Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן השוואתי - במוו 328 מול אינפיניטי G37


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3991 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

במוו סדרה 3 בכלל, ובמוו 328 בפרט, היא אמת המידה למכוניות סדאן ספורטיביות מזה למעלה מ-20 שנה.

אינפיניטי G37 היא המתחרה שטוענת מזה כחמש שנים לכתר הסדאן הספורטיבית הטובה ביותר בקבוצה.

 

אוהד אלגוב ממגזין הגה הפגיש בין ה-328 הצעירה ל-G37 הותיקה וחזר עם מסקנה - האינפיניטי היא יותר הרבה יותר במוו של

פעם מאשר 328 של היום.

 

הגה משווה - במוו 328 מול אינפיניטי G37

 

G37-328-6.jpg

 

G37-328-9.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני כשבועים נסעתי ב G37 (לא נהגתי) למשך כ 10 דקות. מאוד הופתעתי מצליל המנוע שהיה מוחשי גם בנסיעה איטית יחסית.

יחד עם זאת, זה בהחלט צליל מהסוג הנעים (מגרגר...)

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האלטימה שונה לגמרי - הנעה קדמית, סגמנט מתחת - בולט בעיקר בעיצוב הפנים. המנוע/גיר (רציף), לעומת זאת, פשוט נהדרים.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחן באמת מעניין אבל אני חושב שהוא קצת "מפספס" כי באמת היה צריך לבחון כאן את ה-328 ברמת הגימור ספורט (או M PACKAGE) שכן היא אכן מכויילת אחרת- מונמכת, מוקשחת וכן הלאה.

 

זה היה נותן את הערך המוסף בתחום הספורטיבי שהיה חסר במבחן.

 

בכל אופן, מבחן מאוד מעניין עם תוצאות לא מפתיעות, ואכן ה-328 איבדה את מה שהיה נחלת מנועי ה-6 טורי:

 

סאונד מחוספס ומאוד נעים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המבחן הזה מחזק טענה די וותיקה שלי - שהב.מ.וו. (וגם המתחרה משטוטגרט) הן מכוניות שמוערכות בהערכת יתר.

נראה שמשהו בסמל הכחול-לבן, כמו גם בכוכב משטוטגרט גורמים לכתבים להסתנוור ולאבד את שיקול הדעת - תופעה שבמבחן הזה נמצאת במינון נמוך מאוד.

 

בעניין אחד אני חולק על דעת הכתב, העור בגרמניה עבה, לא נעים ובמרקם של פלסטיק (גם לא אופתע אם יתברר שבאמת מדובר בתוצר סינטטי כלשהו), בעוד שהעור ביאפנית הוא רך ונעים, עור של כפפה - ואת התחושה הזו שום תמונה לא תצליח להעביר.

 

עידן, אל מול הב.מ.וו 328 בגירסת ספורט ניתן להעמיד את ה- G37 בגירסת S, עם חישוקים מוגדלים, דיסקים ענקיים, קאליפרים 6 בוכנות, היגוי אחורי אקטיבי, דיפרנציאל מוגבל החלקה והאמן לי שהגירסה הזו היא רכב שונה לחלוטין מה- G37 ה"רגילה", זו המכונית המהנה ביותר שנמצאת היום על הכביש ברמת מחיר גבוהה אך לא מטורפת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאתה שוכח ידידי שהמתחרה הישירה של ה-G37 שבמבחן פה היא ה-335 וזו כבר לא תראה אותה ממטר וכמובן תעלה יקר יותר.

 

לא מבין איך מהמבחן הזה הגעתם למסקנות שבה.מ.וו לא טובה, המבחן עצמו גורס שהיא טובה יותר כמכונית עבור המשתמש המצוי, פשוט בתחום הספורטיבי יש לאינפיניטי יותר מה להציע.

פרט לתחום הספורטיבי ה-328 מציעה את אותם ביצועים ממנוע קטן וחסכוני יותר, עיצוב חיצוני מרשים יותר ועיצוב פנים מרשים הרבה הרבה יותר.

 

לגבי העור, יש 2 סוגי ריפודים, אחד דמוי עור ואחד עור אמיתי (תפרים כפולים), ריפודי העור נוחים בהחלט, בדמוי העור לא יצא לי לנסוע.

