Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אורלי וגיא - תאונת המעלית ברמת החייל


roeibf
שימו לב! השרשור הזה בן 4069 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם יש אנשים שמקבלים חצי מיליון ומעלה, למה שמהנדס לא יקבל 1/5 מזה? וזה מה שאמר מנהל מחלקת שקר כלשהו שאחראי על מהנדסים במת"י.quote]

 

איך הגעת לסכומים האלה?

טכנאי מעליות מרוויח בממוצע בין שבעת אלפים אלף ש"ח לתשעה אלפי ש"ח. ברוטו!

והקישור לנתונים:

http://www.maskorot.co.il/tags/?tag=%D7%98%D7%9B%D7%A0%D7%90%D7%99+%D7%9E%D7%A2%D7%9C%D7%99%D7%95%D7%AA

אתר "משכורות" נראה לי הזוי לגמרי. לפחות מדור ה"רווחיים" מראה לי הנפצה מוחלטת. חוקר מצ"ח - 175,000 ש"ח ?

כיון שהכל אנונימי נראה כי רוב המספרים חסרי קשר למציאות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מזדרז להאמין לאורלי או לבעלה.

בכ״א, מנגנון הבטיחות הזה אמור לפעול לא משנה מה. זה מנגנון מכני, אין בו מנוע או משהו. מעלית נופלת - זרועות משתחררות. זהו. צריך לשאול, בין היתר, מה קרה למנגנון הזה.

 

מסכים שיש להאמין בערבון מוגבל.

 

יחד עם זה אתה מבלבל בין בלם דיסק המורכב על ציר המנוע למניעת זחילה של המעלית במצב בו המשקל הנגדי לא מאזן את משקל המעלית והעצירה העצמית של הגיר המניע לא מספקת, ובין בלם חרום הנכנס לפעולה במהירות נסיעה מופרזת - התקן תפיסה על כבל, מנגנון סנדלים למסילות והתקן צנטרפוגלי על תוף הכבלים ומופעל בירידה במהירות חריגה.

 

יש למישהו לינק לתוכנית?

 

יוסי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן. אני רואה את אורלי וגיא, ומתברר שיש מלא מעליות מסכנות חיים בארץ, בגלל בצע כסף של חברות.

.

התחקירים בטלביזיה מיועדים ליצר רייטינג. האמת שם היא בעדיפות משנית. במעט הפעמים שהתחקיר היה בנושא שאני מכיר, הוא היה גיבוב של שטויות ושקרים (מדובר באילנה דיין).

 

הנה קישור לתכנית:

http://ong.nana10.co.il/Article/?ArticleID=964450

יש בה הרבה דרמה ומעט "בשר".

משמיצים את כל בודקי המעליות שכביכול מחפפים, וזאת ללא כל הוכחות.

מאשימים בודקים שעושים 30 בדיקות ביום, ובקצב הזה מרויחים למעלה מ 100 אלף ש"ח בחודש. ההאשמות נזרקות לאויר, והשאלה היא האם במציאות יש בודק כזה? הניחוש שלי שאין .

 

ואם בודק המעלית פישל, האם זו בעיה מערכתית או תקלה (חמורה מאוד) של אדם אחד?

ואם הבודק היה בסדר והתריע, אבל האחראי על תחזוקת הבנין לא הגיב כנדרש, האם זו בעיה מערכתית?

 

התכנית הזו מגעילה ומשמיצה ללא שום ביסוס את כל הבודקים, הטכנאים וחברות האחזקה, וזאת ללא שום בדל של הוכחה.

הפסקתי באמצע התכנית המקוממת הזו.

 

יהודה

 

יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יהודה, מדי יום נתקעו עליות (מתוך כ-85000 מעליות הקיימות בארץ) והרבה מעליות גורמות ללא מעט מקרי "כמעט ונפגע" (כן, קראתי לזה כמו בצבא).

 

הנה מקרה מלפני כמה דקות: אישה שברה את רגלה ובעלה והבת שלה נפצעו קל כתוצאה ממעלית שנפלה מהקומה השניה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4356743,00.html

 

אם היו מפרסמים את כל מקרי ה"כמעט ונפגע", לא היינו עולים על מעליות.

