Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום,

ברשותי קורולה 2001 אוטומטית, 90 אלף ק"מ, מטופלת כל השנים במוסך מורשה.

 

יש לי תופעה מוזרה שבאה וחולפת מעצמה לתקופות - מעבר ההילוכים נהיה איטי מהרגיל בנסיעה איטית בעיר.

 

בד"כ זה חוזר על עצמו באופן הבא:

1. נסיעה במהירות איטית כ- 20 קמ"ש ללא נגיעה בדוושות כלל.

2. לחיצה פתאומית על הגז, עד האמצע הדוושה ולא קיק עד הסוף.

3. עליה מידית של הטורים, אך ללא האצה של הרכב.

4. שמירה על טורים קבועים והאצה הדרגתית עד לשילוב מלא, ומשם הכל ממשיך כרגיל (הטורים ממשיכים לעלות בהתאם).

 

משך חיבור ההילוכים נמשך כ-2 עד 3 שניות סה"כ, כך שזה לא נורא, אבל מוזר ולא טבעי.

לפני שהתופעה החלה, לחיצה פתאומית על הגז היתה גוררת אחריה תגובה מידית בהאצה באופן חלק.

 

בכל מצב אחר, מעבר ההילוכים תקין וללא השהיה.

 

האוטו עבר טיפול מלא וטסט לפני כחודש והתופעה החלה לפני כשבוע.

לפני כחצי שנה התופעה קרתה גם למשך תקופה קצרה ונעלמה כלא היתה.

 

בנוסף אני דואג לנסוע במצב חסכוני (נורת ה-o/d כבויה), ולכן יש תמיד ניתוק בעת עזיבת דוושת הגז (למיטב הבנתי).

(אבל לא נראה לי שזה קשור כי אני תמיד נוסע במצב זה)

 

מקווה שהתופעה מוכרת לכם ואשמח לדעת מה הסיבה ואיך ניתן לפתור אותה.

(חיפשתי בפורום ולא מצאתי שאלה דומה)

 

תודה,

ליאב

×
×
  • תוכן חדש...