Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5318 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

טוב ליתר דיוק,אני אישית לא שכחתי את הסיסמא אלא גיסי היקר.

הבעיה היא כזאת,גיסי מסר לי מחשב נייד מסוג asus ולצערו או לצערי הוא לא מוצא את הסיסמא לכניסה של הווינדוס 7 כנ"ל הדיסק התקנה של ווינדוס 7.

מה עלי לעשות במקרה הזה? ראיתי מדריכים למינהם באינטרנט על תוכנות לשחזור סיסמא אבל לצערי הצורב שלי במחשב לא תקין.

תודה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

טוב לבסוף הסתדרתי מצאנו את הסיסמא. :-)

אבל יש בעיה אחרת,המשטח בעכבר לא עובד מה עושים במקרה כזה?

תודה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

1. בדוק אם אין לך מתג המבטל את משטח העקיבה, או תוכנה המנטרלת אותו בעת הקלדה.

2. יתכן שיש לך בעיה ב-driver של משטח העקיבה, הורד אותו (מאתר ASUS או מאתר יצרן המשטח).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הצלחתי לפתור את הבעיה חלקית העכבר מתפקד רק שהוא בתוך ווינדוס,אבל בשלב הכניסה לסיסמא הוא משותק.

במחשב יש ווינדוס 7 באנגלית האם אפשרי להפוך אותו לעברית?

תודה חברים.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

זה הלינק לחבילת העברית:

 

http://download.windowsupdate.com/msdownload/update/software/updt/2009/08/windows6.1-kb972813-x86-he-il_a3d6a6ae858f33ffa11a14c2a966e6603c134ef9.exe

 

שבעצם מגיע דרך ה WINDOWS UPDATE, אם יש לך את גרסת ה ULTIMATE של הווינדוס. אני לא יודע אם זה יעבוד אם יש לך ווינדוס בגרסא "נמוכה" מזה, אבל שווה לנסות.

Stay Dirty

פורסם
זה הלינק לחבילת העברית:

 

http://download.windowsupdate.com/msdownload/update/software/updt/2009/08/windows6.1-kb972813-x86-he-il_a3d6a6ae858f33ffa11a14c2a966e6603c134ef9.exe

 

שבעצם מגיע דרך ה WINDOWS UPDATE, אם יש לך את גרסת ה ULTIMATE של הווינדוס. אני לא יודע אם זה יעבוד אם יש לך ווינדוס בגרסא "נמוכה" מזה, אבל שווה לנסות.

 

 

תודה רבה.

אכן יש לי את גרסת ultimate.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
זה הלינק לחבילת העברית:

 

http://download.windowsupdate.com/msdownload/update/software/updt/2009/08/windows6.1-kb972813-x86-he-il_a3d6a6ae858f33ffa11a14c2a966e6603c134ef9.exe

 

שבעצם מגיע דרך ה WINDOWS UPDATE, אם יש לך את גרסת ה ULTIMATE של הווינדוס. אני לא יודע אם זה יעבוד אם יש לך ווינדוס בגרסא "נמוכה" מזה, אבל שווה לנסות.

 

לא יעבוד, זה עובד רק באולטימייט או אנטרפרייס (גרסת אולטימייט לעסקים במכירה מסחרית בלבד)

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_7_editions

some people need a high five

in the face

with a chair

×
×
  • תוכן חדש...