Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6963 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

ברשותנו מכונית מסוג פונטיאק סאנבירד, מנוע 2000 סמ"ק שנת 94. המכונית עברה כ 76000 ק"מ.

לאחרונה, נתקלתי בשתי בעיות שאינני יודע את רמת חומרתן:

 

- לעיתים, בעת העברת הילוך מ P ל D או ל R, ובין D ל R, ישנם רעשי "קליק" חזקים מהרגיל.

 

- יש רעש "טרטור" במכונית (טררררר) כאשר היא במצב עמידה אשר ניתן לפותרו ע"י חיזוק הפנאל האמצעי במכונית בעזרת היד, כלומר הצמדתו כלפי החלק הקדמי של הרכב.

 

תודה רבה לעוזרים.

פורסם

בקשר לבעיית ההילוכים - דרך האינטרנט אין אפשרות לחוות דיעה.

 

בקשר לבעיה השניה - בשפה המקצועית זה "קרקושים".

 

פרק את הפאנל וחזק אותו, אולי השתחרר בורג או שנשברה אחת התושבות.

 

עם הרעד בא ממקום ספיציפי - נסה להדביק אותו עם סיליקון (יחזק אותו אבל עדיין ישמור על גמישות).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

תודה לך על התשובה.

 

בקשר לבעייה הראשונה, האם אין לזה גורם יחיד המשותף לכל המכוניות בעלות גיר אוטומטי?

 

בנוסף, לבעלי פונטיאק סאנבירד, האם יש אפשרות להתקין במכונית רדיו דיסק? כלומר, בנוסף לרדיו טייפ הבנוי בפאנל, או רק במקומו?

 

תודה מראש.

פורסם
תודה לך על התשובה.

 

בקשר לבעייה הראשונה, האם אין לזה גורם יחיד המשותף לכל המכוניות בעלות גיר אוטומטי?

 

בנוסף, לבעלי פונטיאק סאנבירד, האם יש אפשרות להתקין במכונית רדיו דיסק? כלומר, בנוסף לרדיו טייפ הבנוי בפאנל, או רק במקומו?

 

תודה מראש.

נקישות בת"ה אוטו' - אפשרויות:

(1)תושבות פגומות.

(2)סרטי בילום בגיר תקולים.

(3)חופש בבורר ההילוכים.

אבחון מדוייק רק במוסך.

 

בקשר לרדיודיסק, הפנה את שאלתך לפורום אודיו.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
נקישות בת"ה אוטו' - אפשרויות:

(1)תושבות פגומות.

(2)סרטי בילום בגיר תקולים.

(3)חופש בבורר ההילוכים.

אבחון מדוייק רק במוסך.

 

בקשר לרדיודיסק, הפנה את שאלתך לפורום אודיו.

 

עמית

האם יש לך מושג בנוגע לעלות התיקונים לגבי כל אחד הדברים שציינת? (תיקון פשוט וזול, או לחילופין טיפול מורכב ויקר?)

 

תודה על עזרתכם.

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

זה גיר שעומד ללכת לך האם אתה עובר את ה 80 בפונטיאק יש לך רעידות רעשים או האוטו נכבה לך כשאתה עוצר ברמזור ומעביר ל נוטרל ל די N ---- D

אם כן זה הגיר וגם תושבת גיר אל תחליף עד שתעשה בדיקת מחשב מלאה במקום טוב

פורסם

לפונטיאק סאנבירד יש גיר אוטומטי מסוג TH125,שהינו מכני לחלוטין והופיע בדגמים רבים מתוצרת GM-אופל אסקונה וקדט,פונטיאק טמפסט,אולדסמוביל אומגה ואפילו דייהו רייסר.

זהו גיר אוטומטי פשוט,מכני ואמין,שנקודת התורפה היחידה שלו היא שרשרת ההעברת הכוח שנוטה לשבוק,וגם זה לאחר נסועה מכובדת.

גש למכון שמתמחה בתיבות הילוכים אוטומטיות לצורך איבחון.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...