Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב.

לי הפרטים נשמעים טוב אולם יש כאן כמה מומחים גדולים ממני.

איך נראה ונשמע המוצר? איכותי מספיק ?

http://www.ebay.com/itm/BATTERY-TOSHIBA-Satellite-L300-L305-L305D-L500-A355D-L450D-PA3534U-1BRS-/300765682864?_trksid=p5197.m1992&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D14%26meid%3D3378229536424318074%26pid%3D100015%26prg%3D1006%26rk%3D1%26sd%3D300765682864%26

תודה למגיבים.

פורסם

http://stores.ebay.com/boao-battery168?_rdc=1

 

תראה אם יש את המוצר שאתה רוצה אצל המוכר הזה. קניתי ממנו כבר 3 סוללות, כולן הגיעו עובדות ומצויין. כולל קבלת שירות על אחת שהגיעה שבורה קצת כנראה מהמשלוח, אחרי מייל אחד הוא שלח לי אחרת במקום.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

תודה.

ולגבי הסוללה שאני פירסמתי, נראה בסדר לא?

דרך אגב,מה אורך החיים לפי הניסיון שלך של סוללות תחליפיות? מתי הם כבר לא מצליחות להחזיק יותר מחצי שעה בלי מטען?

פורסם

אני הזמנתי ללאפטופ של אבא שלי (DELL VOSTRO) סוללה תחליפית סינית לפני יותר משנה והיא עדיין עובדת די טוב. לא כמו המקורית כשהייתה חדשה אבל עדיין מחזיקה יפה.

אני מניח שזה גם עניין של מזל ואם הסוללה שאתה קונה התייבשה במשך כמה שנים באיזה מחסן מעופש בסין היא תחזיק פחות מסוללה "טריה" שאתמול יצאה מהידיים של הפועלת הסינית במפעל.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

קניתי סוללה חלופית לאייסר מדילאקסטרים. אחרי שנתיים, עדיין מחזיקה קרוב לשעה (שזה יותר טוב ממה שהמקורית עשתה).

:turn-l:
פורסם

על סוללות בכללי בארץ שמעתי שיש 120% מיסים בתכל'ס. אבל החבילות של הסוללות האלה כל כך קטנות וזולות שהן עוברות בלי שום תקלה.

 

אגב הסוללות שאני הזמנתי, אפילו יותר טובות מהמקוריות לפי מה שאנשים מוסרים לי (זה היה בעיקר לחברים ומשפחה).

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם
http://stores.ebay.com/boao-battery168?_rdc=1

 

תראה אם יש את המוצר שאתה רוצה אצל המוכר הזה. קניתי ממנו כבר 3 סוללות, כולן הגיעו עובדות ומצויין. כולל קבלת שירות על אחת שהגיעה שבורה קצת כנראה מהמשלוח, אחרי מייל אחד הוא שלח לי אחרת במקום.

 

נקנה מהמוכר שלך.

מקווה שלא אתאכזב.:-)

תודה על ההמלצה.

פורסם
קניתי סוללה חלופית לאייסר מדילאקסטרים. אחרי שנתיים, עדיין מחזיקה קרוב לשעה (שזה יותר טוב ממה שהמקורית עשתה).

 

+1

 

באייסר של אבא שלי, התחליפית הסינית מחזיקה יותר טוב מאשר הסוללה המקורית(בטח גם סינית) שבאה עם הלפטופ

×
×
  • תוכן חדש...