלצות שקראתי בפורום אספנות, הבחור הגיע בלי לאחר יותר מדי. העלה את הרכב לאט לאט בלי לפגוע בכלום,

חיפש וחיפש נק' עגינה שלא יגרמו נזק לרכב (ולצבע החדש), איבטח את הרכב ב-2 מקומות. ונסע מאוד בזהירות ליעד.

כבעלים של רכב אספנות, הבחור היה מתחשב, וגרם לי תחושת בטחון מלאה בנוגע לגרירה (הלא פשוטה בכלל).

משכנתא זה קל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בן דור חשמל ושירותים מתקדמים לרכב בע"מ 09-7402333 היובלים 24 חשמל רכב .

הוד השרון

 

חשמלאי רכב ודיאגנוזיסט מעולה , איתר תקלה מורכבת שמוסך מורשה PSA מהמומלצים פה נרתע מלהתעסק בתואנות של אוטו מיושן מידי (אמצע שנות ה 90) , ידע והבנה מעמיקים שחסרים כל כך אצל מאבחנים שהתרגלו לקריאת קודי תקלות בלבד בסורקים ממוחשבים ונותרים אובדי עיצות ברגע שחורגים ממגבלות הכלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המלצתי היא ליוסי מצברים בנתניה.

קודם כל ,בחנות שלו יש את כל סוגי המצברים, המחירים מאוד הוגנים ביחס לשוק, אפשר להשיג שם מצבר ב450 כאשר באוטודיפו רוצים 1000 שקל!!

אני יצאתי מאוד מרוצה מהמחיר ומהשירות.(אני בכוונה לא אומר מחיר)

הוא נמצא בערך 200מ' מבית הספר אורט.

אגב- ניתן לקנות גם מצבר משומש אצלו.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

 

רציתי קודם כל להודות לבני ל. על הטיפול המסור,

 

כאמור הגעתי לבני עם ג'סטי על גרר, וחגורת טיימינג קרועה, לשמחתי הרבה הסתבר שהמנוע לא נפגע, ובני ששמח לעזור עשה לאבא שלי טוב על הלב סידר הכל, ואפילו החליף עוד כמה דברים קטנים על הדרך.

 

אני באמת רוצה להדגיש את העניין של בעל מקצוע, שיכל היה בכיף לעשות עלי עוד אלפיה ומעלה, ובחר להיות ישר ואמין (ואני לא היחידי) ואנשים כאלו קשה למצוא בימים כאלו ובישראל בכלל.

 

אז בפה מלא, תודה רבה לך בני ל. על הטיפול - וכיף לי לדעת שעכשיו יש מי שאוכל לסמוך עליו עם הרכבים של המשפחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

טוב, אז אני חייב לספר לכם משהו.

זה התחיל לפני כ 6 חודשים שהבנתי שהפורד פיאסטה 83

שלי, איך אומרים? זה כבר לא זה.

האוטו צרך כמויות של דלק, האגזוז השמיע כל מיני רעשים

מוזרים, האוטו בקושי סחב ובנוסף לזה גם להתניע אותו

בבוקר,זו נהייתה משימה לאמיצים בלבד :-) .

התחלתי לחשוב מה עושים?

כולם אמרו לי יאללה תעיף כבר את האוטו הזה.

אבל אני החלטתי לתת עוד צ'אנס.

בהתייעצות עם מביני עניין הוחלט שאם ניתן לעשות

משהו אז כדאי להתחיל בשיפוץ הקארבורטור.

את השם "צביקה קארבורטורים" מנתניה כבר הכרתי וזה

בגלל שזפזפתי הרבה פעמים עוד לפני-כן בפורומים כאן.

אני גר בגליל וזה טיפונת רחוק, אבל מה לא עושים בשביל

הפיאסטה האהובה שלי?

התקשרתי לצביקה וקבענו שביום חמישי על הבוקר אני אצלו.

וכך אמנם היה: בסביבות 9 בבוקר הגעתי אליו לנתניה.

צביקה הוא אחד שלא מבזבז זמן הוא חיש מהר הסתער על

המשימה ואותי הוא שלח לסיבוב היכרות עם נתניה.

זה לקח כמה שעות טובות, ואז צביקה צילצל אלי שאפשר

לחזור.

הוא כבר ידע מה שאני עוד לא ידעתי וזה שהרכב שאני מקבל

ממנו ב2 בצהריים הוא רכב שונה לגמרי מזה שהשארתי אצלו

בשעה 9 בבוקר.

אז זהו... אמרתי לצביקה שלום והתחלתי לנסוע בחזרה צפונה.

דבר ראשון שהבחנתי בו זה שהפיאסטה שלי כבר לא מקרטעת.

