Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5184 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

ברשותי XC60, או יותר נכון ברשות אבי, ואני ברגע של חוסר תשומת לב- שברתי את הגריל הקדמי.

עלות התיקונים, סביב 7000 ש"ח.

 

ברצוני לדעת, מעבר להשתתפות העצמית, קיימת הרי העלות של התייקרות הביטוח בשנים הבאות. לא קיבלתי תשובה ברורה מסוכנות הביטוח שלי ולכן אני פונה לכאן לברר בדיוק את הפרטים:

מה תוספת עלות הביטוח בשלוש השנים הבאות (בהנחה שלא אתבע שוב) הנגרמת כתוצאה מהתביעה?

כמובן שהביטוח הנוכחי הוא ללא עבר תביעות בשלוש השנים האחרונות.

גורם אחד מסר לי שההתייקרות היא 7.5% ורק בשנה הראשונה. גורם אחר - 25% בכל אחת משלוש השנים הבאות.

יש תשובה מוחלטת?

 

תודה.

פורסם

לגמרי אין תשובה מוחלטת כי חברות הביטוחנותנות על ההעדר תביעות הנחות נוספות

 

ולכן התשובה היא לכוון ה 25% לדעתי

 

צריך לבדוק טוב במעמד חידוש הביטוח , אבל זו מסגרת המחירים

פורסם

תבקש מהסוכן שלך לעשות תחשיב של כמה יעלה לך לחדש ביטוח אילו חידשת היום ולכלול תביעה אחת כביכול משנה קודמת.

אח"כ תבקש שיחשב לך ללא תביעות כלל

אח"כ תבקש שיחשב לך חידוש ביטוח נכון להיום כאשר ברזומה כביכול יש רק תביעה אחת מלפני שנתיים.

בדרך זו תוכל לחשב את ההפרשים ולראות ע"פ כמה שנים הם מתפרשים ומה עלותם.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

×
×
  • תוכן חדש...