Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

ברכב שלי מותקן רדיו דיסק, מגבר ו 4 רמקולים. הרדיו דיסק מפירמה חסרת שם והחזיר את נשמתו לבורא בטרם עת. אני רוצה להחליף אותו ברדיו דיסק של אחת מהפירמות המוכרות שניתן למצוא כמותו באינטרנט ב 400 עד 500 ש"ח כולל משלוחה.

 

השאלה שלי: בהנחה שאין לי ידע בחשמל אבל יש לי הגיון בריא וידים טובות, האם תהיה לי בעיה לחבר את הרדיו דיסק החדש אחד לאחד עם החוטים של הרדיו דיסק הישן (לשלוף חוט מהישן ולהכניס לחדש, לשלוף חוט נוסף ולהכניס לחדש וכו') או שאני אזדקק לעבודות חיווט מורכבות שמצריכות לתת את העבודה למתקין מקצועי?

 

האם מגיע עם הרדיו דיסק תרשים חשמל כלשהו שמראה מה הולך לאן?

 

תודה מראש לעונים

פורסם

עם ידיים טובות אפשר להרכיב, אבל מסוכן, אם יקרה משהו אין לך אחריות.

להתקין טייפ אצל מישהו מורשה עולה בין 100-150 ש"ח, עדיף שתילך אליו.

זה גם לא כל כך פשוט יכולים להיות צבעי חוטים אחרים ואז אתה לא יודע מה הולך לאן.

HU: ALPINE CDA-137BTi

AMP 1: SUNDOWN AUDIO SAX-125.4, AMP 2: SUNDOWN AUDIO SAZ-1500D, COMP 1: HERTZ HSK 165XL

COMP 2: POLK AUDIO DB 5251, SUB: SUNDOWN AUDIO SA-12 2OHM, 6X9: INFINITY KAPPA 693.9i

פורסם

קיימת מדבקה על גבי המכשיר, אם לא ניתן למצוא הוראות באינטרנט.

כשאתה חמוש בקאטר מנורת ביקורת ואיזולירבנד והכי חשוב סבלנות, תוכל לבצע את המשימה.

אם תצטרך עוד עזרה אתה מוזמן לפנות אליי בפרטי.

פורסם

מצטרף לפרטים שכבר נרשמו , תעזר בנורת ביקורת והכל ילך כמו שצריך ותשתדל להימנע מלחתוך שני כבלים בפעם אחת עם קאטר

זה סתם מעצבן ללכת לקנות פיוז ולהחליף :)

Hu - 880 prs

Tw - alesis point 7, 4 inch - amp xetec vector

Mids - morel pulse 6 mid bass - amp xetec xircuit

Sub - phase sx 220 - amp hifonics titan mono

פורסם

דייגו ברוכים השבים :wink:

בדר"כ החוטים זהים בצבעים שלהם את תעשה כמו שאמרת תנתק חוט,ותחבר חוט {אותו צבע כמובן}.

בהצלחה

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

היי תודה לכל העונים,

ד"א - אני לא דייגו :)

 

בכל מקרה - מצאתי חנות באינטרנט שמכרה מכשיר של קנווד דגם 4251 במחיר שעוד היה איכשהוא סביר (600 ש"ח) וקיבלתי התקנה קצת מוזלת ב 80 ש"ח (וטוב עשיתי שהלכתי למתקין, הוא על הדרך גם סידר לי עוד כמה דברים קטנים בדשבורד).

 

המכשיר מתחבר למגבר של platinum audio שירשתי עם הרכב ולרמקולים מחברה לא ידועה אבל דיי בסיסיים יש לציין, ומתקבלת איכות שמע מפתיעה לטובה.

פורסם

אז הכל יצא טוב בסוף למרות שלא התקנת בעצמך

בעיה נפתרה ואגב אני דיאגו

Hu - 880 prs

Tw - alesis point 7, 4 inch - amp xetec vector

Mids - morel pulse 6 mid bass - amp xetec xircuit

Sub - phase sx 220 - amp hifonics titan mono

×
×
  • תוכן חדש...