 

בוא ותראה לי ראש ועד בית, שנמצא בבית בזמן הגעת הטכנאי, ויכול להיות איתו לאורך כל הבדיקה.

חוץ מזה שהוא ברוב המקרים לא בבית, הוא גם לא יודע מה צריך לבדוק, והטכנאי יכול לערבב אותו מכאן ועד לפלנד.

 

חומר למחשבה.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין קשר בין מצב תחזוקת המעליות בארץ ובין ההכפשה המלוכלכת של אורלי וגיא שנוקטת בכל אמצעי לא הגון כדי להביא רייטינג .

 

אם אורלי וגיא היו עיתונאים אמיתים, הם היו חוקרים מה באמת קרה, מי האחראי, ואיך ניתן לשפר את המצב. במקום זה הם השקיעו מינימום מזמנם באסופה של שקרים \ הכפשות \ הגזמות והוציאו סלט שאין בו אפילו חלקיק של תובנה על מצב המעליות.

 

האם באמת כל בודקי \ מתחזקי המעליות הם פושעים כפי שמשתמע מכתבת הגועל נפש הזו?

 

האם כל הנהגים עברינים מכיון שיש נהגים שנוסעים עם צמיגים שחוקים?

האם כל הבנאים עברינים מכיון שיש כאלה שבונים כך שאריחי ציפוי חיצוני נופלים?

האם אתה ואני מושלמים?

 

נסה להכניס בטקסט של התשדיר הזה את המילה "יהודי" במקום בודק מעלית או מתחזק מעלית. מה יצא? דמגוגיה ברמה הכי נמוכה ומלוכלכת.

 

מנהל מע"צ התאבד לאחר "תחקיר" של אילנה דיין. לאחר מעשה התברר שהוא דווקא לא אשם באסון. עד מתי ניתן לכאילו עיתונאים האלה לצוד מכשפות ?

 

יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכלל, מדובר בזוג מתלהם ופופוליסטי שמייצר כתבות (אעלק)תחקיר עם תוכן עלוב ורדוד שהדבר האחרון שלרגליו, הוא האמת.

 

אם המצב היה באמת כפי שהם מתארים, היינו שומעים על עשרות הרוגים בשנה ממעליות, הלכה למעשה, זכות הקיום היחידה של התוכנית היא בגלל שמוות בתאונת מעלית הוא נדיר ביותר.

 

במתחם שלנו יש מעלית ואני בוועד, פעם בחצי שנה כאשר אני צריך בדיקת תקינות מגיע המהנדס, בודק בנחת, מעביר על המעלית איזה 3-4 שעות של בדיקה והולך לדרכו, עשיר ב 250 ש"ח.

 

אה, שכחתי לציין, הוא נוהג בשברולט קרוז.

 

אמרתי כבר מיליארדר? טייקון מעליות בפוטנציה! :loco:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קחו בחשבון שאני לא סומא, כן? אני יודע שהם עדיין רוצים רייטינג, ורוצים שיראו אותם וידברו עליהם. אבל עברתי המון מעליות שנתקעות/מפסיקות לעבוד/משתגעות פתאום אבל מה? לפני שבוע היתה ביקורת.

 

אני לא מכליל את כל הסודקים, וגם אורלי וגיא לא. הם רק אומרים שיש שמחפפים ועלולים לגרום לתאונות, כמו זו מאתמול וזו שנהרג בה המנוח נשוא השרשור.

 

רבין אמר בטקס סיום פו"מ ברק משפט נכון "תרבות החפיף אוכלת בנו בכל פה". החפיף הזה בעייתי, והוא ימשיך להיות בעייתי. אין פה חפיף שיהיה בסדר כמו שכולם אומרים.

 

אני מודע לעניין שיש מהנדסים בודקים, טכנאים ושאר אנשי שירות שעושים את עבודתם לעילא ולעילא, ולאלה מגיעה ההערכה. אבל יש לא מעט שמחפפים או בגלל שהבוס לוחץ או בגלל שאין להם כוח.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכלל, מדובר בזוג מתלהם ופופוליסטי שמייצר כתבות (אעלק)תחקיר עם תוכן עלוב ורדוד שהדבר האחרון שלרגליו, הוא האמת.