הרעשים מהאגזוז פסקו ואילו האוטו ממש חזר להיות

אותה חיית כביש שטורפת את הדרך במלוא העוצמה (יחסית

כמובן לפורד פיאסטה 83 מנוע 1100)

wow איך שאני התגעגתי לזה.

הדבר השני שהבחנתי בו זה שהרכב צורך הרבה אבל הרבה

פחות דלק ממה שהיה קודם (לפחות 50 אחוז שיפור).

הייתי מאוד מאוד מרוצה מהרכב המחודש שקיבלתי מצביקה.

כמובן שגם להתניע בבוקר כבר אתם יכולים לנחש לבד....

בשורה התחתונה אז שתדעו שמאז שהייתי לפני 6 חודשים

אצל צביקה, המשכתי לשמור איתו על קשר והוא עזר לי

גם בלא מעט ענינים טכניים נוספים (מלבד הקארבורטור)

שקשורים לרכב. צביקה הוא לא רק אחלה מכונאי אלא

גם אחלה בנאדם.

בקיצור, שתדעו כולם שאם אכפת לכם מהרכב שלכם

ואם אתם רוצים לחסוך בדלק ועוד הרבה דברים נוספים

אז כדאי לכם להגיע לצביקה קארבורטורים בנתניה.

צביקה הוא חבר בפורומים כאן והטלפון שלו 0544861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

שלום חברים!!

בהמשך לתכתובות שלי על הההתנהגות המוזרה של הגיר ב 307 שרכשתי נכנסתי למוסך מלכה באזור התעשייה רחובות

הופניתי תוך מספר דקות לבדיקת המחשב שהעלתה שהתוכנה ישנה ואכן קיימת בעייה בגיר שנובעת מהעדר סינכרון בין תוכנת המחשב לתוכנת הגיר.

הבחור שטיפל ברכב נקרא אורי לביא אחד מה"תותחים " שראיתי מעודי.

תוך כ 20 דקות בוצע שדרוג התוכנות והתקלות נפתרו

מבקש להמליץ בחום על אורי על השירות הנפלא במוסך והיחס החם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב לשמוע שאתה שבע רצון מהטיפול והיחס במוסך מלכה.

את האבא מלכה מייסד המוסך אני מכיר שנים רבות.

ההמלצה שלך מנוגדת לכמה הודעות, שהועלו בפורום על המוסך.

שלא לדבר על המחירים.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני ימים הרכב שלי גסס, וקירטע כאילו הוא עומד למות.(ובנוסף היו נזילות קשות מכיוון המנוע)

אנשים שראו את הרכב קראו לו נאחס ובמשפחה רצו שנמכור אותו כבר.

בהתחלה היינו אופטימים ושמנו תוסף שפותח סתימות במערכת הדלק. קצת עזר אבל עדיין הרכב

רעד, לא סחב ולא עבד עגול.

ראינו שאין מה לעשות והרמנו טלפון לבני .ל.

לפני שהגעתי לבני הייתי בטוח שהמנוע בסוף חייו, ואין מה לעשות כל כך

בני איתר את מקור הבעיה ועל הדרך אמרנו לו שיעשה טיימינג

אז לסיכום, בני ייצב כיוון את המנוע שיעבוד עגול, החליף את הפלאגים (אם אני לא טועה:oops:) אטם מכסה שסתומים, מחזירי השמן שנזלו ואת הטיימינג.

המחיר יצא נמוך ממה שציפיתי והרכב סוחב כמו פעם:-)

 

דרך אגב, בני קבעתי תור עוד שעה אצל הספר:wink:

תמיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

בעקבות גמגומים וזיופים שהחלו לאחרונה במנוע הסובארו ליאונה שלי (1600 DL) שהתחילה השבוע לגמוא קילומטרים לא מעטים בכל יום, החלטתי בשבוע שעבר להגיע אל צביקה בעקבות ההמלצות החמות במיוחד עליו וגם בגלל ההתרשמות האישית שלי מההודעות שלו בפורום.

 

ביקרתי את צביקה ביום חמישי שעבר, הגעתי אליו ישירות מהליפט במוסך שם עבר הרכב טיפול 10,000.

צביקה עשה סיבוב סביב הרכב, הקשיב למנוע, בחן בקפידה את כל אזור המנוע ואיבחן במהירות מדהימה שהמפלג פורק בעבר מהרכב, שחוטי ההצתה ברכב הם המקוריים ושהקרבורטור לא נפתח מאז שיצא ממפעל היצרן (כמעט 16 שנה, ממש לא להאמין).

האבחנה העיקרית היתה שדרוש פירוק וניקוי של הקרבורטור.

 

הלכתי לעיסוקיי {גם ככה צביקה לא אוהב ש"עומדים לו על הראש", ובצדק) והשארתי את הרכב בידיו האמונות של צביקה.

