Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(התלבטות בין) פיאט גרנדה פונטו / סיטרואן C4


triple
שימו לב! השרשור הזה בן 4101 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

אני מתלבט בין 2 הרכבים בכותרת בשנתונים 2006-2008, שניהם בטווח המחירים 30-40K.

כמו שניתן לראות מהרכבים אין העדפה לידני\אוטומט וגם לא לגודל הרכב.

 

הדגש העיקרי הוא אמינות הרכב ועלויות אחזקה נמוכות, הפיאט בפרמטרים האלה זולה יותר אך ה"פינוק" של הC4 (לדעתי) שווה את ההפרש.

 

האם הC4 באמת אמינה כמו שאני חושב?

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה של גיר AL4 לא ממש מוצלח,הרבה מאנשים שיש ברשותם לא הכי מרוצים מאופן פעולתו,אישית הרגשתי זאת ב רנו מגאן,תחת לחץ לא מעביר הילוכים בצורה חלקה.

לכן בחלק הזה האמינות של פיאט עדיפה עקב גיר ידני,היא גם יותר חסכונית בדלק,ובטוחה לא פחות מהC4.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה משווה אוטומט, אז תשווה את זה לאוטומט ולא לידני. גם מהגיר הרובוטי של הפיאט לא כולם מרוצים והוא ולא מעביר הילוכים בצורה חלקה. הגרנדה הידנית עם מנוע 1,200 סמ"ק די חלשה, בהשוואה לסיטרואן C4.

 

ה-C4 היא לא המכונית הכי אמינה בעולם אבל היא גם לא המכונית הכי גרועה בעולם. למכונית יש אמינות טובה - מנוע וגיר שקיימים בהמון דגמים אחרים של פיג'ו וסיטרואן, מערכת חשמל די פשוטה (למרות השכלולים) ובסך הכל כל עוד לא נפלת על רכב בעייתי אתה לא תשלם הרבה על אחזקה. אני ממליץ לבדוק את ההיסטוריה של הרכב במוסכים, לוודא שלא עבר תקלות חוזרת במכלולים עיקריים. לא דברים קטנים כמו החלפות נורה חוזרות וכאלו, אלא בעיות רציניות שחזרו על עצמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

C4 ללא ספק. כרגע הוא הרכב 5 דלתות משפחתי-קומפקטי עם התמורה הכי טובה לכסף. בטיחות מאד גבוהה (הכי חשוב בעיני). מראה, "שיקיות". נוחות (עדיפות משמעותית לדגמים היותר מפוארים). אמינות יחסית. וכל זה ניתן להשיג היום במחירים מגוחכים (20 אלף לשנתון 2006).

If you wanna turn, turn, don't brake

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיטרואן לא נהנת מתדמית של רכב אמין,חלק לא מרוצים מאופן פעולת הגיר,אבל בעיקר ניראה לי מפחדים מהשם.

הגרמדנ מומלצת תלוי לפי איזה דרישה,אם אתה רוצה חיסכון אין מה להשוות את הסיטרואן,כמו כן הגרמדנ די זולה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין שהבחירה היא C4 ללא ספק,

 

אם כך למה השוק שלה כל כך חלש ותמיד הפיאט הוא הרכב המומלץ (פרט לדלק)?

 

יש בכלכלה מונח כזה שנקרא "כשל שוק".

אין לי דרך אחרת לתאר את ה המצב עם ה C4. וזה בדיוק מה שהופך אותה היום לעסקה הכי משתלמת בשוק היד 2.

בגלל שאנשים "מקטלגים" את הצרפתיות כגון סיטרואן (פיג'ו רנו) כרכב בעייתי (מבחינת אמינות וסחירות) התיוג הזה תופס גם לגבי מכוניות שמוכיחות את עצמן כאמינות.

וכאן בדיוק הרווח העצום שלך - הלקוח החכם (שלא הולך עם העדר). יש לך הזדמנות לעסקה מדהימה. קפוץ עליה בשתי ידיים!

If you wanna turn, turn, don't brake

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש בכלכלה מונח כזה שנקרא "כשל שוק".

אין לי דרך אחרת לתאר את ה המצב עם ה C4. וזה בדיוק מה שהופך אותה היום לעסקה הכי משתלמת בשוק היד 2.

בגלל שאנשים "מקטלגים" את הצרפתיות כגון סיטרואן (פיג'ו רנו) כרכב בעייתי (מבחינת אמינות וסחירות) התיוג הזה תופס גם לגבי מכוניות שמוכיחות את עצמן כאמינות.

וכאן בדיוק הרווח העצום שלך - הלקוח החכם (שלא הולך עם העדר). יש לך הזדמנות לעסקה מדהימה. קפוץ עליה בשתי ידיים!

 

אני עדיין בודק את הנושא ומשיטוט ברשת, אני רואה הרבה תגובות של אנשים בעלי רכב C4 אשר מתלוננים על תקלות חשמל וגיר.

אי אפשר להתווכח אם אדם אשר בעל הרכב ולא סתם קוטל אותו, ודבר זה מערער לי את הביטחון בקניית C4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש בכלכלה מונח כזה שנקרא "כשל שוק".

אין לי דרך אחרת לתאר את ה המצב עם ה C4. וזה בדיוק מה שהופך אותה היום לעסקה הכי משתלמת בשוק היד 2.

בגלל שאנשים "מקטלגים" את הצרפתיות כגון סיטרואן (פיג'ו רנו) כרכב בעייתי (מבחינת אמינות וסחירות) התיוג הזה תופס גם לגבי מכוניות שמוכיחות את עצמן כאמינות.

וכאן בדיוק הרווח העצום שלך - הלקוח החכם (שלא הולך עם העדר). יש לך הזדמנות לעסקה מדהימה. קפוץ עליה בשתי ידיים!

אותו דבר מבחינת הפונטו, המחיר שלה ברצפה לרוב בגלל הסטיגמה שיש לפיאט בארץ.

ניתן היום לקנות גרנדה פונטו ידנית יד ראשונה פרטית שנת 2008 באיזור ה37 אלף שקל.

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחירים באמת די קרובים (למרות שהשנתון של פיאט יהיה מתקדם יותר),

השאלה היא האם האיבזור של סיטרואן שווה את המחיר?

ועד כמה אמינות שתי המכוניות? אני עדיין בדילמה ולא מצליח לקבל תשובה שתחזק אותי

 

אשמח לעזרה (אני כבר נואש) :?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4101 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...