Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5276 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לדעת אם אפשר להחליף רק את פילטר השמן?

מדובר בסיוויק 2002, לדעתי אפשרי מכיוון שפילטר השמן נמצא בנקודה גבוה.

פורסם

בדרך כלל מקובל לעשות זאת ביחד,כיוון שלעולם אתה לא יכול לדעת מה מצב השמן אלה אם תשלח אותו למעבדה, ואז זה מאוד לא ישתלם.

 

לפני שנים רבות היו מבצעים טיפול 5000,אז היו מחליפים רק שמן ללא מסנן,אבל ההיפך?,לא שמעתי.

לא הבנתי את סוגיית הגובה שציינת.

פורסם

אפשרי, ישפך מעט שמן.

 

סיבות אפשרית, שיכולות לגרום לצורך בביצוע החלפה זו - ישנו פילטר תחליפי, שגורם לכיבוי מאוחר של נורת לחץ שמן ורוצים להחליף לפילטר מקורי/איכותי יותר.

 

פילטר נפגע עקב ביצוע עבודות כלשהן בתא המנוע.

גומית אטימה פגומה ונוזלת.

 

 

פורסם

אני שואל כי בן דוד עשה טיפול בעצמו אבל הוא לא הצליח לפתוח את פילטר השמן.

לי זה נראה אפשרי פשוט רציתי חוות דעת נוספת

פורסם
אני שואל כי בן דוד עשה טיפול בעצמו אבל הוא לא הצליח לפתוח את פילטר השמן.

לי זה נראה אפשרי פשוט רציתי חוות דעת נוספת

מוטי שלום רב !

מכאן אני מסיק, ותקן אותי אם אני טועה, בגלל שהוא התקשה לפרק את מסנן השמן, הוא וויתר על כך, והסתפק בהחלפת שמן בלבד, ואילו אתה רוצה לעזור לו ולהחליף בעצמך את מסנן השמן, השאלה שנשאלת מה עם שמן המנוע הישן שהיה במסנן ולא רוקן, ושהתערבב עם השמן החדש?!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה , אתה צודק , עדיף החלפה נכונה ומלאה , אבל כאן אפשר לדעתי ללכת לפי בית הילל..

 

בפילטר השמן , לפי גודלו , כהערכה יש בין 200-400 CC ,

לפי קטלוג חברת השמנים ARAL - בפילטר של המנוע הנ"ל יש 0.2 ליטר .

Civic 1.6i (2001 - 2005) - Filterkapazität 0,2 Liter

וזה בדרך כלל שמן מסונן יחסית .

כי המשקעים הכבדים יורדים יותר לכיוון האגן .

 

כאשר אני מסתכל על מכלול הדברים - עדיף החלפה לפילטר חדש עכשיו , במקום הישן אשר הממברנה שלו כבר משומשת

ורמת הסינון נמוכה , ולא לחכות עד שיכנס למוסך .

 

אם השמן הקודם אשר הוחלף מהמנוע היה על בסיס סינטטי , ומבוצעים טיפולים בזמן .

אני הייתי מחליף פילטר שמן , מוסיף את השמן החסר למילוי הפילטר , ונשאר כך עד הטיפול הבא .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

לטיפול עצמי בהנחה שאין ביכולתך לפרק מסנן שמן,

ועדיין רוצה להחליף שמנים, יש דרך דיי פשוטה לפרק מסנן בלי הרבה בלאגן (שיטה שלמדתי בצבא)

כל מה שאתה צריך זה מברג ארוך ופטיש,

את המברג תמקם קרוב לצד החיצוני של הפילטר, זאת אומרת לא איפה שהמנוע בצד השני,

דפוק עליו קלות עם פטיש עד שהוא יחזור (כן יש סיכוי טוב שינזל קצת שמן,

ואז אתה משתמש במברג בתור ידית על מנת לסובב את המסנן. הוא ייצא.

 

×
×
  • תוכן חדש...