Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4782 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ל MATANFF שלום לך . לא כל דגם קיים עם שינויים קלים ומינוריים {במקרה הזה , גריל אחר ומעט קוסמטיקה} נקרא דגם חדש . המנוע ה-1600 היה קיים בחו"ל , ועדיין רץ שם . פשוט היבואן בחר שלא לייבא אותו עד עכשיו . כרגע אני קורא לזה שדרוג קל . {אם בכלל} דוגמה לדגם חדש :סוזוקי SX4 קיים מול דגם חדש שיגיע בקרוב . צורה שונה לגמרי . או פוקוס 2012 מול הדגם שיצא , ועוד הרבה דוגמאות . למשל IBIZA 2013 מול 2012 .צריך אבל ממש להתאמץ כדי לראות משהוא . גם לזה קוראים אצלנו דגם חדש לצערי .

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום לכולם,

 

אני מודאג מחלק מהתגובות כאן.

 

אני הזמנתי פורד פיאסטה 2013 ,הדגם הידני,וזה דווקא נשמע לי אחלה עסקה,

 

אבל חלק מהתגובות שראיתי הלחיצו אותי.

אשמח לקבל מכם עוד פירוט לגבי הפיאסטה הידני.

איך הרכב מבחינת ביצועים?

איך הוא בנסיעה בינעירונית?

תודה לכולם.

פורסם

למה לא עשית נסיעת מבחן? זה בטח היה עונה לך על השאלות.

פורסם
למה לא עשית נסיעת מבחן? זה בטח היה עונה לך על השאלות.

 

הרכב עוד לא הגיע לארץ,

ברגע שיגיע אעשה נסיעת מבחן.

 

אבל הייתי שמח לשמוע, מבעלי הדגם הידני של 2012 ,את חוות דעתם על האוטו,

זה יעזור לי מאוד וכך אלך יותר מודע לנסיעת מבחן

פורסם

יש לי שאלה נוספת בקשר לפיאסטה,

מה יותר עדיף , ידני או אוטומטי ??

האם הפער במחירים שווה את זה ??

האוטו ישמש לזוג טרי עם תינוק

 

אשמח לתגובות..

פורסם

ידנית ואוטומטית מאובזרות דומה מספיק. הידנית זולה משמעותית וגם חסכונית יותר. נראה לי שהתשובה ברורה...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

שלום לכולם.. אם אתה באיזור של ה100K ואתה מחפש משהו בגודל של ג'אז.... למה שלא תקנה VW פולו ? אולי הדבר הכי טוב שיש במחיר הזה.

פורסם

ל-MOHI שלום לך . אני בעל FIESTA 2013 . הרכב הוא בראש הרשימה של הסופר מיני . שלדה מצוינת , הגה מהטובים שיש , יציב מאוד , מתלים שקטים , נוחות גבוה , מזגן סביר ביותר{עד כה}, גיר חלק ונעים , מנוע לא רע , אם כי הכוח מתקבל בסיבובים יחסית גבוהים , מע" סטראו מצויינת ,יחסית מרווחת {לקבוצה}. אבל ... לא הכל וורוד ! השינויים מול הדגם שיגיע {"החדש"}הם מינוריים ומסתכמים בקוסמטיקה קלה בלבד . אל תשכח לבדוק את הרכב ב...10000 עיניים , ואל תמהר לחתום על קבלתו . תבדוק טוב כל פינה בו . אני מצאתי מס" כתמים חומים קטנים על הצבע , שאינם יורדים, שנראו גם על פיאסטות אחרות . אל תסכים בשום פנים לקבל את הרכב מלוכלך ! כי לאחר מכן אין לך עם מי לדבר . השרות שלאחר הקניה , ולאחר קבלת הרכב , מתבסס בעיקר על הבטחות סרק . אצלי למשל כסא נוסע חורק וחלקים עדיין אין . מקווה שלך יהיה יותר מזל עם הרכב החדש . מסתבר שאפילו עם רכבים חדשים צריך לחשוש מפגמים . אבל הכסף שהם מקבלים מאיתנו בטוח לא פגום .

פורסם
היי,

 

אני אישית בחיים לא הייתי מחליף הונדה בפיאסטה, במיוחד אם הונדה שלך לא עושה בעיות. ברשותי פיאסטה 2012 ידנית כבר חצי שנה, ואני צריך להגיד ששום רכב שהיה ברשותי לא עשה כל כך הרבה בעיות. פעמים החליפו לי מנגנון דוושת גז, לא מזמן החליפו לי לוח שעונים (האוטו היה במוסך כמעט שבוע) ועדיין התקלה (הודעה על תקלת מנוע) חוזרת מידי פעם. קשה לשפוט אם האיכות שופרה בדגם 2013 - רק הזמן יראה זאת. רכב קטן כזה לא שווה 100K. לדעתי האישית, עם כבר משקיעים 100K, אז בשברולט סוניק 2013 או בקייה ריו, או יונדאי i30 ידנית.

 

התגובה שלך קצת מדאיגה אותי,אשמח לשמוע ממך דברים על הרכב עצמו כרכב ולאוו דווקא האמינות,

איך הוא נוסע ?

איך המנוע שלו ?

האם העובדה שהכסא לא מתכוונן לגובה מפריעה ?

 

ובנושא שציינת,האם את חושב שזו בעיה של כל רכבי פיאסטה?או שזה מקרה נקודתי ?.