לאחר 3-4 שעות צביקה התקשר אלי להודיע שהרכב מוכן.

 

לאחר טיפולו המסור של צביקה בקרבורטור ובכיוון ההצתה, חל שיפור ניכר ברכב. המנוע עובד עגול ויציב, בהתנעה בבוקר המנוע לא עובד בסל"ד גבוה כמו לפני הטיפול, תגובת התאוצה השתפרה - כאילו הרכב הפך יותר קליל וחזק. תאמינו לי, אני מברך את צביקה בכל בוקר

 

הבטחתי לצביקה שאעדכן אותו לגבי צריכת הדלק של הרכב לאחר שאעבור כמה מאות ק"מ מהטיפול. בדיקה לא מדוייקת שערכתי לפני הטיפול העלתה שבנסיעה שרובה בינעירונית, צריכת הדלק הייתה כ13.5 ק"מ לליטר.

 

לאחר הטיפול מילאתי מיכל מלא ועברתי עד היום 456 או 465 ק"מ (לא זוכר בדיוק כמה) שהיו 99% בנסיעה בינעירונית (נתניה יקנעם וחזרה)

היום מילאתי שוב דלק (עד שנשפך כמו פעם שעברה) והופתעתי לטובה.

אני לא סגור על אם עברתי 456 ק"מ או 465 ק"מ בין התדלוקים אבל בכל מקרה התוצאה יפה (ההפרש זניח)

456 ק"מ / 30 ליטר = 15.2 ק"מ לליטר (99.9% בינעירוני)

465 ק"מ / 30 ליטר = 15.5 ק"מ לליטר (99.9% בינעירוני)

 

בגלל מזג האויר הגרוע בתחילת השבוע שאילץ נסיעה איטית יותר ולא הכי זורמת, אני מאמין שצריכת הדלק הזו עוד יכולה להשתפר.

 

לטעמי, יש בעלי מקצוע שפשוט עושים את העבודה שלהם ויש בעלי מקצוע שהם אומנים ועושים את העבודה שלהם מתוך אהבה אמיתית לעבודתם. אני יכול להעיד שצביקה הוא לא רק בעל מקצוע, הוא בהחלט אומן ומגיע לו כל הקרדיט על כך. הוא בוחן את הרכב והמנוע בכללותם, מקפיד על הדברים הכי קטנים, ניגש לעבודתו במרץ רב ודואג להתקשר למחרת (וגם יותר מאוחר) ולוודא שהכל ממשיך להיות בסדר.

 

שרות כ"כ מקצועי,אישי ואכפתי, קשה מאוד למצוא. אני כמו כל אלה שהמליצו עליו לפני, ממליץ על צביקה בכל פה ובחום רב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

שלום חברים.

 

לפני שאמליץ (בחום) על המקום אספר קצת על המקרה שלי.

 

הרכב הוא מיצובישי גאלאנט ספורט, מנוע 2 ליטר עם 117,000 ק"מ.

 

ולבעיה: כשהייתי מניע את הרכב בזמן שהוא היה קר, הייתי חייב להמתין לפחות שתי דקות לפני תחילת הנסיעה, במידה ולא הייתי ממתין, הטורים היו נופלים והרכב היה מגמגם בעצירות עד לחימום המנוע.

 

כמו כן בהדלקת מזגן או סיבוב הגה הטורים היו יורדים במקום לעלות.

 

ובנוסף בהנעות קרות הרכב היה מניע לאחר 3-4 שניות של סטרטר (בשבילי זה הרבה זמן).

 

הרבה בעלי מקצוע ניסו ושיערו איפה הבעיה וזרקו כל מיני מחירים (אחד הגדיל ואמר בית מצערת, סיפור של כ-10K ש"ח)

 

תוך כדי שיטוט בפורום נתקלתי במקרה בחיים יוד (מהפורום אצלנו למי שלא מכיר). שלחתי לו הודעה פרטית ודקה אחרי כבר שוחחנו בנייד.

 

נסעתי לחיים (משה זר קרבורטורים מפ"ת), שם בהתחברות למחשב עברנו על כל הנתונים שהתקבלו.

 

בהתאם לבדיקות האלקטרוניות ונתוני המחשב, חיים התמקד במנוע הצעדים ובניקוי בית המצערת והמזרקים.

 

בית המצערת פורק והמזרקים נכנסו לניקוי אולטראסוניק, אני חייב לציין שחיים היה סבלני והסביר לי בכל שלב מה הוא עושה ומה תפקיד כל חלק, בית המצערת והמזרקים היו ממש מלוכלכים וספוגים "בכל טוב".

 

לאחר הניקוי והכיוון מחדש הורכב בית המצערת + המזרקים בחזרה.

