Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

 

יש לי רכב מיצובישי לנסר שנת 2008 הצורה החדשה נפח מנוע 1,800.

הפלסטיקה מבפנים של האוטו היא רופפת , אני רוצה לחזק אותה או להחליף.

אני מדבר על צד שמאל ברכב מבפנים למעלה מעל החגורה יש פלסטיק כזה..

 

 

עוד שאלה בנושא פנסים

על הפנסים שלי מקדימה יש כמו שכבה שממבט ושפשוף עם היד זה נראה כמו דבק מגע או משהו כזה שהתייבש.

אבל ניקתי את זה מספר חומרים ועברתי על זה חזק וזה עדיין נשאר.

שמסתכלים על זה , זה נראה כמו שמישהו מזיע על חולצה ואז זה מתיייבש ונשאר כמו כתם כזה.

 

 

אשמח לקבל עזרה בנושא , תודה רבה :)

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
שלום לכולם.

 

 

יש לי רכב מיצובישי לנסר שנת 2008 הצורה החדשה נפח מנוע 1,800.

הפלסטיקה מבפנים של האוטו היא רופפת , אני רוצה לחזק אותה או להחליף.

אני מדבר על צד שמאל ברכב מבפנים למעלה מעל החגורה יש פלסטיק כזה..

 

 

עוד שאלה בנושא פנסים

על הפנסים שלי מקדימה יש כמו שכבה שממבט ושפשוף עם היד זה נראה כמו דבק מגע או משהו כזה שהתייבש.

אבל ניקתי את זה מספר חומרים ועברתי על זה חזק וזה עדיין נשאר.

שמסתכלים על זה , זה נראה כמו שמישהו מזיע על חולצה ואז זה מתיייבש ונשאר כמו כתם כזה.

 

 

אשמח לקבל עזרה בנושא , תודה רבה :)

 

מישהו יכול לעזור לי בנושא?

פורסם

שלום

 

לפי תאור הבעיה של הפנסים זה נשמע כמו מקרה קלאסי של פנסים (לא נורה) שנשרפו מהשמש.

בעיה של 95% מהרכבים.

 

תעשה חיפוש ל "חידוש פנסים" וכו', יש כל מיני דרכים לפיתרון חלק לבד וחלק על ידי בעלי מקצוע.

לא עניין מסובך.

 

פלסטיק רופף, יכול להיות גם שום דבר, אולי מכה קטנה עם היד והקפילס היכנס למקום, יכול להיום גם שהקליפס איננו, בכל מקרה סביר מאוד שאין צורך להחליף חלק.

פורסם

אפשר בזהירות לסדר לבד .

החומרים הדרושים .

 

1. - מברג שטוח דק (טסטר קטן ) או פלסטיק שטוח דק לפירוק החלקים.

2. - שפורפרת דבק מגע רגיל .

3. - שפורפרת סיליקון שחור קטנה .

http://www.autostore.co.il/151426/%D7%A1%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%9F-%D7%91%D7%A9%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%A4%D7%A8%D7%AA-%D7%A9%D7%97%D7%95%D7%A8

2405380.jpg

מפרקים בזהירות את הפלסטיקים בעזרת המברג/או המפריד מפלסטיק .

מורחים דבק מנע בשתיים שלוש נקודות בחלק המפורק בפינות המוסתרות הנצמדות לחלקים בדשבורד .

מצמידים את חלק הפלסטיק המפורק , ומיד מנתקים , לראות כי קצת דבק מגע עובר לצד השני .

כעת מורחים קצת מהסיליקון על ארבע חמש נקודות השקה של החלק פלסטיק המפורק ,

מצמידים את חלק הפלסטיק לדשבורד , ובודקים הכנסה נכונה ומלאה - דבק המגע אמור להדביק ולהחזיק .

עד שהסיליקון יתייבש ויקובע סופית .

כך החלק גם מודבק וגם מונע רעשי תזוזה , מאחר והסיליקון משמש כדבק , ומשכך מגע פלסטיק בפלסטיק .

 

לעבוד בזהירות , להזהר לא לשבור את הפלסטיק במשיכה מהדשבורד , לפרק בזהירות .

למרוח דבק מגע וסיליקון לא צמוד אחד לשני , שלא יתערבבו , מרחק קטן בניהם.

בזהירות לנקות סיליקון שיצא החוצה - בעזרת מטלית רטובה קלות .

 

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...