Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5332 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

^לידיעתך, זה בא ככה מהמפעל :shock:

(אבל בלי העיגולים הכסופים והכוכב)

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לדעתי חישוקי מגנזיום מזעזעים ופוגעים מאוד במראה של הרכב. אני משוכנע שלא מדובר במגנזיום מקורי. חוץ מזה אחלה רכב. תתחדש.



 

מחזק. רכב שנראה טוב גם עם טאסות של VW, אבל המגנזיום הזה על הפנים.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

תתחדש ותשמור על הבייבי :)

מזכיר לי את הימים הראשונים עם הבייב שלי (סיאט איביזה לבנה SC)

עם כמה סוסונים קיבלת אותה???

כמה עולה גרסא כזו אך אוטומטית???(בשביל ידידה שלי,עולה חדשה מארצות הברית)

תודה למשיבים,נירו:)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
בטוח? זה פשוט לא נראה מקורי...

כן. כאן יש עוד מידע.

זה נקרא Harlequin Edition. יש גם כמה פולואים כאלה בארץ.

גולף MK3 כמו בצילום הוא פרי יצירה פרטית של מישהו.

בעיקרון אי אפשר לדעת אם זה הוא צבע או שזה מקורי, בוודאות יצאו כאלה גולפים מהמפעל.

יש המון גרסאות מוגבלות של גולף MK3, אפילו גירסת בון ג'ובי:shock:

בקישור למעלה אפשר לראות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
הגיעו כמה פולו כאלה גם לארץ.

 

רק פולו כאלו הגיעו לארץ, שכן רק לפולו היה דגם כזה. גולף MK3 כמו בצילום הוא פרי יצירה פרטית של מישהו. ולפולו הזה מעורב הצבעים קראו "ארלקינו" על שם גיבורו הליצן של מולייר שסימן ההיכר שלו היו בגדים צבעונים באותו סגנון.

פורסם

לשואלים, אין גירסה כזאת אוטומטית, רק החמש דלות.

זה מגיע עם 85 סוסונים חמודים.

ומשום מה התגובה הקודמת שלי לא הוגבה אז אני ארשום שוב, אני גם אמור לקבל את שלי רק בשחור (:

ואני מסכים עם כל מילה ומילה לגבי הג'אנטים הם ממש לא משהו.

http://meruba.co.il/_files/attachments/junt.pdf אני מתכנן להחליף את שלי במספר 23\22 מהקישור הנ"ל

תהנה מהרכב ודבר איתי אם באלך להיפגש אני אתה ואולי עוד כמה בעלי פולו יאנג לסיבוב (:

מחפש אנשים עם הפולו החדשה למפגשים (:

פורסם

אשמח לקבל את דעתכם המקצועית בשאלות הבאות -

1. האם יש מקום מומלץ להשחרת חלונות? מה המגבלות בנושא?

2. בסוכנות ביקשו 1000 ש"ח עבור GPS. האם יש אפשרות אחרת, שלא דרך היבואן? אציין כי יש כניסת MICRO SD במערכת.

3. מעוניין להתקין חיישני רוורס\מצלמת רוורס. מה מביניהם עדיף? כמובן שהמצלמה תהיה בחיבור למערכת. כמו כן, המלצה למתקין?

פורסם

לא הייתי אומר מזעזעים , אבל החישוקים לא מחמיאים לרכב לדעתי.

בקשר לGPS , אין לך אייפון? אם לא , אז אפשר לקנות מ DEALEXTREME מקלט מצויין עם IGO בעברית.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

נראית מעולה, מאוד אהבתי את פנים הרכב ואת המערכת מולטימדיה.

 

אבל מישהו מוכן להסביר לי למה הסופר מיני החדשות נראות כמו ג'יפונים?

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אני אמור לקבל את הרכב בעוד שבוע וחצי-שבועיים (האונייה היום נכנסה לארץ)

 

אמרו לי אבל שיש 2 רמקולים מקדימה ו 2 טוויטרים

אתה בטוח שיש מאחורה 2 רמקולים? זה אמור להיות רק הכנה

 

ה USB בתא כפפות זה למערכת מולטימדיה כלומר אפשר לחבר DOK ולשמוע מוזיקה ?

אמרו לי שלא

 

 

 

בקיצור כנראה שבסוכנות של פולקסווגן מבולבלים בעצמם מהגרסה הזאת ואף אחד לא באמת מכיר אותה :shock:

Hyundai I30 2014


×
×
  • תוכן חדש...