 

לא יצא לי לנסוע באינפיניטי, יצא לי לנסוע בלקסוסים על שלל דגמיהם, באמת אחלה מכוניות רק שיש לי בעיה עם העיצוב פנים שנראה "טויוטה" מדי.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במשך שנים ב.מ.וו נחשבה לאמת מידה של מכוניות סלון ספורט-אלגנט (ולא אלגנט-ספורט).

 

העצוב הוא שהספורט כבר מזמן איננו ומה שנשאר זה מכונית רכה ומתנדנדת (לדוגמא ניסיתי את ה- 535 החדשה - אכזבה טוטלית), נטולת יחוד כלשהו, אלא מה - שנים של שטיפת מוח בלתי פוסקת גרמו למשתמש המצוי להאמין שלפניו ה"דבר האמיתי" ושום דבר לא יישווה לפלא המוטורי שהוא נוהג עליו.

 

זה גרם לאנשים להתעלם מבעיות אמינות שונות כמו ראשי מנוע בעייתיים, גומיות מתפוררות, חומרים שאינם עמידים בשמש הישראלית - ועוד ועוד.

 

המבחן מוכיח שאי אפשר לעבוד על כולם כל הזמן - ובסוף מגיע זה שאומר שהמלך עירום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשי מנוע בעייתיים? באילו דגמים ? (אני שואל ברצינות).

 

 

מי שרוצה קודם ספורט ואז אלגנטיות קונה פורשה ידידי, בוא לא נעשה מב.מ.וו מה שהיא לא (להוציא דגמי M).

 

דגמי ב.מ.וו מעולם נשענו על יוקרה בראש ובראשונה ולאחר מכן הנאה מנהיגה.

 

את היוקרה הם יודעים לתת ומספיק מבט אחד לתא הנוסעים של ה-328 ואחד ל-G37 כדי לראות מי היוקרתית מבינהן, אני מאמין שאם אתה כן עם עצמך אתה תסכים איתי בנקודה זו.

 

אני כן מסכים שעם השנים סדרה 3 הלכה והתמתנה וציינתי את זה בשרשור אחר, השינוי בצורת החשיבה הגיע החל מסדרה 3 הקודמת, E9x ששם השינוי היה ויזואלי עוד לפני שהתנעת את הרכב:

 

הדשבורד כבר לא היה מופנה לכיוון הנהג.

 

הנה, לראייה:

 

E30:

1990_BMW_E30_M3_S14_Coupe_For_Sale_Interior_1.JPG

 

E36:

E36_M3_GT_Interior.jpg

 

E46:

31223950017_large.jpg

 

 

ואז, E90:

bmw_e90_330i-17.jpg

 

 

ב-E90 הדשבורד כבר היה פונה למרכז הרכב ויחד איתו גם ירדה משמעותית חדוות הנהיגה.

זה לא אמר שהרכב התחיל להתנהג כמו איזו הונדה סיוויק, אבל הוא בפירוש לא חד כמו הסדרות הקודמות.

 

ועדיין, בוא נשים פרופורציות, סדרה 3 היתה ותמיד תיהיה עם יכולות דינמיות שהן גבוהות מספיק כדי לשמור על אותו מיצוב שלה לאורך השנים וזה שיש רכבים נוספים שמתחילים לתת פייט- זו ברכה.

 

לגבי סדרה 5, מה אתה מצפה מרכב שכל ייעודו לשנע נוסעים בנוחות?

 

הסדרה הזאת מראש לא מיועדת לחרוך כבישים מאתגרים, זו הסיבה שבסדרה 5 היוצאת אין אפילו אופציה למנופי החלפת הילוכים מאחורי ההגה, כולל בדגמים החזקים.

 

אני לאחרונה מהרהר מדי פעם ברעיון של לרכוש סדרה 5 וזה בדיוק מה שמוריד אותי ממנה- היא לא אמורה להיות מכונת נהיגה כסטנדרט.

כבר יצא לי להתקל בהונג קונג בחבר שיש לו 545 משודרגת במערכת היגוי שנלקחה מ-M5 עם הגה סופר חד (2 סיבובים מנעילה לנעילה) והנמכה, המכונית הזאת בהחלט חורכת אספלט, אבל כסטנדרט- אל תצפה ממנה לעשות את זה.

 

ושוב אומר, המבחן משבח את מנוע הב.מ.וו שכאמור עם נפח והספק קטנים בהרבה מציג ביצועים זהים וצריכת דלק משופרת, עיצוב מוצלח בהרבה וכן מציין במפורש שעבור 99% מהנהגים ההמלצה תיהיה חד משמעית ה-328, אז על מה הקטילה?

