Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתגעגע לשמנמנה שלי...

 

השאלה האם אתה בנוי לחיפושית ולא להיפך...

 

מי שלא גדל על ברכי הרכבים של שנות השיבעים יתקשה לחיות עם המגרעות

במיוחד צרכני מזגן, נוחות, יעילות, ומנהלי חשבונות.

 

החיפושית לא יעילה, לא מתאימה לאקלים הישראלי, למחירי הדלק, ולהובלת

הרבה נוסעים.

 

היא צריכה תשומת לב קבועה וטיפולים תכופים, היא בעוצר בשעות הבוקר

07:00-09:00

 

היא מתוקה, יש לה נשמה וצליל, אופי במליון דולר, הערך שלה עולה ויש

לה מיליוני מערצים בעולם. הטובות עולות הרבה מעבר למה שאתה חושב

והאחרות ייחיבו אותך לשלוח יד לארנק המדלדל.

 

וחיפושית קונים מאהבה ולא משום שיקול אחר-רן

יום הולדת בטוביה 017.jpg

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

אישית, אני מודה באשמה, החלום שלי זה קובאלוואגן

 

6750140441_bfcef2873e_b.jpg

 

 

אפשר להשתמש בחיפושית כרכב יומיומי, זה לא בעיה, רק צריך לתת לה את תשומת הלב הראויה לה,

לאחד הטבחים בבסיס בו שירתתי הייתה חיפושית, והקטנה הזאת נסעה כמו גדולה, כן! גם בשטח,

 

היא לא היתה רשומה כאספנות, היא היתה מעט חלודה אך יפהייפיה,

סבלנו כשנסענו איתו, קיללנו את האמא של האוטו, אבל אהבנו את הרכב הזה,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

האמת שזה לא אוטו, זה קוריוז.

אין מזגן, אין בלמים, אין בטיחות מינימלית. לא סוחב בעליות (אלא אם כן 40 קמ"ש מקובל עליך כ"סחיבה").

צפוף, רועש ולא נוח.

 

היתרון היחיד הוא אמינות מופלגת.

 

לגבי המהירות הסופית: אם זורקים אותה מצוק מספיק גבוה, היא יכולה לעבור את ה 200 קמ"ש בלי בעיה.

פורסם

כנראה חלק מהמגיבים פה לא באמת התנסו באחת ,

לא נפתח את הדיון בין מקוררי האוויר לשאר רכבי האספנות

 

אבל אם אתה מעוניין לקרוא עוד על מקוררי האוויר

אתה מוזמן להצטרף אלינו >

 

attachment.php?attachmentid=302824&d=1345890470

 

attachment.php?attachmentid=302825&d=1345890470

האתר.jpg

פייסבוק.jpg

פורסם

אני התנסתי באחת ואני יכול להגיד בוודאות שזה בין הרכבים הכי אמינים אם לא הכי אמין

ויכול לשמש כרכב יומיומי ממש נחמד ( למי שאוהב את האוטו)

וגם למי שלא הכי אוהב רק שלא יהיה לו הכי נוח - כמו שציינו מזגן, קטן, ובלמים שצריך להתרגל אליהם

והוא עבר את מהירות ה-100 כמעט ב-30 בשקט...

אז שאף אחד לא יזלזל בבקשה

פורסם
אישית, אני מודה באשמה, החלום שלי זה קובאלוואגן

 

6750140441_bfcef2873e_b.jpg

 

 

 

זה לא קובלוואגן זה טייפ 82.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

הוא סופר אמין כי אין בו כלום שיתקלקל והתכנון הבסיסי מדהים בגאוניותו.

 

אתם מדמיינים עוד מוצר משנות השלושים (!) שאשכרה אפשר להשתמש בו היום בייעודו המקורי באופן סביר ?

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
אם אתה אומר אתה יודע,

 

 

תודה על התיקון

 

אין על מה, אבל גם אני טעיתי, ברחה לי אות.

מה שאתה שמת זו TYPE 82E.

קובלוואגן זה טייפ 82 , והיא המרובעת בצורתה.

 

http://www.wreckamovie.com/system/shot_medias/0000/1005/Type_82-Kubelwagen_1943.jpg

בארץ נוהגים לכנות גם דגם משנות השישים/שיבעים כקובלווגאן אבל הוא נקרא טינג.( type 181)

טינג :

https://www.google.co.il/search?q=%D7%98%D7%99%D7%A0%D7%92&aq=f&sugexp=chrome,mod=13&sourceid=chrome&ie=UTF-8#hl=iw&safe=off&q=vw+thing&oq=vw+tin&gs_l=serp.1.1.0i19j0i10i19j0i19l2j0i10i19j0i19l5.3762.14078.0.16206.13.10.3.0.0.0.136.1257.0j10.10.0...0.0...1c.vfFfC5CxCso&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.&fp=49d20e7302aa9eaf&biw=1366&bih=643

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

×
×
  • תוכן חדש...