 

+ מליון.

 

 

וזה שמעליות נתקעות - זה קורה. אנשים חושבים שמעליות בבניינים זה קיצור דרך להעלות את הפסנתר החדש לקומה העליונה, אנשים חושבים שזה נורא מצחיק לקפוץ במעליות וכו'. אם המעלית נתקעת - אז מצויין. זה אומר שהם לא מתו.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה שכן אצלנו פה שיפץ את החנות שלו בקומה שניה, השיפוצניקים חשבו שאני מטורף שאני לא מאשר להם להוריד את הפסולת בניין במעלית.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המעלית מתוכננת למשקל מסויים. זה אומר שיש לה מחוון משקל שאומר לה מה המשקל שהיא סוחבת?

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איני מכיר את מנגנוני הבטיחות של מעליות, אבל נתקלתי במעליות שהכריזו על משקל יתר וסרבו לצאת לדרכן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קחו בחשבון שאני לא סומא, כן? אני יודע שהם עדיין רוצים רייטינג, ורוצים שיראו אותם וידברו עליהם. אבל עברתי המון מעליות שנתקעות/מפסיקות לעבוד/משתגעות פתאום אבל מה? לפני שבוע היתה ביקורת.

 

אני לא מכליל את כל הסודקים, וגם אורלי וגיא לא. הם רק אומרים שיש שמחפפים ועלולים לגרום לתאונות, כמו זו מאתמול וזו שנהרג בה המנוח נשוא השרשור.

 

רבין אמר בטקס סיום פו"מ ברק משפט נכון "תרבות החפיף אוכלת בנו בכל פה". החפיף הזה בעייתי, והוא ימשיך להיות בעייתי. אין פה חפיף שיהיה בסדר כמו שכולם אומרים.

 

אני מודע לעניין שיש מהנדסים בודקים, טכנאים ושאר אנשי שירות שעושים את עבודתם לעילא ולעילא, ולאלה מגיעה ההערכה. אבל יש לא מעט שמחפפים או בגלל שהבוס לוחץ או בגלל שאין להם כוח.

כולנו מסכימים שגם הרוג מעלית אחד "בלבד" בשנה, זה יותר מדי וצריך לטפל בנושא.

אבל מה שאורלי וגיא עשו לא קשור כלל לטיפול בבעיה. ב"תחקיר" שלהם אין עובדה או תובנה חדשה, אבל יש הרבה דמגוגיה והשחרת קבוצה שלימה של בעלי מקצוע. הרושם המתקבל הוא שבודקי המעליות מחפפים וחותמים על 30 בדיקות ביום והכנסתם מגיעה ליותר מ 100 אלף ש"ח בחודש. הם לא הביאו אפילו דוגמא אחת כזו.

הרושם שלך מהכתבה היה שבגלל "בצע כסף" נהרג אדם, אבל בפועל אין שום תמיכה לטענה הזו.

כתבת גם "ומתברר שיש מלא מעליות מסכנות חיים בארץ, בגלל בצע כסף של חברות." - ושוב אין שום הוכחה.

כנראה שכתבת ישר לאחר הצפיה בשידור כאשר ההסתה חסרת האחריות של השדרנים פועלת. כפי שאתה הגבת, גם רבים אחרים מצופי התכנית הבינו, וחבל.

 

לפני שהייתי בועד הבית המעלית נתקעה הרבה. הבאתי מומחה שיבדוק מה הסיבה והוא מצא שהרבה חלקים בלויים, וחברת האחזקה לא מטפלת למרות שהיא מרויחה מזה. השקעתי סכום, חברת האחזקה החליפה את כל החלקים ואח"כ המעלית הפסיקה להיתקע. נראה לי שחברת האחזקה היתה פשוט רשלנית , ואילו היתה יוזמת החלפת חלקים היא היתה מרויחה יותר. כלומר "בצע כסף" הוא לא תמיד הסיבה.

 

התכנית של הזוג הזה עושה ההפך מלקדם את הנושא, והיא בעצמה דוגמא לחפיף בוטה במקום תחקיר אמיתי.

 

יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...