Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שעות של חוסר הצלחה, החלטתי לתת צ'אנס אחרון בהתיעצות איתכם.

ברשותי מקלט GPS פנימי קצת מיושן לדעתי של חברת COBRA, אני לא מצליח לאתר את הדגם

המדוייק וזה חלק מהבעיה שלי. למכשיר הקוברה מתחבר SD עם תוכנת הניווט ומשם למערכת

קנווד KVT-526DVD,

 

הבעיה התחילה שמכוון שרזולוצית ה-GPS לא ישבה "בול" על המסך והיה שטח מת בקצוות המסך, החלטתי

לנסות לשנות את הרזולוציה בתפריט אפשרויות של המקלט. חשוב לציין שאין לזה קשר לתפריט של הקנווד.

לאחר ניסיון לשנות את הרזולוציה המסך פשוט הפך לשחור, ללא דרך חזרה, תוך שיש ריצודים

מידי פעם במסך, הבנתי שזו לא הרזולוציה הנכונה למכשיר שלי, השאלה הגדולה היא איך

להחזיר את הרזולוציה הקודמת בלי אפשרות לראות דבר בתפריט המקלט..

 

ניסיתי לכבות ולהדליק את המקלט עשרות פעמים, אין כפתור ריסט כלשהוא לצערי, ניסיתי

גם לרסט את הקנווד אך ללא הצלחה. ניסיתי לחבר USB לכניסת ה-HOST במקלט ומשם ללפטופ

אך אין תגובה כלל.

 

אם יש למישהו רעיון איך לפתור את הסאגה המעצבנת הזו אשמח לשמוע כי אני כבר עייף ומיואש.

 

תודה מראש!!

פורסם

באיזה רכב מדובר? אפשר לנסות משהו קפוץ אלי אם אתה מהאזור אני יעזור בכיף

נערכה לי החתימה כי זילזלתי בכללי הפורום.

×
×
  • תוכן חדש...