פורסם
ל-MOHI שלום לך . אני בעל FIESTA 2013 . הרכב הוא בראש הרשימה של הסופר מיני . שלדה מצוינת , הגה מהטובים שיש , יציב מאוד , מתלים שקטים , נוחות גבוה , מזגן סביר ביותר{עד כה}, גיר חלק ונעים , מנוע לא רע , אם כי הכוח מתקבל בסיבובים יחסית גבוהים , מע" סטראו מצויינת ,יחסית מרווחת {לקבוצה}. אבל ... לא הכל וורוד ! השינויים מול הדגם שיגיע {"החדש"}הם מינוריים ומסתכמים בקוסמטיקה קלה בלבד . אל תשכח לבדוק את הרכב ב...10000 עיניים , ואל תמהר לחתום על קבלתו . תבדוק טוב כל פינה בו . אני מצאתי מס" כתמים חומים קטנים על הצבע , שאינם יורדים, שנראו גם על פיאסטות אחרות . אל תסכים בשום פנים לקבל את הרכב מלוכלך ! כי לאחר מכן אין לך עם מי לדבר . השרות שלאחר הקניה , ולאחר קבלת הרכב , מתבסס בעיקר על הבטחות סרק . אצלי למשל כסא נוסע חורק וחלקים עדיין אין . מקווה שלך יהיה יותר מזל עם הרכב החדש . מסתבר שאפילו עם רכבים חדשים צריך לחשוש מפגמים . אבל הכסף שהם מקבלים מאיתנו בטוח לא פגום .

 

יוסי תודה לך על התשובה המעמיקה,עזרתי לי המון,מבטיח לך שאבדוק כל פינה ברכב.

אני מחכה שהרכב יגיע לארץ ואז אעשה נסיעת מבחן.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם
יוסי תודה לך על התשובה המעמיקה,עזרתי לי המון,מבטיח לך שאבדוק כל פינה ברכב.

אני מחכה שהרכב יגיע לארץ ואז אעשה נסיעת מבחן.

 

mohi האם רכשת את הרכב ? אני שוקל להזמין את הרכב ויש לי נסיעת מבחן השבוע . אשמח לשמוע את התרשמותך :)

פורסם
mohi האם רכשת את הרכב ? אני שוקל להזמין את הרכב ויש לי נסיעת מבחן השבוע . אשמח לשמוע את התרשמותך :)

 

קח בחשבון שיש עוד יבואן שמייבא פיאסטה לארץ עם מחירים זולים יותר ורכבים מאובזרים יותר . בדגם הידני הקלאץי חלש מאוד והוא מעלה ריח שרוף בכל זינוק בעליה {עם מזגן ו2 אנשים נוספים ברכב}. אני נוהג כמעט 31 שנה , בעיקר על ידני ומעולם זה לא קרה באף רכב אחר . גם הגיר "קופץ" לניוטראל בנסיעה אחורנית מדי פעם , מלווה במכה חזקה מפחידה .ריח דלק {עדין} מופיע מחלקו האחורי של הרכב בימים חמים ולאחר נסיעה קצרה אפילו . כמובן שלא מצאו שום נזילה .

הרכבים של היבואן המקבילי לא מגיעים מאותו מקום כמו אלה של דלק מוטורס . יש להניח שדווקא שם לא יהיו כל הבעיות הללו ברכבים. אבל זה רק ניחוש .

פורסם

יוסי אני מבין שאתה עצבני על דלק מוטורס ואולי בצדק אבל !

לי יש פיאסטה ידנית כבר מעל חודשיים . נסעה 2000 קילומטר . ואין אפילו בעיה אחת קטנה . הידית לא ! קופצת לניוטרל ברברס .

אין שום ריח של דלק . הקלאטץ מצויין .

אז יכול להיות שנפלת על רכב בעייתי.... אבל תהיה בטוח שלא כל הפיאסטות סובלות מהמחלות שהזכרת .. לפחות בינתיים טפו טפו טפו.

יום טוב

פורסם
יוסי אני מבין שאתה עצבני על דלק מוטורס ואולי בצדק אבל !

לי יש פיאסטה ידנית כבר מעל חודשיים . נסעה 2000 קילומטר . ואין אפילו בעיה אחת קטנה . הידית לא ! קופצת לניוטרל ברברס .

אין שום ריח של דלק . הקלאטץ מצויין .

אז יכול להיות שנפלת על רכב בעייתי.... אבל תהיה בטוח שלא כל הפיאסטות סובלות מהמחלות שהזכרת .. לפחות בינתיים טפו טפו טפו.

יום טוב

 

אני לא חושב שיש למישהו טענות כנגד הרכב עצמו, הנקודה שמעלה יוסי היא שירות.

אני מאמין שתמיד יש בעיות (לעיתים יותר ולעיתים פחות), השאלה היא צורת ההתמודדות וטיב השירות של היבואן במקרה של תקלה.

אני מאמין שאחרי שבעיה כזאת עלתה על 'דפי' האינטרנט, יש מקום שהיבואן יקבל אחריות או (ואני לא טוען שזאת הבעיה במקרה זה) יציג את הצד שלו וינסה לפשר את ההדורים.

 

במקרה לי, החוויה עם היבואן של פורד שונה (לחיוב) - הרכב המשפחתי שלנו הוא פורד S max שנקנה חדש לפני כ-4 שנים, ומטופל באדיקות בפורד רעננה.

השירות שלהם מצוין בשוטף, הם נתנו מענה לכל בעיה שעלתה ואף טיפלו בבעיה שחזרה על עצמה לאחר זמן רב.

גם להם היו מספר תקלות אך הם ידעו לתקן, להודות ולהוציא את הלקוח מרוצה...

 

יום טוב,

אלי

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014


×
×
  • תוכן חדש...