Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מברגה / מקדחה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קראתי, אצלי עבודות ביתיות כוללות קדיחת ברגי ג'אמבו בקורת בטון וקידוח בגדר ברזל. אמנם זה קורה לעיתים רחוקות אבל אין אפשרות לעשות זאת עם כלי נטען של 10.8V.

פורסם

מה התקציב המקסימלי ?

 

אני עובד בבית עם סט מדבקה כזה:

http://www.tecnik.co.il/ProductInfo.asp?ProdId=1699

 

בחרתי אותו על פני המברגות הפשוטות, קודם כל בגלל סוללות הליתיום.

בכל המברגות הזולות (NO NAME, מותגי מדבקה וכד') הסוללה היא החוליה החלשה, והיא חלשה מאוד !

תמיד כשאתה רוצה להשתמש במברגה, הסוללה פרוקה או חלשה, ולהטעין אותה לוקח שעות.

היתרון של סוללות הליתיום זה שהפריקה שלהן אפסית והטעינה שלהן סופר מהירה (טעינה מלאה זה עניין של בד"כ 20-30 דקות).

לסט יש יתרון של: 2 סוללות ליתיום, מברגת אימפקט חזקה מאוד, מברגה רגילה (מצויינת) ומטען מהיר.

כל היתר זה באמת בונוס (פנס לד, מזוודה וכד').

 

אם אתה רוצה לקנות כלי הביתה ובאמת להנות ממנו, תקנה משהו נורמלי עם דגש עם סוללת ליתיום ומטען מהיר, בלי זה המברגה הנטענת של שווה כלום.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני קניתי לבית לפני 10 שנים מברגה של בוש כחולה ניקל קדיום 14.4V.

בשנה הראשונה היא לא עבדה הרבה. מאז היא עובדת ועובדת ועובדת. ומשיכה לעבוד. אגב החלפתי מאז 3 זוגות של סוללות.

שיפצתי בית שלם. / בניית דק של כ300 מטר. קידוחים / ברגים בעשרות אלפים / ארונות / קידוחים בעץ וברזל ומה לא.

 

לגבי השימוש.

סוללות שלא עובדות הרבה ולא משתמשים נכון ימותו אחרי שנה/ שנתיים. (וזה פחות תקף ללטיום אבל קיים!)

אני השתמשתי בסוללות בין 3-5 שנים הן תמיד מתו. וזה בשימוש נכון! בפריקה כמו בספר. וטעינה מלאה כל פעם.

לסוללה יש אורח חיים של כ 3 שנים (כמו למצבר של רכב) נכון גם 5 שנים. אבל בגיל 5. היא תעבוד 10 דקות!.

אגב יש לי סוללות בנות 10 שנים עובדות. הן יבריגו 5 ברגים וימותו!

 

עבדתי עם מברגות ליטיום ורגילות (ניקל קדיום / מטאל) של 3/6/9.6/12/14.4/18/36V.

ושל רוב החברות (בוש / מקיטה / AEG/ וולף / B&D / היטצ'י / ריובי / מאטבו/ דיווואלט / מילווקי / ועוד. )

 

אין מברגה רגילה! שיכולה להחליף מקדחה טובה ובוודאי לא פטישון. אחרת אתה תהרוס אותה!.

ואגב להרבה מתקינים לא איכפת מהכלים שלהם כי הם של בעל הבית. ולא שלהם אישיים!. ולכן לקדוח ברצפה עם אימפקט זה לא ממש חכם. זה אפשרי וניתן. אבל זה גם גורם נזק לכלי!.

 

אגב היום אני חושב שלא צריך מקדחה. צריך פטישון. הוא עושה עבודה של מקדחה. ושל פטישון. ולקדוח חור עם פטישון זה 10 שניות ועם מקדחה יכול לקחת 10 דקות.

 

 

לקנות כלי זול. זה לקנות גם סוללה זולה. מנוע זול. גיר זול. הכול זול. וכמו שאמרו אני לא מספיק עשיר לקנות בזול.

ומנסיון שלי ושל חברים. קנינו כלים זולים / מקדחות / פטישונים / מברגות / ג'קסונים. כולם אבל כולם מתים בסוף ותמיד באמצע העבודה. ולרוב הם ימותו בתוך כשנה עד שנתיים.

 

לאבא שלי קניתי כלים משומשים מאנשים. ! פטישון של מקיטה. (ישן. אבל תקין. עלה כמו כלי סיני זבל חדש. אבל יעבוד פי 10 ממנו. מברגה של בוש ירוקה 14.4V (כי היו לי סוללות ספיר לתת לו.). ג'קסון של בלק אנד דקר.

 

אני חושב שכאשר יש לך את הכלים. יהיה לך מה לעשות.

כי כאשר אין כלים. אתה מזמין בעלי מקצוע. לעשות את מה שאתה לא יכול.!

 

 

זה השקל שלי.

 

 

אגב הסט של היונדאי חמוד. לא התכלתי על המחיר. אבל עד 400 שקל. הוא יהיה סבבה.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אני קניתי מברגה של יונדאי ב100 שקל.

 

עובדת מצויין כבר שנה וסגרה לי מלא פינות בעבודות ביתיות וגם בעבודות באוטו.

 

אין לה יכולת קידוח בעץ או חומרים קשים יותר אבל בפלטיק היא נכנסת עם מאמץ קטן.

 
 

 

 
 
×
×
  • תוכן חדש...