 

חיים עשה נוספת עם המחשב לקריאת הנתונים שנית לאחר ההרכבה וזהו :-)

 

אני חייב לציין שעבודת המנוע נעשתה שקטה יותר, הנעת הרכב לא נמשכת יותר מחצי שנייה והכי חשוב לא צריך לחכות שהרכב יתחמם בבוקר :-)

 

הרכב מגיב הרבה יותר טוב, ממש כמו רכב חדש, חבל שמשכתי את הבעיה הזו חודשים עד שניגשתי אלייך לטיפול :-(

 

חיים תודה רבה על היחס הסבלני וההסבר הממצה, הלוואי וירבו אנשים כמוך בענף הזה. הרווחת את חוות דעתי ביושר.

 

אתה ומשה זר הרווחתם לקוח מרוצה שזה הכי חשוב.

 

תודה

 

אלי

MITSUBISHI GALANT SPORT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לחברי הפורום,

ברצוני להמליץ לטובה על מוסך בחולון בשם המוסך של תמיר "תמיר יהשוע" קבילתי שרות אדיב מאוד וסבלני. תמיר ענה על כל שאלותיי ונתן שרות מצויין.

 

אייל הרשקוביץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לחברי הפורום,

ברצוני להמליץ לטובה על מוסך בחולון בשם המוסך של תמיר "תמיר יהושוע" קבלתי שרות אדיב מאוד וסבלני. תמיר ענה על כל שאלותיי ונתן שרות מצויין.

 

אייל הרשקוביץ

שלום רב !

ואכן שמו הטוב של תמיר יהושוע הגיע עד אלי לנתניה, וקיבלתי חוות דעת חיובית מלקוחות משותפים שלו ושלי, ואני בשמחה ממליץ עליו.

כמדומני שהוא גם חבר בפורום זה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז גם אני הגעתי לבני ל. בעקבות ההמלצות פה בפורום ומתרשמות כללית כי מדובר בבן אדם קפדן, רציני (אבל לא מדי), בעל חוש הומור עדין.

מדובר על סקסו VTR שהייתה שיכת לחבר פורום בעבר ועברה ישור קו אצל בני לפני כ 3 שני בערך.

מאז היא אצלי, וכמו שזה נראה עכשיו תשאר לעוד מספר שנים. סה"כ המנוע עבר 180 אלף בדיוק עד השיפוץ.

• מה התסמינים?

אכילת שמן ורעש מהמנוע, כתוצאה מגומיות שסתומים גמורות ורינגים שחוקים.

רכב נכבה ומקרטע כתוצאה מחישן הצתה פגום.

רדיאטור נוזל כתוצאה מאיכות ירודה (נקנה לפני שנה כתחליפי זול)

לאחר שהגעתי לטיפול אצל בני עלו מספר הצעות,

• הצעות שעלו לבדיקה:

1. אוברול כללי

2. מנוע מיבוא

מכיוון שהמחיר היה מאוד קרוב אחד לשני, בחרתי באפשרות הראשונה מכיוון שכבר ידעתי שהמנוע שלי יחסית שמור ולא עבד קשה בחייו (אם כי הוא הוזנח*).

בני הציע לפתוח את המנוע ולראות את מצבו ומשם לזרום הלאה.

לאחר פתיחת המנוע והתרשמות כי הוא במצב טוב, החלטנו ללכת על אפשרות האוברול.

האוברול בוצע בחלקים איכותיים ומקוריים של CITROEN, בוצע טיפול גדול למנוע של החלפת רצועות, שיפוץ מקיף לראש מנוע. הותקן רדיאטור חדש ואיכותי, הוחלפו מספר חיישנים שהיו פגומים.

בית המנוע, המנוע כל המכלולים עברו ניקיון מקיף וכעט הכול נקי ועובד כמו שעון שוויצרי.

 

אני מאוד מרוצה מהתוצאה.

 

*הייתה תקופה שחשבתי להחליף למנוע של סקסו VTS ולכן הפסקתי לטפל במנוע שלי, פרט להוספת שמן טרי כל 1000 ק"מ.

בתקופה זו המנוע עבר משהו כמו 10 אלף ק"מ, לא החלפתי פלאגים 50 אלף ק"מ ולא השקעתי כסף בתיקון תקלות קיימות, כמו חיישנים מסוימים אשר זייפו ופגעו בעבודה רציפה ועגולה של המנוע.

החלטתי ללכת על השיפוץ לאחר שהבנתי כי לא אצליח במסגרת תקציב נתון לקבל את המנוע VTS והעבודה בסטנדרטים שאני רוצה ולכן ירדתי מהרעיון והחלטתי לשפץ את המנוע הנוכחי.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...