Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

על משקל פורד - גם השמנים יכולים לאכול כל מה שבא להם, כל עוד זה ירוק (קרי - חסה).

 

כשאשתי (שומרת משקל קנאית ומוכשרת ביותר) אוכלת ארוחת צהריים הבנים מתלוננים שעוד שפן הלך לישון רעב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא הבנתי בשביל מה אתה רוצה להעלות משקל.

יש לך BMI 20.5 שהוא נורמלי ובאחוזון 23.

הנתונים שלי היו דומים לשלך כשהיייתי באותו הגיל.

אתה תעלה במשקל אם תוסיף מסת שריר. בשביל זה צריך משטר אימונים ותזונה נכונה.

תן לגיל לעשות את שלו - עוד תתגעגע למשקל הזה.

פורסם

כשתתחיל להתאמן, תבנה תפריט ואז תעלה כמו שצריך. 63 ק"ג על 1.76 נשמע לי קצת מעט (אני גם כן בגובה שלך).

 

להתחיל סתם להשמין זה חבל לדעתי.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

תמצא עבודה משרדית בלי הרבה תזוזה ותאכל לא מסודר - תיק תק תעבור את ה-80 :twisted:

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
תמצא עבודה משרדית בלי הרבה תזוזה ותאכל לא מסודר - תיק תק תעבור את ה-80 :twisted:

 

צחוק צחוק, אבל כשהתחלתי לעבוד במקום הקודם לפני שנה ושמונה חודשים הייתי שחיף במשקל 67 ק״ג על גובה מכובד.

היום, אני 82 ק״ג:banghead:

אבל לפי ה bmi זה בדיוק המשקל שאמור להיות.

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

smiro, פיצה האט. פיצה האט - smiro

now kiss

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
צחוק צחוק, אבל כשהתחלתי לעבוד במקום הקודם לפני שנה ושמונה חודשים הייתי שחיף במשקל 67 ק״ג על גובה מכובד.

היום, אני 82 ק״ג:banghead:

אבל לפי ה bmi זה בדיוק המשקל שאמור להיות.

 

 

נראה לך שאני צוחק? בשנה ב' ללימודים התחלתי לעבוד בשמירה במפעל "אסם". עבודה נוחה, אפשרות ללמוד בלי הגבלה למעשה, קל"ב - עד הסטאז' ביליתי שם. והוספתי 12-13 קילו כמו כלום. מן הסתם העבודה לא נהייתה פיזית יותר לאחר מכן ונוספו עוד איזה 5-7.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

רציתי להעלות קצת מסה כרגע לא להשמין באופן דרסטי. בכל אופן כנראה שזה יחכה עד שאתחיל ללכת לחד"כ.

בצבא אני משרת בעבודה משרדית ואני בעצם לא עושה כ-ל-ו-ם כרגע עד השחרור הקרב ובא(וזה נמשך ככה כבר שנה) אני אוכל יחסית הרבה מאפים(סמבוסקים/טוסטים ומה לא) אבל המשקל נשאר זהה. העניין הוא שאני הולך הרבה ככה שזו כנראה הסיבה לאי עלייה במשקל.

Keyser - כמו שאמרתי, אני אוכל מאפים וגם פיצות וזה לא משנה כלום.

עודד - יקר מדי גם בשבילי וגם בשביל גיא :lol:

פורסם

אתה לא עולה כי הערך הקלורי היומי שאתה מכניס שווה לערך שהגוף שורף.

 

אם אתה אוכל נניח ביום 4 משולשי פיצה, אבל זה הדבר היחידי שאתה אוכל ברור שלא תעלה במשקל.

 

כל עוד אתה לא משלב אימוני כוח (משקולות) אין טעם להעלות סתם שומן מיותר.

 

כמו שאמרו לך כבר, תמתין עד לשחרור ואז תשלב תזונה איכותית עם אימון וככה תראה תוצאות איכותיות.

 

ואם בכל זאת בא לך לעלות במשקל, תגש לחנות תוספים- תבקש גיינר. שני מנות ביום ותראה איך ברגע הוספת בכל יום 1000-2000 קלריות כתלות באבקה שתקנה.

Got To love It

פורסם

אתה בטוח שאתה רוצה להשמין? להיות שמן?

או שאתה רוצה לעלות במשקל ולעלות מסת שריר?

 

אתה לא צריך משקולות. אתה לא צריך ריצות.

אתה צריך לאכול את המקרר ולהרשם למכון כושר, לבנות תכנית SS תלמד טכניקות דדליפט וסקוואט ואתה תעלה במשקל.

כנס לפורום קילוגרם תקרא שם מאמרים ותתייעץ. בהצלחה!

 

×
×
  • תוכן חדש...