Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4783 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ל מר. FENDER

כפי שציינתי כבר בעבר הרכב טוב ובנוי לא רע בכלל . בידוד טוב, היגוי והתנהגות, סטראו מצויין , מרווח יחסית לקבוצה ,נראה טוב,מזגן הפתיע לטובה כאן ,שיכוך זעזועים ברמה , צריכת דלק ממוצעת לקבוצה , אך לא גרוע ,מנוע אינו "אוכל" גרם שמן או מים מומלץ לשים גיאנטים כי הטאסות פשוט מכוערות ברמה ואינן יושבות טוב על הגיאנט . אני הרכבתי טאסות יפהפיות של חברת MICHELIN שנראות כמו גיאנט מקורי {בקרוב אצרף תמונה} . פשוט אחת הטאסות שהגיע עם הרכב עפה מהגלגל והייתי חייב לקנות חדשות . את בעיית ריח הדלק תרגיש אך ורק מטמפ" של 37 מע" ומעלה {אילת}. ורק מחוץ לרכב, בחלקו האחורי שמאלי .בעיית חריקות המושבים פתרתי בעצמי עם WD-40 . יש קטע קטן בחלקו התחתון של ההגה שחשבתי שהוא מתקלף אך מסתבר שהוא אינו צבוע כלל .לגבי ה"בריחה לניוטראל" של הגיר זה קרה לי לעיתים רחוקות {פעם אחרונה לפני שבועיים}. יכול להיות שהידית אצלך מכוונת טוב יותר , אך מחיפוש באתרים אני לא היחידי שזה קרה לו.

לגבי הקלאצי זה משותף לכולם. במקרה בדקתי פיאסטה נוספת היום . מזגן + 2 אנשים ועליה לשחרר קלאצי לאט ולא במכה אחת כדי לא לטלטל את הנוסעים . הריח נכנס לרכב כשהמאוורר הפנימי עובד על אוויר חיצוני, ולאחר כמה שניות מתנדף .אם המאוורר מכובה או על זרימה פנימית לא יהיה ריח ברכב . אך זה לא אומר שהמצב טוב יותר.

הבעיה שלי עם היבואן התחילה עוד לפני קבלת הרכב .שקרים לגבי עליית מחירים ב-2013 כשבפועל המחיר אף ירד בכ-5000 ש"ח עוד לפני שקבלתי את האוטו .שקרים לגבי הגעת הצורה החדשה אמרו 8-2013 ובפועל התחילו למכור כבר ב 2-2013 .

התעלמות מהפגמים בצבע , מריח הדלק ועוד ... ריח הדלק הורגש היטב ע"י מנהל השרות ותשובתו הייתה "זה מה שיש".

מבחינת מע" הדלק יתכן שהרכב אינו בנוי לאזורים עם חום קיצוני של סביב ה-40+. הייתי אתו בחיפה לפני כמה ימים , היה חם אך לא היה ריח כלל. כנראה שזה רק בדרום הארץ .אם תגיע אי פעם לכאן תבדוק את הנושא .

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור


×
×
  • תוכן חדש...