Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש יאריס 2002 1.3 ידני

צריך להחליף משאבת מים (ודאי המשאבה נוזלת מהציר)

מוסך מרכזי : 900 משאבה 400 עבודה (כולל השלמת נוזל קירור)

מוסך רגיל : 900 כולל משאבה תחליפית יפנית כולל עבודה

 

בדקתי משאבה תחליפית יפנית עולה 250 מי יכול לעשות את העבודה בזול יותר??

מה אתם אומרים על משאבה תחליפית??

פורסם

משאבה תחליפית יכולה להיות בסדר, אבל היא צריכה להיות של חברה טובה ולא סינית

GMB למשל.

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

GMB זו המשאבה שהציעו לי כחליפית

אבל למה העבודה כזו יקרה ?

לי אין אפשרות לעשות אותה אבל מדובר על פירוק רצועת מתיחה (אלטרנטור) אולי גם תושבת מנוע

פירוק גלגל פולי מהמשאבה כמה פלסטיקים נטו עבודה אולי שעתיים (לא כולל המתנה לקירור המנוע )

פורסם

אני במקומך הייתי מנסה לבדוק בebay כמה תעלה משאבה מקורית+פולי חדש. אם אתה צריך מק"ט שלח לי בה"פ את מספר השלדה שלך ואביא לך.

לגבי משאבות תחליפיות-אם ההפרש הוא לא גדול מדי הייתי ממליץ לך להשאר עם המשאבה המקורית שתחזיק לך כמו הנוכחית.

ההצעה+עבודה+נוזל קירור דווקא לדעתי מתומחרת לא רע כי נוזל הקירור הוא יקר (240 ש"ח במוסך יבואן).

 

אתה רשמת שצריך לפרק גלגלות מהמשאבה, באותה הזדמנות אולי כדאי לך לבקש שיחליפו גם אותם על מנת למנוע כשל עתידי.

פורסם

נוזל הקירור במוסך של טויוטה עולה 19 שח לליטר (LLCׂ אדום )

500 שח הפרש בין מקורי ללא מקורי זה לא קצת כסף !!

בהצעה של התחלפי 650 שח עבודה על 3.5 שעות בערך על מה ולמה !!

פורסם

למי יש מושג האם ניתן להשכיר סביבת מוסך לפי שעות או ימים

לעבודה עצמית על הרכב הפרטי (כולל כלים מתקן הרמה ....)

אפילו כולל יעוץ בתשלום

או שזה פרי דמיוני בלבד !

פורסם

על מה יעשו את הקופה אם לא על העבודה עצמה?

אם לא צריך לפרק טיימינג בשביל המשאבה והיא מונעת רק ע"י רצועת האביזרים המחירים בהחלט מופקעים ולא צודקים. לא סתם מוסכים זה כסף קל על גבם של מי שלא מבין וזה בהחלט מרתיח.

×
×
  • תוכן חדש...