Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5161 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

הלך לי הראש מנוע באופל אסטרה 1600 אוטומט שנת 2000.

במוסך אמרו שעלות התיקון היא כ 5000 שח כולל עבודה, לי זה נשמע קצת יקר חשבתי בכיוון יותר של 3500-4000 שח.

אשמח לשמוע דעתכם.

המוסך דרך אגב הוא לא מוסך מורשה, אך נחשב טוב ואמין כאן בפורום.

תודה

פורסם

בוקר טוב,

יש לי רכב זהה לשלך ועשיתי שיפוץ לראש מנוע.

העלות הייתה כ- 4500 ש"ח אשר כללה גם החלפת טיימינג וכל מה שנלווה.

עשיתי זאת במוסך של UMI.

אני מניח שבמוסך שאינו מורשה יבואן ניתן להוזיל עלויות.

 

שגיב

פורסם

תודה שגיב35,

 

בדקתי בעוד מוסך של קרוב משפחה גם הוא נתן הערכה של 4500, וגם בעוד מוסך שנקב על בין 4000-5000 שח.

כולם תוענים שהמנוע מסובך.

פורסם

היי,

מסובך? לא הייתי ממש מסכים עם זה.

בהערכה שעשיתי באופן עצמאי ומהסתכלות על אופן הביצוע(הייתי בשלבי הפירוק וההרכבה), עבודה כזו במוסך מבין דבר לא אמורה לעלות יותר מ- 3000-3500 ש"ח.

השחזת הראש - 800 ש"ח (כולל בדיקה).

שמן + פילטר + פלגים + רצועה - 1000 ש"ח.

כל השאר עבודה של המוסך.

במידה ואתה מחליף גם משאבת מים ומותחנים, אז המחיר שקיבלת בהחלט סביר.

 

שגיב

×
×
  • תוכן חדש...