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשי מנוע בעייתיים? באילו דגמים ? (אני שואל ברצינות).

 

2 ליטר 6 צילינדרים

 

 

דגמי ב.מ.וו מעולם נשענו על יוקרה בראש ובראשונה ולאחר מכן הנאה מנהיגה.

 

את היוקרה הם יודעים לתת ומספיק מבט אחד לתא הנוסעים של ה-328 ואחד ל-G37 כדי לראות מי היוקרתית מבינהן, אני מאמין שאם אתה כן עם עצמך אתה תסכים איתי בנקודה זו.

 

ממש לא מסכים איתך, אבל מראש אין - וגם לא הייתה לי - כוונה להיכנס לפינה הזו, שעיקרה הוא טעם אישי ולכן לא ניתן להתווכח עליה.

(בהשראת שרשור הבגידות מה- O.T. - מה מושך יותר, בחורה גבוהה ארוכת רגליים, או אחת עם ציצי גדול? - אין תשובה אחת לשאלה הזו איש איש וטעמו).

 

אני כן מסכים שעם השנים סדרה 3 הלכה והתמתנה וציינתי את זה בשרשור אחר, השינוי בצורת החשיבה הגיע החל מסדרה 3 הקודמת, E9x ששם השינוי היה ויזואלי עוד לפני שהתנעת את הרכב:

 

מסכים

 

 

 

ועדיין, בוא נשים פרופורציות, סדרה 3 היתה ותמיד תיהיה עם יכולות דינמיות שהן גבוהות מספיק כדי לשמור על אותו מיצוב שלה לאורך השנים וזה שיש רכבים נוספים שמתחילים לתת פייט- זו ברכה.

 

זה לא פייט, הם עקפו אותה ממזמן.

 

לגבי סדרה 5, מה אתה מצפה מרכב שכל ייעודו לשנע נוסעים בנוחות?

 

הסדרה הזאת מראש לא מיועדת לחרוך כבישים מאתגרים, זו הסיבה שבסדרה 5 היוצאת אין אפילו אופציה למנופי החלפת הילוכים מאחורי ההגה, כולל בדגמים החזקים.

 

אני לאחרונה מהרהר מדי פעם ברעיון של לרכוש סדרה 5 וזה בדיוק מה שמוריד אותי ממנה- היא לא אמורה להיות מכונת נהיגה כסטנדרט.

כבר יצא לי להתקל בהונג קונג בחבר שיש לו 545 משודרגת במערכת היגוי שנלקחה מ-M5 עם הגה סופר חד (2 סיבובים מנעילה לנעילה) והנמכה, המכונית הזאת בהחלט חורכת אספלט, אבל כסטנדרט- אל תצפה ממנה לעשות את זה.

 

נהגתי על היגואר XF, אם נשווה אותה לבאוורית (535) היגואר עולה עליה בכל סעיף למעט סעיף המחיר ששם הגרמניה לוקחת בהליכה עם תג מחיר גבוה בהרבה... :shock:

 

ושוב אומר, המבחן משבח את מנוע הב.מ.וו שכאמור עם נפח והספק קטנים בהרבה מציג ביצועים זהים וצריכת דלק משופרת, עיצוב מוצלח בהרבה וכן מציין במפורש שעבור 99% מהנהגים ההמלצה תיהיה חד משמעית ה-328, אז על מה הקטילה?

 

הסיכום ידידי לא מתאים לתוכן הכתבה, לפי התוכן - היפאנית מנצחת - הגיע הסיכום והגרמניה על הפודיום... - קצת מוזר אבל כפי שכתבתי, הסמל מסנוור את הכתבים...

 

12345

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור בוגר 318i E30 והונדה סיוויק מאותם שנתונים של אי שם בתחילת שנות ה90 אני לא הייתי מזלזל בסיויק.

לE30 היה הגה של אוטובוס ושלדה קשה של כרכרה. גם היוקרה הייתה ממנה והלאה. זאת הייתה סתם מכונית גרמנית איכותית מאוד.

הא ותו לא.

אני גם בוגר E38 740 ומשתמש נוכחי של F01 730. דווקא החדשה, למרות המנוע הצנום, מצליחה להוציא ממני חיוך.

E38 הייתה יפה מאוד (אולי הכי יפה אי פעם) אבל לא מהנה בכלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3991 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...